Nyt äkkiä apua, voinko käyttää ruuanlaittoon FLORA VISPIÄ?????

  • Viestiketjun aloittaja "heii"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="meikäläinen";22290996]tottakai voit, sehän on "kuohukermaa" kai...näin mä siitä mainoksesta tajusin...[/QUOTE]

Jos se oliskin oikeeta kuohukermaa niin vois käyttää hyvinkin. Mutta mä ainaki oon siinä käsityksessä ollut, että tää ei kestä kuumennusta eikä siksi sovellu ruoanlaittoon.
 
tämä
Saattaa onnistua, mutta mäkin olen siinä uskossa, ettei varsinaisesti ole kuumiin ruokiin tarkoitettu.
Nythän kovasti mainostavat sitä Flora Kuohua, että sopii myös ruuanlaittoon.
 
puuhk
Jos se on se punapurkkinen, niin sen ei pitäisi kestää. Kerran näin, kun appiukko käytti sitä kastikkeeseen ja ruoka maistui ihan yhtä hyvältä kun muulloinkin. Se ei taida silti kovin paljon kuumennusta kestää, joten lisää se vispi vasta ihan lopussa.
 
[QUOTE="a p";22291031]joo, no kertokaas mitä hittoa teen noille jo paistetuille kanan filee suikaleille??? Mitä laitan joukkoon, ei niitä kuiviltaan viiti syyä.[/QUOTE]

tee ihan tavallinen kastike ilman kermaa? Rasvaa pannulle, siihen currya, sitte jauhoja ja heti perään vesi ruskistamatta jauhoja. Sen jälkeen mausteita oman maun mukaan tai kanaliemikuutio jos niitä käyttää. Ite en käytä noita kuutioita enää juurikaan.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";22291031]joo, no kertokaas mitä hittoa teen noille jo paistetuille kanan filee suikaleille??? Mitä laitan joukkoon, ei niitä kuiviltaan viiti syyä.[/QUOTE]

Tee niistä keitto.
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="a p";22291031]joo, no kertokaas mitä hittoa teen noille jo paistetuille kanan filee suikaleille??? Mitä laitan joukkoon, ei niitä kuiviltaan viiti syyä.[/QUOTE]

Hömppö antoi toimivan ohjeen. Jos jääkaapistaq löytyy esim. Creme Bonjouria, sitä sekaan.

tai tomaattikastike tomaattipurésta ja -murskasta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Tai pilko joukkoon kasviksia: parsakaalia, sipulia, valkosipulia, kiinankaalia, paprikaa, tomaattia, kurkkua... ja soijaa tai osterikastiketta ja tilkka vettä ja ehkä musta- ja valkopippuria ja kalakastiketta.
 

Yhteistyössä