Nyt kiehuu....

Pakko avautua tästä meidänkin uusioperheen kuvioista elikkäs miehellä on 6-vuotias tytär edellisestä suhteesta.
Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, Jouluna menimme kihloihin, Huhtikuussa muutimme yhteen ja nyt olen raskaana 10 viikolla.
Meillä menee avokkini kanssa kohtalaisen hyvin, mutta se pirun ex-akka nostattaa verenpainettani....
Siis Ihan ok, että avokkini ja ex pystyvät olemaan väleissä lapsen takia (yhteishuoltajuus), mutta tämän naisen tapa sekaantua sellaisiin asioihin jotka hänelle ei kuulu, hän ei tiedä raskaudestani ja eikä hänelle edes kerrota ennenkuin se kunnolla näkyy, saa huomata sen sitten itse.
Lapsen kautta yrittää kovasti asioistamme kysellä ja olemekin varovaisia puhumaan ns. omista asioistamme lapsen aikana, koska hän kertoo niitä sitten äidilleen. Likka kovasti kertoilee, äidin useasta miehestä, asioista mitä kotona tapahtuu. Hän juo joka päivä 4-6 siideriä tai viiniä vaikka lapsi on hänellä. Mies on tehnyt sen linjauksen kun aikoinaan erosivat, että hän ei ota pisaraakaan kun likka on hänellä saatika osta edes jääkaappiin silloin kuin likka täällä on. Ja tämä on kyllä erittäin tiukasti pitänyt paikkaansa. Tällä ex:llä oli heidän suhteenkin aikana sama tapa ja alkoholi oli yksi osasyy eroon, narsismin, petturuuden ja manipuloimisen lisäksi.
Alusta pitäen tämä ex on halunnut kovasti tulla minun kanssani toimeen, hän on ihan ok, mutta ystäväkseni en häntä ikinä huolisi. Hän kovasti mietä aina pyytelee kahville, tai kovasti aina haluaa likkaa tuoda meille, no kerran tässä hän likkaa tuodessaan (ensimmäinen kerta kun minä tänne muutin) hän tuli ja oli niin ihmeissään, että kuinka täällä on näin siistiä ja kodikasta. (itse täysin kädetön kotitöissä) kehui vaan, että ei täällä koskaan näin siistiä ollut ellei hänen äitinsä ollessaan täällä siivonnut. Siis ex-anoppi oli pitänyt tästä asunnon siisteydestä huo9lta!!! Kuulemma miehen ei sovi siivota, saatika mitään muutakaan tehdä, oli anoppi aikoinaan sanonut...Kiesus!!! Ja mies osaa ihan siivota, tiskata, laittaa ruokaa :-D (olemme jakaneet kotityöt) Mutta kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että hän kuvittelee olevansa tervetullut kaikkeen mukaan esim. uintireissulle, juhliimme jne. jne. Viimeksi tänään jätin uimareissun väliin kun hän oli kuulemma juuri itsekin lähdössä uimahalliin ja yllätys, yllätys vieläpä samaan halliin. En vain jaksa ymmärtää, että miksi hän ei tajua, että silloin kun likka on meillä niin ei hänen tarvitse tunkea itseään mukaan....
Taitaa olla hieman sekavaa tekstiä, mutta helpottaa tämä purkautuminen :attn:
 

Yhteistyössä