Nykyinen mies tivasi entistä kumppanien määrästä, enkä kehdannut kertoa totuutta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kuulosta hyvältä mieheltä. Juoksisin sinuna karkuun. Tuollaisesta ei hyvää seuraa. Tulet vielä kärsimään miehen heikon itsetunnon ja sairaalloisen mustasukkaisuuden takia.

Terveitsetuntoinen mies ei tuollaisia asioita naiselta kysele. Ja jos kyselee, niin ei nokkaansa lotkauta, vaikka naisella olisi ollut tuhat eri miestä ennen häntä, koska mies ymmärtää, että nainen on valinnut juuri hänet ja muut on lempattu.

Tuo riippuu miehestä.
Oma mieheni sitä mieltä ettei naisen tarvitse sentään mikään neitsyt ja nunna olla ollut menneisyydessä, mutta hänen mielestään ei sekään ole oikein kivaa, että jokainen vastaantuleva mies tietää mitä hänen vaimonsa hameen alla on.
 
Jännä. Kaikki tuntuvat olettavan, että tuollainen kysymys olisi kiusallinen vain, jos kumppaneita on ollut paljon. Mutta en minä kyllä olisi missään elämäntilanteessa tykännyt vastata tuollaiseen - en silloin kun kumppaneita ei ollut ollut yhtään, en silloin kun niitä oli vain yksi. Minusta vaan ei ole aikuismaista kysellä tyyliin "kuinka monen kanssa sä oot ollut". On ihan normaalia puhua suhdehistoriasta, mutta tuollainen lukumääriin keskittyvä kuulostaa jotenkin siltä, että on joko vähän keskenkasvuinen ajattelultaan tai sitten omituisen fiksaantunut aiheeseen.

Ja sitten toisaalta, vaikka itse olisin neitsyt, en todellakaan haluaisi miestä, joka esimerkiksi haluaa nimenomaan neitsyen. Arvomaailma ja seksiin liittyvät käsitykset tuskin kohtaisivat sellaisen ihmisen kanssa.
 
vierailija
Saattaahan se vaikuttaa lasten saantiin, siis ihan vaan se, että on ollut monen miehen spermaa naisessa. En tarkemmin enää muista, millä mekanismilla se vaikuttaa, mutta vasta tästä oli juttua. Toisaalta menneisyyttä on mahdoton muuttaa, mutta rehellisyyden voi valita nykyhetkessä. Onneksi oma mies oli ymmärtäväinen mun entisten huorailujen suhteen (ei siis rahasta tietenkään, vaan avioliiton ulkopuolella). Eipä hän itsekään ollut puhdas pulmunen tavatessamme, vaan oli ollut kerran naimisissa (saman naisen kanssa teinistä asti), eli päädyin olemaan se nro. 2.
 
En ole maannut rahasta, joten en voi olla huora. Nykyinen mies on oikea minulle. Ap
Tuo riippuu miehestä.
Oma mieheni sitä mieltä ettei naisen tarvitse sentään mikään neitsyt ja nunna olla ollut menneisyydessä, mutta hänen mielestään ei sekään ole oikein kivaa, että jokainen vastaantuleva mies tietää mitä hänen vaimonsa hameen alla on.
 
Olen ollut aika monen ystävämme kanssa ennen avioliittoa. Olemme sikoinaan oltu samassa koulussa. Nyt aviossa 2.5vuotta seurusteltu vuosi ennen avioliittoa.
Minun ongelma on siinä kun mies haluaa minun edelleenkin antavan pillua kimpassa. Kyllä se kiihoittaa myös itseänikin.
 
vierailija
Huolestunut minun terveydestä ja siitä saammeko lasta. :( Ap
Täyttä puppua tuo selitys. Seksikumppanien lukumäärä ei vaikuta noihin asioihin.

30 vuotta aktiivista seksielämää (eri kumppanien kanssa) viettänyt voi olla täysin terve. Vastaavasti neitsyt voi saada heti ensimmäisellä kerralla loppuelämän kestävän taudin (HIV, herpes). Samoin vain yhden miehen kanssa ollut nainen on saattanut menettää lisääntymiskykynsä, kun mies on tartuttanut häneen klamydian, jota ei ole huomattu ajoissa.
 
vierailija
En kertoisi oikeaa määrää. Voi olla miehesi taustoilla melko iso luku. Jos on huolissaan lapsien saamisesta, kannattaa kummankin käydä sukupuolitautitesteissä. Kaikki ei välttämättä näy, ennen kuin yrittää tehdä lasta.
 
vierailija
Huhhuh, kuulostaa karmaisevalta tulevaisuudelta. Jos aloittaja ei syystä tai toisesta raskaudu, niin alkaa miehen puolelta spekulaatiot, että syynä on varmasti joku aiemmin sairastettu sukupuolitauti ja aloittajasta tulee viimeistään siinä vaiheessa huorittelun kohde.

Tunnen tuon miestyypin. Itse haksahdin sellaiseen nuorena, ihan avoliittoon asti. Onneksi en suostunut heti naimisiin ja tekemään lapsia, vaikka mies niin olisi halunnut. Halusi vain niillä konsteilla sitoa minut itseensä mahdollisimman nopeasti, mutta minulla oli sen verran järkeä päässä, etten tehnyt rakastumisen huumassa peruuttamattomia ratkaisuja. Hyvä niin, sillä miehen todellinen luonne alkoi paljastumaan ajan kuluessa.
 
Pääsi pieni valkoinen valhe, kun sanoin että entisiä kumppaneita on 20, vaikka todellisuudessa luku on lähemmäs 200. :( Menneisyyttä en voi muuttaa ja mies haluaa sitoutua hyvän naisen kanssa. Rakastan miestä ja mies minua, joten en halua luopua hänestä. Pelkään, että mies saa tietää totuuden. En ainakaan ole kärsinyt puutteesta, kun olen kaikille antanut, mutta haluan jatkossa olla rehellinen nykyiselle miehelle. En koskaan voisi pettää häntä, joten eihän valhe ole yhtä paha asia kuin pettäminen?
Olisit sanonut kaksi. Sekin jollekin hyvää vaimoa etsivälle olisi voinut olla liikaa. Saatikka 20.
 
huono nainenko
Kun nuorena sen ensimmäisen kerran olin ja sain maistaa mille rakastelu tuntui, niin huomasin heti rakastavani sitä. Se on ihanaa. Siksi olen aina ollutkin aika herkkä antamaan enkä ole lukua pitänyt.
Nyt ole naimisissa jo kahdeksatta vuotta ja lapsia kaksi. Yhden vielä haluan. Mies ei koskaan ole mitään kysellyt, sillä uskon hänen tietävän, että monta voi olla. Miehellenikin annoin heti ensitapaamisellamme, kai se jo jotain hänelle kertoi. Aloimme seurustella tosissaan eikä tullut enää muihin langettua, sillä sain sitä mitä kaipasin. Ja saan edelleen. Miksi siis kerätä yhtään enempää kokemuksia.
 
No ensinnäkin, aihe on sellainen, että sen jakamisesta nykyisen kanssa ei ole ikinä mitään iloa. Paras vastaus on joku epämääräinen "muutamia ollut". Se riittää.

Toisekseen, äkkiseltään 200 kuulostaa isolta määrältä, mutta jos on vaikkapa 30v ja aloittanut seksin parikymppisenä, niin se tekee n 20 miestä per vuosi. Ei mikään älytön määrä harrastaa seksiä 20 krt vuodessa.
 
vierailija
En ole koskaan pettänyt, joten en aio pettää nykyistä miestä. Olemme vakavasti puhuneet kihloista, häistä ja lapsista. Miksi tuhoaisin onnen, joka minulle ollaan suomassa? Ap
No nyt kauppaat itseäsi väärillä ominaisuuksilla ja valheella. Tuo 200 on ihan hirveä määrä ja tekee sinusta oikeasti ihan älyttömän kevytkenkäisen naisen. Ei se 20 mikään vähä ole mutta, että 200! Kaikki ei edes kättele niin monen kanssa eläessään, kuin sinä olet ollut sukuelinkontaktissa. Miten tuo on edes mahdollista? Jos mies onkin elämäsi mies, niin sinä nyt et parisuhdemielessä ole kenenkään elämän nainen.
 
vierailija
Neljä vuotta olemme olleet suhteessa, joten tunnemme toisemme. Miehellä on tasan yksi entinen eikä ole ketään koskaan haukkunut. Tivasi minun entisistä miehistä, koska ei halua jakaa minua muiden kanssa ja haluaa suojella. Hehee..mies ei todellaakaan ole mikään raivoaja tai mustasukkainen hullu. :D Ap
No ettehän te tunne toisianne tai ainakaan mies sinua kun valehtelet.
 
vierailija
Ei onnistuisi ihan pienellä paikkakunnalla että 200 ei tunne toisiaan. Ja ylipäätään löytää 200 suurinpiirtein samanikäistä. Taitaa olla ollut tuo ikä skaala aika suuri kun tuollaisen määrän on kasaan haalinut? Mutta tuntuu kyllä että sana olisi kiirinyt, missä aukeaa haarat helpoiten ja sen myötä ehdokkaita ollut jonoksi asti.
 
Yksi per kunta
Ei onnistuisi ihan pienellä paikkakunnalla että 200 ei tunne toisiaan. Ja ylipäätään löytää 200 suurinpiirtein samanikäistä. Taitaa olla ollut tuo ikä skaala aika suuri kun tuollaisen määrän on kasaan haalinut? Mutta tuntuu kyllä että sana olisi kiirinyt, missä aukeaa haarat helpoiten ja sen myötä ehdokkaita ollut jonoksi asti.
Kyllä kevyesti 200 menee eivätkä toisiaan tunne. Kuka hullu sitä saman kylän äijiä panee. Suomessa löytyy kerättävää. Iso maa.
 
Ei onnistuisi ihan pienellä paikkakunnalla että 200 ei tunne toisiaan. Ja ylipäätään löytää 200 suurinpiirtein samanikäistä. Taitaa olla ollut tuo ikä skaala aika suuri kun tuollaisen määrän on kasaan haalinut? Mutta tuntuu kyllä että sana olisi kiirinyt, missä aukeaa haarat helpoiten ja sen myötä ehdokkaita ollut jonoksi asti.
Olen melko pieneltä paikkakunnalta mutta emme ole peitelleet kimppaseksiämme. Monta kylän miestä ollut meillä sänkykaverina. Ei ole 200 vaan meillä ollut ystäviä ja kylänmiehiä ehkä noin 50 miestä. Nuorin taitaa olla 19v ja vanhin 68v.
n28v@suomi24.fi
 

Yhteistyössä