Nutrauspäivittelyä

Hei tulinpa pitkästä aikaa päivittämään. Kun kaksplus muuttui ja kerhot loppui, niin olen vähän harvemmin käynnyt. Paino nyt 76 kg.:)Pitkään kesti jumi 78.9-77.4 kg välillä, mutta nyt näyttäisi taas laskevan. Noi jumit on inhottavia, mut pitää vaan jatkaa sinnikkäästi. Mulla myös noi hormoonit aiheuttaa hetkellistä painonnousua, samoin jos kahvakuulaa heilutan, ni paino nousee seuraavana päivänä. o_O

Tsemppiä
 
Kiva kuulla susta Kais, ajattelinkin mihin olet kadonnut. Hyvä että paino on pudonnut! (y)

Mulla ei sit tuon pe-la välillä lähtenyt kuin 100g kun vähän lipsuin. Vkl meni sit täysin överiksi huvipuiston takia ja tälle viikolle sit osui lasten synttärit. Tänään jo vähän juhlittiin ja vkl menee täysin juhliessa... Hohhoijaa :rolleyes: Paino oli lauantaina 66.4kg jota se ei siis enää ole... Jospa se lauantaiksi laskisi vaikka tänään tulikin ihan muuta kuin Nutrilettia vedettyä.
 
Kiva kuulla susta Kais, ajattelinkin mihin olet kadonnut. Hyvä että paino on pudonnut! (y)

Mulla ei sit tuon pe-la välillä lähtenyt kuin 100g kun vähän lipsuin. Vkl meni sit täysin överiksi huvipuiston takia ja tälle viikolle sit osui lasten synttärit. Tänään jo vähän juhlittiin ja vkl menee täysin juhliessa... Hohhoijaa :rolleyes: Paino oli lauantaina 66.4kg jota se ei siis enää ole... Jospa se lauantaiksi laskisi vaikka tänään tulikin ihan muuta kuin Nutrilettia vedettyä.
Joo, on tullut vähemmän täällä käytyä ja nyt oon viellä lomilla muuta touhunut, en oo ihan kokonaan täältä kadonut. :) 75.7 kg nyt aamupaino, 100g enemmän ku eilen, mut ei kai hätää.
No niitä päiviä tulee, kun paino ei paljoa laske tai syö enemmän kun on juhlapäiviä.Tsemppiä, hienosti oot kuitenkin pärjännyt:) Vähän oon mäkin lipsunut kesällä, kun oli juhannusta, 10 hääpäivää ynnä muuta. :LOL:Nutrilletit on kuitenkin ollu mukana koko ajan.
 
Hienosti on kais pudotusta tullut! :)

Täällä on nyt tullut reippasti takapakkia. 9 päivää vetänyt kaikkea mahdollista p.... mitä mieli tehnyt ja paino pyörinyt 61-62 välillä. Nyt huomenna otan itseä niskasta kiinni ja vedän 3 viikkoa pelkillä pusseilla ja lähden tyytyväisenä ilman tätä järkyttävää turvotusta lomalle! On se kumma kun eihän nyt reilussa viikossa voi oikeasti kovin paljon lihoa, mutta turvottaa niin pahasti että uudet (pienemmät) vaatteet ahdistaa ja kiristää vaikka oli vielä vähän aikaa sitten mukavat päällä. Tätä oloa en halua jatkaa enää yhtään päivää, ja kaikki mieliteot on nyt poissa!
 
Mimmille tsemppiä kovasti. Sinnikkäästi vaan. Joskus tulee takapakkia. Onneksi mulle ei jääny herkkuvaihe päälle perjantaina, kun jouduttiin nukuttamaan kissa äkillisesti pois. Tuli syötyä ylimääräinen patukka.

No niin ja päivitystä siis, tänä aamuna vaaka väitti painoksi 73.0 kg :eek::D no kohta se taas nousee kilolla tai parilla, kun menkat alkaa, mut toivottavasti vain hetkellisesti.
 
En ole oikein jaksanut päivitellä kun siis vain 300g lähtenyt edellisen päivityksen jälkeen pois. Selkeästi huonommin putoaa kun ollaan normipainon puolella. Aiemmin meni tällä tavalla helposti kilo viikossa vaikken täysnutrannut ja vkl meni tavallisesti syödessä. Nyt ei onnistu läheskään sama vaikka vedän tiukemmin. Tarvii selkeästi noihin viikonloppuihin alkaa panostaan ja ottaa sunnuntai ainakin pois herkuttelusta. Nytkin on viikonlopuksi taas pelkkää juhlaa ja mun itsehillintäni on aika huono kakkupöydässä :notworthy: Meilläkin on nyt talveksi loma varattu ja siellä kyllä pitäs olla se 54-58kg.

Sulla onkin mimmi jo loma lähellä :) Ottaisin kans mielelläni äkkilähdön jonnekin vaikka heti, mutta onneks on edes joku loma mikä odottaa...

Hyvin sulla Kais paino vielä putoaa vaikka on jo kuitenkin noin alhainen (y)
 
En ole oikein jaksanut päivitellä kun siis vain 300g lähtenyt edellisen päivityksen jälkeen pois. Selkeästi huonommin putoaa kun ollaan normipainon puolella. Aiemmin meni tällä tavalla helposti kilo viikossa vaikken täysnutrannut ja vkl meni tavallisesti syödessä. Nyt ei onnistu läheskään sama vaikka vedän tiukemmin. Tarvii selkeästi noihin viikonloppuihin alkaa panostaan ja ottaa sunnuntai ainakin pois herkuttelusta. Nytkin on viikonlopuksi taas pelkkää juhlaa ja mun itsehillintäni on aika huono kakkupöydässä :notworthy: Meilläkin on nyt talveksi loma varattu ja siellä kyllä pitäs olla se 54-58kg.

Sulla onkin mimmi jo loma lähellä :) Ottaisin kans mielelläni äkkilähdön jonnekin vaikka heti, mutta onneks on edes joku loma mikä odottaa...

Hyvin sulla Kais paino vielä putoaa vaikka on jo kuitenkin noin alhainen (y)
Mie oon niin lyhyt, että mulla riittää viellä läskiä, mistä laihduttaa. :D Miinusviiko ollu, ensin menkat ja sit flunssa. Liikunta on ollu vain arkiliikuntaa tällä viikolla. No eiköhän painokin taas tipu, kun pääsee liikkumaan paremmin ja aloitan taas nutrilettin 3 pv startin. Ensi viikolla on kyllä synttärit ja meinasin pitkästä aikaa maistella pienen pussin karkkia ja ehkä mansikka-kookoskermakakkua ja jotain juomista :rolleyes:Tokmannilla oli jotain mojitojuomaa. :sneaky:
Välillä tippuu hitaamin paino, mutta sit pittää vaan sun jatkaa sinnikkäästi ja sie oot jo noin hoikassa kunnossa, niin painoa on jo vaikea puottaa samalla tavalla kuin isompana. :)
 
Mä oon myös lyhyt joten läskiä on :LOL: Tämä viikko meni liikunnan suhteen hyvin kun askelia tuli reippaasti. En ole aikoihin tehnyt kahvakuulalla, mutta ajattelin nyt sen jotenkin ottaa ohjelmaan ensi viikolla. Mun vatsa ei tunnu pienentyvän yhtään halutulla lailla joten sen kimppuun on käytävä :ninja: Vähän tossa mietin että jos ottaisin jonkun pt:n tekemän ohjelman kun paino tästä vielä vähän laskee. Valitettavasti pt treeneihin ei kyllä ole kotiäitinä varaa... Paino oli eilen 65.1kg ja jostain mysteerisestä syystä tänään 65.4kg. Uskon mieluummin eilistä :p

Kuulostaa hyvältä kais, hyvä se välillä on päästä irroitteleen (y)
 
Onnittelut mimmi :) Pienelle tarrasukkia matkaan.

Tämä viikko on mennyt hyvin. Viime viikko ei niinkään kun paino pysyi samassa. Oltiin laivalla viime vkl:na ja turvotusta tuli 2.8kg :ninja: Onneks se sit lähti heti kahdessa päivässä pois ja lisänäkin vielä 1.5kg. Paino nyt siis 63.6kg. Pääsisköhän viikon päästä juhliin 20kg pudotusta, ei ois enää kuin 300g :rolleyes: Ainakaan tänä vkl:na en tuollaista turvotusta ota kun kestää aina hetki sekin tiputtaa. Yleensä vkl:n aikana tulee vajaa 2kg jota sitten tiputellaan tuonne tiistaihin-keskiviikkoon asti ainakin. Ei mitään järkeä. Ja turvotus tule siis vain herkuista kun alkoholia en juo kuin isommissa juhlissa.
 
Paino 62.9kg ja kiloja pois 20.4. Tällä viikolla on taas vaatteita heitetty pois ja muutama vaate otettu jemmapaikasta takas käyttöön 6v jälkeen :D Laihduttamisen ihan parhaita juttuja! Tänään taas herkkupäivä sit.
 
Onnittelut mimmi. :)
Lottalia hienoa :) sulla menee hyvin.
Ei uutta, paino jumittaa 73 kg viellä, flunssan ja menkkojen jälkeen. Mutta eiköhän ala kuitenkin laskemaan. :)
 
Kuinkas sujuu Kais?

Mulla oli paino 2.10. 61.9kg. Sit pidin hiukan taukoa. Aloitin uudestaan viime viikolla ja paino tänään taas tuon. Pari herkkupäivää on tulossa ihan just, mutta sit jatkan itsenäisyyspäivään saakka täysnutraten. Niin paljon jouluherkkuja tekis mieli jo tehdä ja syödä, että sitten en enää täysnutraa ennen kuin joulun jälkeen :ROFLMAO:
 
Hei Lottalia, sulla menee mukavasti. Tsemppiä.
Mie edelleen osanutraan, mutta olen syönnyt enemmän leipää. Paino jumii ja pyörii siinä 72.4- 72.3 kg Kipujen takia on tullut liikuntaa harrastettua vähemmän.
 
Liityn mukaan! Kun ei kerta tässä kierrossa plussaa tullut niin aloitin eilen taas täysnutraamisen, kesäkiloja pudoteltavana sellanen 7kg :eek::eek:

Mutta kyllä oli taas helppo sujahtaa tähän Nutraukseen, ei tunnu missään sitten kun päätöksen vaan tekee (y) Launtaina punnaan :p
 
Moikka! Täällä myös yksi ikilaihduttaja.
Pituutta löytyy: 160cm ja painoa tänä aamuna: 69,6kg

En ole ikinä ennen nutrannut niin se lähtee nyt kokeiluun viikottaisen uimisen ja päivittäisten kävelylenkkien lisäksi! (y)
 
Kiva että lisää laihduttajia löytyy :)

Mulla nyt reilu viikko herkuttelua takana ja paino tietysti vähän pompannut ylöspäin, muttei pahasti kun aamulla oli 62,5kg. Putoaa paremmin kuin odotin, mutta äkkiä tulee tällä menolla kaikki takaisin :D eli siis takaisin ruotuun pitäisi päästä nyt kun ei ole vähään aikaan mitään juhliakaan tekosyynä tiedossa..
 
Täältä ilmottautuu uusi nutraaja mukaan! :)

Meillä sellainen tilanne että minulla vauvakuume taas päällä ja mies vielä jahkailee. Kotoa löytyy siis kaksi pientä taapertajaa ja kolmas haaveissa :love: Ajattelinkin tässä odotellessani laihduttaa vuosien varrella kertynyttä extraa pois ja ostin viime viikolla 10 päivän starttipaketin. Alku meni oikein hyvin ja sain parissa päivässä 900g pois mutta sitten saatiinkin miehen kanssa lapset mummolaan yökylään ja voi että sitä mässäilyn määrää :oops::( aamupaino siis tänään 88,1 kun se perjantaina oli 85,6 :X3: ja ihan kamala olokin tuli kaikesta herkuttelusta, miksi oi miksi teen aina tämän itselleni...
Pituutta noin 165cm eli ihan reippaasti saisi kiloja lähteä mutta alkutavoite mulla päästä alle 80 kilon. En ole vielä pystynyt kokonutraukseen mutta ajattelin että tästä ryhmästä voisi saada tukea jota epätoivoisesti kaipaan :LOL: eli tänään eka kokonutrauspäivä edessä, yksi pirtelö nyt mennyt. Kun vaan pystyisin illallakin olemaan syömättä, päivät menee oikein hyvin pelkillä pussiruuilla mutta illasta nälkä alkaa kurnimaan :cautious:

Tsemppiä muillekin nutraajille, koitetaan pitää painon tippumista yllä! (y)
 
Kirjottelenpa nyt yksinäni täällä :ROFLMAO:
Selvisin eilisestä täysnutraamalla ja oon kyllä todella ylpeä itsestäni - iltasyöpöttely kun on suurin paheeni. Tänä aamuna olikin paino tipahtanut takaisin viikonlopun mässäilyjä edeltävii lukemiin: 85,5kg :giggle: toinen paheeni on vaa'alla käynti, laihdutuksen aikana käyn joka aamu kyttäämässä tuloksia mikä ei välttämättä ole kamalan fiksua, ketuttaa vaan jollei tuloksia näykään. Jospa jossain vaiheessa opin käymään vaan kerran viikossa... katellaan :D
 

Yhteistyössä