Nuorten odottajien oma pino?

Heii!!:)

Täytyypi itsekkin ilmottautua mukaan. Elikkä itellä ikää ylihuomenna 20, mies samaa ikäluokkaa. Esikoinen on 9kk, reipas poika ja toinen pikkuruinen on masussa. Laskettu aika on n.19.8 mutta saapi nähdä muuttuuko vielä kun maanantaina ensimmäinen ultra. Nyt on kai menossa 10+5.

Mites ootte voineet? Itellä ihan järetöntä väsymystä, eikä asiaa yhtään auta et esikoisen kans saa yöllä nousta keskimäärin 10 kertaa yössä ylös kun heräilee eikä osaa nukahtaa takas. Miehestä ei paljon apua ole, kun on yötäpäivää töissä ja nukkuu sitten ite kun on kotona. Mutta parempaan päin, onneks pahoinvointia ei niinkään oo ollu:D
 
Päivitelty taas!

Masu kasvaa kasvamistaan. Vaikka ei sitä läskien alta tuukkaa kaunista pyöreää mutta rakas silti on!
Ja pieni prinssi potkuttelee, kun viimestä päivää, varsinki jos alan laulamaa, tökkäsee poika kädellään masuun:D Mulla olo on nyt hyvä ja nautin raskaudesta, koska toisaalta kun ajattelee mitä vaan voi tapahtua, niin pitää nauttia:)

Pinsku ja Prinssi 35+3
 
Viimeksi muokattu:
Kai sitä vois kans liittyä seuraan:) eli olen 19 ja mies 21. esikoinen tulossa ja la 26.5 Tosi hyvin menny koko raskausaika tähän asti ainakin,ei ol pahoinvointii,väsymyst tai muutakaa ollu.painoo on tullu 5 kg .ultrassa kävin viikko sitten ja pikkuinen paino 420 g ja pituutta oli 15 cm ja tyttöä se lääkäri lupaili:)kauheasti se tuolla masussa potkii kokoajan:) <3
 
Enkeliini
Vointi ei oo ollu mitä parhain, eli pahoinvointia, masentuneisuutta (johtunee tämänhetkisestä työttömyydestä) ja stressiä. Yksi suuri stressin aihe rahattomuuden ohella on vanhemmille kertominen, joka alkaa vääjäämättä häämöttämään edessä. (tiedän että olen jo täysi-ikäinen, mutta välejä vanhempiini tämä ei ainakaan hetkeen paranna) Mutta, eiköhän se aurinko paista sinne risukasaankin ja taitaa olla normaalia käydä kaikki tunteet läpi niin hyvässä kuin pahassa.
 
Täällä tunnistettu tänään ekat liikkeet! Ensin aattelin, että olis mun omat sydänäänet jotka tuntuu, mutta sitten vähän asioista kyselin äitiltä, kaverilta ja täältä niin eiköhän ne liikkeitä ollu :) Ihan ku olis elohiiri ollu mahassa. Tänään siis viikkoja 18+2<3
 
Se oli jotain tosi ihanaa kun kuuli ensi kerran oman pienen pojan sydänäänet:heart: Alkuaikoina kun ei ollu ihmeempiä vielä niin aika kului siivillä, nyt kun rv 30 pykälä on saavutettu aika menee toi hitaasti vaikka oonki edelleen koulussa. Kun tuo pieni poika masussa pönkii koko ajan alaspäin ja kääntyilee ja vääntyilee, niin paikat kyllä pikkusen sattuu:x

Pinsku ja Prinssi 36+4 24 päivää laskettuun aikaan:wave:
 
Meillä onkin pinskun kanssa loppusuora menossa. Rv 35+5 ja 30 päivää laskettuun aikaan. Mulla vaan niin varma tunne, että ei mene niinkään kauaan. Eilen illalla jo pelkäsin, että lähtö tulee, mutta onneksi olo sitten vielä normalisoitui. Reilun kuukauden jo ollut kipeitä supistuksia ja sen todella tuntee, että pikkuinen laskeutunut mahdollisimman alas! Esikoisen kanssa ei ollut mitään tuntemuksia, kunnes synnytys alkoi supistuksilla viikoilla 41+0 ja syntyi sitten 41+2.
 
Täällä kanssa olisi loppusuora menossa, enää 4 päivää laskettuun :heart:
On kyllä paikatkin välillä niin kipeinä , että huh huijakkaa.
Taitaa olla tuolla masussa vaan pikkuisella niin hyvät oltavat , että ei taida vielä lähi päivinä sanoa sopimustaan irti yksiöstään , mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Täytyy vain jatkaa jännittämistä , että koska sitä pikkuinen tulee :popcorn: =)
 
Miulla tänään 32+0, tasan kahdeksan viikkoa laskettuun aikaan. :D Aika menee niiiiin hitaasti... Enkä jaksa käsittää miten tuo vauva mahtuu kasvamaan enää yhtään tuolla masussa, kun jo nyt painaa yhtäaikaa sekä kylkiluita että virtsarakkoa. :mad: Kyljen kääntäminen alkaa olla melkoinen operaatio. :D Selkää särkee, liitoksiin vihloo ja vielä pitäisi koulua käydä ainakin maaliskuun puoliväliin, huoh. Motivaatiotasa on arvattavasti korkealla. :D
Ajattelin aikani kuluksi neuloa vauvalle peiton, miun käsityötaidoilla siinä on ihan riittävästi haastetta loppuraskauden ajaksi. :) Huomenna jos jaksaisi neuvolan jälkeen käydä ostamassa langat.
 
Kävimpä tänään neuvolassa ja sain vielä ajan lääkärille ultraan. Viikkoja nyt 35+6, mutta terveydenhoitaja ei meinannut enään sikiön päätä löytää, kun laskeutunut niin alas. Myöskin vaavi todella ahtaalla, joten pitää ultrassa käydä selvittämässä lapsiveden määrä ja sikiön koko. Vaikuttaa kuulemma täysiaikaselta. Kokoajan varmemmaksi käy, ettei maaliskuuta tämän masukin kanssa nähdä...:) Mikä ei kyllä henkilökohtaisesti mua haittaisi yhtään, oon niin täynnä tätä raskautta kaikkine vaivoineen. Pääasia että pikkuinen olisi kypsä, kun aika koittaa! :heart:
 
hei :) oli pakko itse tulla tänne että voi jakaa muitten kanssa kokemuksia :)
Plussasin eilen ja ollaa kihlatun kanssa tosi onnellisia ! ensimmäinen neuvola aikakin on 3.3.
Jännittää tosi paljon koska tää on mun ensimmäinen kerta kun olen raskaana ja olen itse 18 vuotias ja mies on 22v :)
 
Täällä kanssa pikkuista odotellaa, la on 27.4 elikkäs melko pian :) ikää minulla on 19 piakkoin 20 ja isukilla jo 29 :) viikkoja on jo 30+2 :heart: vielä muutto olisi edessä, huh kuinkahan siitä selvitään. Me kanssa ollaan Jyväskylästä :)
 
Jokohan Diva on pikkuisen saanut? PinskuPinskustakaan ei ole kuulunut? =) Itse jo kovasti teen lähtöä joka päivä, mutta yöksi supistelut rauhoittuu. Vähän tahdon veikkailla, että ensi viikolla tärppää! :D Viikkoja nyt 38+5
 

Yhteistyössä