Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No mulle tuli ekana mieleen ap:n ekasta viestistä se, että istukkahormonia erittyy nyt jostain muusta syystä kuin raskauden takia. Ihan omituisia spekulaatioita välillä tässä ketjussa, toivottavasti niitä ei ole kirjoitettu tosissaan. Toivottavasti ap se ei ole kuitenkaan mitään vakavaa :hug:
 
Kyllä tää voi pitää ihan paikkansakin.. Kaveri kävi gynellä, vuositarkastuksessa.. Sieltä tultuaan tiesi olevansa raskaana, viikkoja 20+.. Menkat tullu ihan normaalisti, eikä vattakaan ollu kasvanut ollenkaan.. ja täät tyttö oli tosi pienen kokoinen, että luulis et olis näkynyt tosi aikasin se maha..
 
ne on kato aikuisia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva taas kun teette vitsin koko viestistä. Eikö oikeesti koskaan osaa olla ilkeilemättä ja vitsailematta??????????
Se on tämän palstan tyyli; heti aletaan heittää ihme läppää, ja vedetään kaikki vitsiksi
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja puulla päähän lyöty:
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä miten tämä VOI olla mahdollista?!?!?!!!

Puoleen vuoteen en ole seksiä harrastanut ja raskaustesti näytti lekurissa plussaa :eek:

Ihan muiden juttujen takia jouduin labraan ja olivat tehneet raskaustestinkin :eek:
Ootko minkä ikäinen. Joskus kuulemma vaihdevuosissa se hormooni joka näyttää raskauden on kuulemma korkealla, kun aivolisäke yrittää piiskata munasarjoja käyntiin.
 
jj
En kyllä oikein usko, että ap on raskaana. Hänhän kertoi, että edellisessä raskaudessa normaalisti oli näkyny maha jne... niin ei kai se sitten toisessa raskaudessa ole niin erilainen, että ei mitään näkyisi vielä? Eli epäilen ennemmin jotain sairautta tai muuta mikä saa nuo arvot koholle. Toivottavasti kaikki selviää hyvin!
 

Yhteistyössä