Nyt alkas pitkät vapaat !

Mä odotan kans et sais nukkuu pidempään ettei viideltä tartte nousta, mut oon koko pääsiäiselle suunnitellu kaikennäköistä joka suuntaan kirmailua et ihan lepolomaksi ei kyllä mene:) Näin se tuppaa aina vähän meneen et loman jälkeen on entistä väsyneempi:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mun veikkaus on et se johtuu siitä että kun on paljon vapaata aikaa niin erot ja riidat kärjistyy,toisin kuin perusarkena kiireissä kun ei ehdi asioita vatvoa.
Eikun on liikaa odotuksia eikä ne vaan toteudu, jää ryyppyputki päälle ja toinen saa lopputilin - ihan valmis tapaus: asunto myyntiin jne. Siksi syksyllä asunnot saa pilkkahinnalla, kuulin kauan sitten: kukaan ei viitsi edes loppusiivousta tehdä, kun tuli p a k k o muutto. Radiosta kuulin, enkä muista kuka siitä oli kertomassa. Yleinen ilmiö kuitenkin ollut vuosikymmeniä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Duunia, duunia. Sentään huomenna ja maanantaina ei tarvitse mennä fyysisesti työmaalle. Riittää etänä tehty työ. Saatan tässä pari tsuppailla tänä iltana.
 
vierailija
Eikun on liikaa odotuksia eikä ne vaan toteudu, jää ryyppyputki päälle ja toinen saa lopputilin - ihan valmis tapaus: asunto myyntiin jne. Siksi syksyllä asunnot saa pilkkahinnalla, kuulin kauan sitten: kukaan ei viitsi edes loppusiivousta tehdä, kun tuli p a k k o muutto. Radiosta kuulin, enkä muista kuka siitä oli kertomassa. Yleinen ilmiö kuitenkin ollut vuosikymmeniä.
Mikäettei se voisi tpahtua hiihtolomankin jälkeen?
 

Yhteistyössä