nyt kö se nappas? ;)

Hellurei!
Miun kysymys ei liene kenelekkään outo vaan ihan tätä samaa, että oisko vihdoin napannu ? :heart:

Alotetaas siitä, et menkkojen piti alkaa 30.5 (kierto 30 pv )
menkat normaalisti ajallaan ja ei tällä hetkellä mitään ehkäsyä kun vauva ollut pitkään haavena ja toivomus ois et haave kävis toteen! :)

No niin monta kertaa jo pettyny tähän touhuun, et aina on ne menkat tullu :( ja päätn jo viime menkkojen jälkeen, et otan nyt tulevaisuudessa ihan rauhassa koska se on jo ihan hullunmiehen hommaa ku alkaa kuvittelee niit oireit!

Oireet siis lienee todet nyt :)

Ensimmäiset oireet oli semmonen oksettava olo mut tosin ne tuli heti ennen menkkojen edes alkua. Maha oli samalla sillon ihan pallo (niku yleensäki ennen menkkoja) No menkkojen poisjäännin on alkanu tulla kovasti kiukkunen olo ( mut se ei välttämättä mikään oire tai kukapa tietää :p ) Nyt kun menkat on ollu viikon jo tulematta ni joku kolmepäivää takaperin alkanu tulemaan tosi runsasta valkovuotoo ja se haiskahtaa voimmaakkaalta sillei, mut ei kuiteskaa mitään emätintulehusta ole. ( mut tällästä ei ole ennen kyl ollu ) :O ?? se on semmosta aika valkosta ja nestemäistä...
ja sit yks ' oire ' oli et nenästä tuli tänään verta ja normaalisti ei juuri koskaan tuu, et onks tämmöstä kellään ollu? niin ja ollut kahtenapäivänä aamusin lämpöä :eek:


Testasin raskautta ekan kerran Clearblue testillä Sunnuntaina eli 5.6 ( clearblue , mietti vastausta normaalia pitenpää kyllä?) ja tein normaali apteekki testin eilen 6.6 ( ja ei haamua näkyny)




Kiitos tosi paljon jos joku kehtaa tulla tänne jutustelee ja auttaa! :):):):heart:
 
Hei, itse olen nyt raskausviikolla 31+0.. Mutta itellä oli alku aikoine todella huono-olo kolme ensimmäistä kuukautta! joka aamu sai varoa syömistä,ja pienikin haju teki pahaa. Todella monesti jouduin ihan käymään vessassa oksentamassa. Itelläni oli/on vieläkin välillä todella runsas valkovuoto ja se haisee ihan kamalalle :D Mutta silti ei ole mtn tulehdusta mulla. :)
Itse kun tein raskaustestin silloin joulukuussa,siihen piti tulla kaksi viivaa jos on raskaana,toinen viivoista oli hieman vaaleampi kuin toinen ja mietin silloin olenko raskaana kun toinen oli tosissaa haaleampi.. Mutta kyllä se näköjään piti ihan paikkaansa =)
Jos sinulla on viikon jo kuukautiset myöhässä niin kyllä uskon et pieni matkustelija voisi olla matkassa. Mutta soitahan neuvolaan ja kerro asiasi sielä,sielä voi vielä nimittäin tehdä raskaustestin :)
 
mä plussasin just perjantaina ja ei tullut viivaa heti testatessa,heitin testin roskiin ja menin takas nukkumaan..no kun heräsin niin menin tarkistamaan testin ja siinä olikin kaksi viivaa,toinen tosin hyvin vaalea..noh nyt tein maanantaina uuden testin clearblue ja tulos RASKAANA
 
Testasin tänäänkin ja ei kahta viivaa :(
ootan viel vähän aikaa ku ollu 2 viikkoo myöhäs ni meen sit vaik käymää terveyskeskuksessa!
ja taidan tehä seuraavaks sen aamuvirtsaa!
Tänään on nipistelly mahää kovasti ja ollu äklö olo ja maha on sekasi :S
 
Mulla meni melko kauan ennenkö testissä näkyi. Tein ekan testin suurin piirtein silloinkun menkkojen piti alkaa, niin testis ei näkyny mitään. Sit siitä viikon päästä tein monta testiä ja kaikki näytti tosi tosi haaleaa viivaa joka näkyi vain hyvässä valossa. Noh odottelin vielä melkein viikon ja sitten testissä näkyi jo ihan selkeä plussa. Testailin siksi ahkerasti koko ajan, koska oireet olivat niin selkeät. Rinnat kipeät, vilutti vaikka en ollut kipeä, valkovuoto runsasta ja ruokailun jälkeen ällötti..
 
Mulki niin monia oiret ja suurin tuo valkovuodon määrä!!! :O ihan kummastuttaa! mut sit taas mul ei testeiss'ä ole minkään laista haaleeta toista viivaa va ihan selkee nega viiva ja nyt ollu myöhässä hmm 9 päivää ... Mä testailen siks ni useesti ku ootan ja ootan :O mut tää odotteluki on aika tylsää :/
hmmm.
Juu on kuullu et monilla kestää tosi kauan ennen ku näkyy!
 
Ihana kuulla! <3
mulla itselläni ne menkat jo 2 viikkoo myöhäs ei minkään laisia oireita :eek: joten ei varmaan ole vauvakaan!
ei sen puoleen meidän parisuhde on nyt todella vaakalaudalla :(( oon tosi masentunu... en kummemmin kyllä täällä halua siitä puhua! :< niin lyhyessä ajassa voi vaan kaikki muuttua kun toinen alkaa puhumaan kun siihen pakottaa ni alkaa tulla kyllä "särkyviä sanoja"!

Mutta paljon plussa onnea kaikille muille ´<3
 
Sun kannattaa kyllä ottaa selvää mistä johtuu,et menkat ei ole alkanut.
Kumpa voisin vain kuunnella,mikä sua vaivaa. Se on todella ikävää,kun toinen rupeaa sanomaan asioita jotka loukkaa toista paljon. Ja eikä sitä se toinen välttämättä ymmärrä.
Minä ja avopuolisoni ei keretty seurustella kuukauttakaan,kun sain tietää olevani raskaana. Heti alkuun hän joutui näkemään musta sen paskan puolen,kun kiukkusin ja mieli alat heitteli todella pahasti. Sen huomas kyllä meidän suhteestakin. Voin olla vaan todella kiitollinen kullalleni että hän jaksoi tämän kaiken heti alussa. Itse olisin luovuttanut monesti,mutta hän sai mut jaksamaan. Tsemppiä sulle <3
 
Mulla epänormaali valkovuoto ja alavatsakipu olivat kohtutulehduksen oireita. Kannattaa mennä lääkäriin ja selvittää miksei menkkoja kuulu jos ei piakkoin tule ja kierto on muuten ollut säännöllinen.

Toivon että kuukautisten poisjäännin syy selviää, ja vielä tärppää ja saatte vauvan kainaloon! :)
 
Miä ku tein testin ja näin et positiivinen tuli, sanoin heti sille mun avopuolisolle et turha kuvitella että tekisin aborttia. En tekis sitä mistään hinnasta!!!! Mulla oli aluks tosi hyvä tukiverkosto,mutta matkan varrel ne kaksi tärkeimpää ihmistä lähti mun elämästä :/ Mutta onneks kihlattuni on auttanu mua ja mun biologinen äiti <3
 
  • Tykkää
Reactions: vauva_kuume
Tänään ensimmäisiä ns oireita lisää ku eilen illalla alko kovasti nipistää mahaa, niin tänään taas tosi paha olo ja lämpöö... Tänää 12 lääkärii ja saikkua ja huomen pissanäyte terveyskeskuksee ni sa tietää iltapäivästä onkos siellä massussa ketään ;) luulis jo näkyvän ku 2 vikkoo myöhässä ja jos oisin raskaana ni 5+5 ( ainaski vau.fi) luki et täl viikol alkaa esintyy monilla oireit....
Ni ja ilmaki ihan sikana mahassa :eek:
 
vähän on välissä vilun tunnetta ja tä paha olo jatkunu jo aamusta tähän asti :( mut en o oksentanu kuiteskaan... saikkuu ei tullu ku ei kuulema ole kuumetta -.-"
Niin huomennahan se selviää iltapäivällä, ku aamulla pissanäyte sinne! :) eiks siel o kummiski aika toimivat ne testit.. itellä ei yhtään rahaa, apteekki testiin :(
Niin oispa siel semmonen pikkuinen <3
 
Kyllähän niiden ainakin pitäisi olla toimivia testejä :D Ihme olis jos ei ooo.. hih.. MIä oooon niiin helpottunu et pääsen kohta näistä väsymyksistä erooon ja turvotuksista. Mutta on tää raskaus kyllä kaiken tämän vaivan arvoinen <3 Tulee ikävä tätä masua.. Mut onneks sinne on vielä aikaa,mut toisaalta taas haluis pikkusen jo maailmaan :) huomenna lähtee sit rv 32 :) Sit ei olis ku 8 viikkoo :p
 

Yhteistyössä