Nutrilett-kuurille!!!!

Moi vaan kaikille.
Olen aloittamassa maanantaina 16.8. Nutrilett-kuurin ja kysynkin onko täällä innokkaita mukaanlähtijöitä, tai toki myös kommentoijaa ja "kuuntelijaa" olen vailla. Ajatuksena on olla pari viikkoa pelkällä intensiv-kuurilla ja sen jälkeen lisätä yksi ateria päivään. Helppoa ei varmasti tule olemaan, joten siksi kirjoittelen nyt täällä. Puntarille en ole koko kesänä uskaltanut, mutta tiedän että kiloja on PALJON!
Olen ajatellut punnita itseni kahdesti viikossa (ma, to) ja kirjata ylös:
paino, ero edelliseen punnitukseen, sekä kokonaispudotuksen. Suurta aloituspainoa en halua jatkuvasti "toitotella" :|
Kuulumisiin =)
 
Huh huh,
tänään sitte oli puntarille uskaltauduttava ja niinkuin arvasin, lukema oli hurja:

16.8. 111,3kg (pituus 177cm)

No, tästä on kai hyvä lähtee sitte tiputtelemaan. Aamupäivä meni ihan ok pirtelön voimalla mutta iltapäivästä alko aikalailla heikottamaan. Lounaaksi syöty kanakeitto oli paljon pahempaa kuin muistinkaan, mutta parempi olo siitä lämpimästä keitosta tuli. Kyllä täytyy motivaation olla kohdillaan, että tätä touhua pystyy jatkamaan. Mutta onhan tuota, meinaan motivaatiota!
Nyt illalla olo on aika hyvä - kevyempi kuin aikoihin - mut mieli tekis syödä lähes mitä vaan. Mies keitti kananmunia, vesi herahti heti kielelle... haloo, kananmunista! No, vielä on yks pirtelö tänään syömättä ja sit on eka päivä selvitty... eikö jossain vaiheessa pitäis vähä "helpottua" tuo nälän tunne, tietääkö kukaan?

Näillä eväillä kohti seuraavaa punnitusta ja tsemppiä kaikille muillekin!
 
Ole vain tiukkana, itse olin viime kevätkaudella 10 viikkoa pelkillä pusseilla ja reilu 15kg lähti, tosin muutama nyt kesän jälkeen tullut takaisin :ashamed:

Eli nutreilla laihtuu taatusti, mutta herkkua ne ei ole.
 
Tänään olin puntarilla sitte aamulla... 108,5kg. Oho, oli sitte kolmessa päivässä lähtent 2.8 kg jos nyt oikein lasken. Hienolta se tuntu, vaikka tosiasiassahan niitä nesteitä nuo kilot on varmasti ollu. No, tänään on taas tehny niin paljon mieli normaalia ruokaa, että ehkä tuo kilojen tippuminen on tuonu sitä tarvittavaa tsemppiä. Muutaman perunan palan "varastin" miehen pyttipannusta, se oli jotenkin semmonen pakkoliike ranteesta suuhun :ashamed:

Kiitos väinötär tsempistä. Hienoa kuulla sun onnistumisesta.
Niissä ohjeissa sanotaan, ettei saisi olla kuin kork. kolme viikkoa pelkillä pusseilla ilman lääkärissä käyntiä. Kävitkö sä jossain "tarkastuksessa", vai onko tuo hätävarjelun liioittelua kun on ihan terve aikuinen, vaikkakin tietty ylipainoinen! Söitkö kasviksia/hedelmiä yhtään tuon diettisi aikana?

Kuulumisiin taas!
 
olin Husin ohjeilla, mutta en ollut missään ryhmässä mukana. Otin yhteyden terkkaani ja hänen kanssaan olimme yhtämieltä, että osaan hakeutua hoitoon, jos tarvetta tulee. Olen perusterve edelleen ja silloinkaan ei ollut mitään vaivoja eli korkeaa verenpainetta tms. Eli miksi ohjeissa paketissa on se kielto, on varmasti siksi että sulkevat oman vastuunsa pois.

Dietin aikana söin kasviksia 100kcal max/vrk:ssa, join n. 2l vettä, light mehuja ja PepsiMaxia ilman tuota pepsiä ei ne keitot menneet. Välillä oli päiviä jolloin tuli herkuteltua hiukan nameilla tai maisteltua perheen ruokia, joita kuitenkin piti valmistaa, paino kuitenkin laski. Eli, kun homma hyvin käynnissä, pystyy hiukan normi ruokaakin syömään ilman takapakkia, mutta vaikeeta on aina alkaa uudelleen syömään niitä pusseja. Mutta ne todella laihduttavat ja muutos tapahtuu nopeasti. Tuona aikana minulta lähti melkein 60cm kaikkiaan kehosta pois eli muutos oli näkyvä ja kannusti jatkamaan. Nyt pitäisi jatkaa liikunnalla, alkukesän jaksoin jopa hölkätä 6km putkeen!! Eli ole sinikäs ja ajattele et pienen hetken se lopulta vie ja pääset hyvään painon pudotuksen alkuun helpolla. Itselläni se kilomäärä oli aika ratkaiseva siihen että jaksoin alkaa hölkkäämään, toki kävellä jaksoin ihan hyvin, mutta tuo hölkkä oli ollut pidempään haaveena. Nyt sitten tosiaan olisi ruotuun palaaminen edessä loman jälkeen ja se on taas vaikeaa :ashamed: tosin tänään sain uutta virtaa, mutta se taas sitten ihan jo toinen juttu.
 
No niin, viikko nutraamista takana ja tämähän alkaa tuntua ihan ok touhulta :)

23.8. 107,9kg
pudotusta siis 3.4kg :)

Lauantaina oli syntymäpäiväjuhlat ja en voinu välttyä maistamast kakkua, mutta todettakoon, että pala oli hyvin hyvin pieni. Nälän tunnetta kyllä edelleen on, mutta se ei tunnu sillälailla pahalta kuin ihan alussa. Tuota nyt mietin, että pitäsikö tässä johonkin terkkariin ottaa yhteyttä kuurin jatkuessa, mutta en kyllä mitään hälyttävää oo terveydentilassani huomannu.
 
Eilen oli siis taas punnituspäivä ja tulos:

30.8. 106.8kg
kok. pudotus 4.5kg

Eli pikkasen reilu kilo oli lähteny viikossa. Olo oli loppuviikosta niin "turvonnut ja pallomainen" et pelkäsin ettei mitään lähde. Nyt se vatsa sit tosiaan alko vaivaamaan, mikäköhän tähän ummetukseen avuksi... Sitä pelkillä nutrileteillä elämistä mä tosiaan en kestäny ku sen viikon, pakko oli saada edes yks normaalimpi ateria päivään. Nyt oon syöny siis yhden kevyen aterian päivässä + neljä nutrilett-ateriaa, siten että päivän kokonaiskalorimäärä pysyy tuhannen paikkeilla.
Salilla pyrähdin pariin otteeseen viime viikolla ja teki kyllä ihmeitä niin mielelle ku kropalle. Oli heti jotenki parempi olo.
Nyt aamu on aloitettu taas nutrilett-suklaajuomalla ja nälkää ei ole ollenkaan, oikeastaan misään vaiheessa päivää, mikä toisaalta vähän ihmetyttää. Oonko mä jollain säästöliekillä? Kuitenkin "entisessä elämässä" ruokamäärät on ollu tähän nähden ihan valtavia ja silti oli aina nälkä!

kuulumisiin ja kommentteja otetaan vastaan :)
 
Nyt aamulla aivan järkyttävä lukema odotti vaakalla. Nyt jos koskaan on otettava itseään niskasta kiinni.
Tämä alku on aina tämän nutrauksen kanssa vaikeaa mutta laihtuu kyllä. Itsekin olen aiemmin laihduttanut tämän avulla mutta lapsista on jäänyt kiloja VÄHÄN vyötärölle.

Mutta nyt lähtee, eli 114,7 ja pituus 179cm
 
täällä alottaa huomenna yksi nutrauksen, eli pelkkiä pusseja ois tarkotus vetää 3 viikkoa...
paino on jotain 53-52kg ja pituutta 154cm.
tavoite ois 47kg ja sitten olen tyytyväinen.
yhteensä olen pudottanut 28kg ,mutta nämä viimiset kilot ollu todella vaikeita ja nyt päätin nutrata ne pois. eli tsempataan toisiamme.
 
Terve!
Täällä yksi, joka aikoo huomenna aloittaa painonpudotuksen (sadannen kerran). Suunnitelmana on syödä 5 päivän starttipakkaus ja sen jälkeen laskeskella Painonvartioiden pisteitä. Suurena toivomuksena olisi saada alun Nutrilett-"kuurista" pudotus kunnon alkuun.

Pituutta on 156 cm ja painoa n. 63 kg. Tavoitteena olisi päästä viiteenkymppiin. :)
 
Voi kääk!
Starttipakkauksen suklaapirtelö ja tomaattiliemi on nyt tämän aamupäivän aikana huuhdottu kurkusta alas ja voin kertoa, että oli pahaa. Varsinkin liemi. Taitaa tulla pitkät viisi päivää meikäläiselle, jos muut valmisteet eivät ole parempia...
 
Mä en ole ikinä pystynyt tuota starttipakkausta syömään kun on öklöttänyt tuo tomaattikeitto.
Nyt olen syönyt suklaapirtelöä ja kanakeittoa. Ja niitä hunger control suklaata, mutta siinä täytyy olla tarkkana kun siinä on enemmän kaloreita kun tuollaisessa normipussissa. ;)

Mutta kun vauhtiin pääsee, niiin nälän nämä kyllä vie. Tsemppiä teille!

Itselläni vähän tuli takapakkia viikonloppuna kun olimme sukujuhlissa ja taas olisi ensi viikonloppuna juhlat tiedossa, mutta jos sitten saisin jatkaa tätä kuuria ilman houkutuksia. ;)
 
Tsemppiä nutraukseen! Itse aloittelen naturdiet/nutrilett tuotteilla painonpudotusurakkaani tänään. Tarkoitus olisi syödä korvaavia tuotteita 4 päivässä ja yhdeksi ateriaksi rasvatonta rahkaa ja ananasta; niin saa ihan oikeitakin makuja nauttia.
Hankalaa tulee varmasti olemaan, mutta kaveri potkii päähän tarvittaessa ja oma itseinho on nyt niin kova, että jotain on pakko saada tehtyä. :/
Käynpä täällä sitten kirjoittelemassa, että miten menee. :)
 

Yhteistyössä