Nyt kyllä vituttaa ihan aikuisten oikeesti

JA multa on kadonnut kahvinkeittimen pannun kansi, en saa keitettyä kahvia, ja oon penkonut kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat...
Ootko kattonut kaikki kengät? Taskut, laukut, lasten lelulaatikot, patterin taustat, kirjahyllystä kirjojen taustat?
 
osaanottoni
Meillä kävi vähän samajuttu. Auton ainoa avain hukassa. Varmaan parituntia sitä etsittiin. 3v sillä oli leikkinyt.... Lopulta ne löytyivät tytön huoneen kaapista, meikkilaukusta.

Eli käy kaikki lapsen lelukätköt tarkoin läpi. Kaikki pienet pussukatkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
:hug:

Kävele se reitti, jonka todennäköisesti 2 v. olisi kulkenut avainten kanssa ja tutki vielä uudestaan...
Tätä mä olen koittanu, mutta kun ei edes tiedä etsiäkkö ulkoa vai sisältä :headwall: Tytöt siivos auton hallissa jolla on kokoa 1000 neliötä ja avain voi olla melkein misä vaan siellä, matkalla sieltä sisäle tai sisällä. Ihan oikeesti tää on niin hullua että kohta muo jo sittenkin naurattaa :| :saint:
 
:hug:

Miulta hävis tänään RINTAKUMI!!! Tarkoitus on ollut opetella olemaan ilman, synnärillä vain työnnettiin semmoinen suoraan käteen, ja pojan jouduttua tarkkailuun osastolle ei sitten ehditty opettelemaan olemaan ilman ja siitä tuli sitten tapa...

Ai maailma mikä huuto, meidän poika kun on vielä hirvittävän nälkäinen juuri heränneenä ja vaati heti ateriansa, kiva siinä sitten yrittää yhtäkkiä änkeä nänniä suuhun että otappas nyt tommottista.. Onneksi mies lopulta löysi sen. Äsken rupesin katseellani hakemaan sitä kun pojan ruoka-aika lähestyy, no eihän sitä taaskaan oo missään. Kämppä ympäri. Löytyi pyykkikorista. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja osaanottoni:
Meillä kävi vähän samajuttu. Auton ainoa avain hukassa. Varmaan parituntia sitä etsittiin. 3v sillä oli leikkinyt.... Lopulta ne löytyivät tytön huoneen kaapista, meikkilaukusta.

Eli käy kaikki lapsen lelukätköt tarkoin läpi. Kaikki pienet pussukatkin.
Mä koitin jo penkoa sen matkatavarat, kun se on yleensä huolellinen ja tarkka siitä, mihin mik'äkin kuuluu. Voisi siis hyvinkin ajatella, että avain kuuluu mukaan. Nyt mä olen alkanu epäillä, että olen ite tullu se avin kädessä sisälle, mutta mistä hevonkukusta mä sitten voin sitä ettiä :eek: Mä kun en koskaan ota kotona avainta pois paikoiltaan ja jos otan, varmaa on etä se häviää :headwall:

 
Siis nyt on pakko avautuu... Ukko rupes osoittamaan heräämisen merkkejä ja jo kaukaa näki että nyt on taas ihan järkyttävä nälkä... Mie iloisena meen koppaamaan pojan sängystä ja lupailen herkkuruokaa, olohuoneessa huomaan: "...missä se rintakumi on...siis oikeesti, missä v****a se on??!"

Vauva huutaa surkeuttaan pää punaisena ja mie juoksen tissit parkuen lapsi sylissä ympäri kämppää ja ei, ei löydy mistään! Siis tää on oli jo kolmas kerta tänään, yksi tosin vauvan nukkuessa... Noh, nyt roikkuu tuossa tississä ilman "kumia, kuten tänään aiemminkin, että ehkä tää vois alkaa sujumaan... :)

Rintakumi löytyi tietokonepöydän alta.
 
mulla oli ainoa autonavain hukassa monta kuukautta, autossa ajoesto joten joudun tilaamaan sairaan kalliit avaimet. kun sitten ajattelin että siivoan auton (ovet oli kuitenkin auki) ,niin on puhdas kun taas pääsee pitkästä aikaa autolla liikenteeseen, niin siellä vänkärin lattiallahan ne avaimet köllötteli... :ashamed:

meinas sapettaa pikusen! :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toi kuva on niin pieni, etten saa tekstejä luettua :(
http://wonyou632.blogspot.com/2008_01_01_archive.html Tuosta pääsee lähemmäs... Klikkaa kuvaa. Sivun alalaidassa on tuo juttu.

Pointti oli se, että puhelin jäi jääkaappiin ja voipaketti käteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toi kuva on niin pieni, etten saa tekstejä luettua :(
http://wonyou632.blogspot.com/2008_01_01_archive.html Tuosta pääsee lähemmäs... Klikkaa kuvaa. Sivun alalaidassa on tuo juttu.

Pointti oli se, että puhelin jäi jääkaappiin ja voipaketti käteen :D
:D
Noi sun kuvat on ihania! Käyn niitä aina välillä kattomassa :D
Mutta kun mä olen jo kaivanu pyykit ja ja jääkappiin mä kosken niin harvoin :saint: Jos se on pudonnu tuonne metriseen viidakkoon, niin turha uneksia sen löytymisestä...

 
JONSERED Karhunkantaja
Hmmm. Mitä olet tehnyt tänään? Autosta noustuasi?

Meillä käy jotain kauppiasrottia: ottaa esineen, vie jonnekin ja vaihtaa kannettavaksi toisen esineen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Hmmm. Mitä olet tehnyt tänään? Autosta noustuasi?

Meillä käy jotain kauppiasrottia: ottaa esineen, vie jonnekin ja vaihtaa kannettavaksi toisen esineen...
Mä alan epäilemään, että meillä asuva Jokujen perhe on taas kasvanu :/ Mutta i ne ennen ole sentään avaimia vieny |O. 90% kaikesta kadonneesta on Jokun jäljiltä ja kukaan ei oo koskaan nähny yhtään jokua...
Mä olen tullu aamujunalla Muoniosta mamman autolla ja ajanu oman auton talliin siivottavaksi ja kun piti ajaa se pihalle pakattavaksi avaimia ei ollu :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
No kun nyt noin kauan olet sitä etsinyt, on ehkä aika paljastaa missä ne on.. eli ne on auton virtalukossa. Ei tarvitse kiittää, mielelläni autoin.
Siellä ne nimenomaan ei ole. Mä en itse henkilökojhtasesti ota niitä sieltä koskaan pois, koska me asutaan hevonkuusessa ja avaimet säilyy parhaiten paikoillaan.
 

Yhteistyössä