Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
puulla päähän lyöty
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä miten tämä VOI olla mahdollista?!?!?!!!

Puoleen vuoteen en ole seksiä harrastanut ja raskaustesti näytti lekurissa plussaa :eek:

Ihan muiden juttujen takia jouduin labraan ja olivat tehneet raskaustestinkin :eek:
 
papukaijan ruokottomat puheet
Sammunut jonnekin humalassa ja raiskattu? (Tekisi mieleni lieventää tätä kysymystä jotenkin, mut ei nyt toimi mielikuvitus sen suhteen, että miten sen tekisin..)
 
ap
Menkat on tulleet aivan normaalisti, nyt pari päivää myöhässä. Kai mä nyt jumankauta muistaisin jos seksiä oisin harrastanut :eek:

Ihan on vielä pää pyörällä, en tajua enää mistään mitään
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menkat on tulleet aivan normaalisti, nyt pari päivää myöhässä. Kai mä nyt jumankauta muistaisin jos seksiä oisin harrastanut :eek:

Ihan on vielä pää pyörällä, en tajua enää mistään mitään
No kai sut sit ultrattiin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Sammunut jonnekin humalassa ja raiskattu? (Tekisi mieleni lieventää tätä kysymystä jotenkin, mut ei nyt toimi mielikuvitus sen suhteen, että miten sen tekisin..)
No en oo sammunut kyllä mihinkään :eek: Kaipa senkin olisin huomannut, jos minut olisi huumattu tms

Huomenna menen käymään lääkärissä
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
No, eihän siihen seksiä tarvita, eikös se joku herrakin syntynyt joskus ihan neitseellisesti...
Jeesus taas tulossa? :saint:

Oikeasti. Olisiko siellä labrassa voinut sattua jokin moka? Laborantitkin on ihmisiä ja urheilijoiltakin otetaan doping-testeissä B-näytteet tuloksen varmistamiseksi.
 

Yhteistyössä