Nyt on maailmankirjat sekaisin!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Tyttö 15v lähti VAPAAEHTOISESTI pikkuveljien ,9 ja 8v, kanssa koulun pihalle leikkimään.

Siellä on ainkin tilaaa ja hvyät leikkivälinee. Onkohan tuo tyttö iskenyt johonkin kivaan teinipoikaan ja toivoo näkvänsä juuri hänet. =)
 
Keittiönoita
:D :D Sillä on siellä joku sälli ja pikkuveljet on hyvä tekosyy mennä koulun pihalle ;) Muistan itsekin - vaikka siitä on jo riivatun kauan - kun tossa iässä teki tikusta asiaa sellaseen paikkaan, missä liikkui ihastuksen kohteena oleva poika.
 
entinen teini
Alkuperäinen kirjoittaja :
Puhut oikeasti lapsistasi välillä kuin he kaikki olisivat ala-asteella
Hä?? Mitäs ihmettä tolla tarkotat? Ei tajua??


On kyl ihme, et Metsolan teini-ikäinen on huolinut pikkuveljet mukaansa! Teinithän on tunnetusti hieman hankalassa iässä, mieluiten kulkisivat vain omien kavereidensa kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:D :D Sillä on siellä joku sälli ja pikkuveljet on hyvä tekosyy mennä koulun pihalle ;) Muistan itsekin - vaikka siitä on jo riivatun kauan - kun tossa iässä teki tikusta asiaa sellaseen paikkaan, missä liikkui ihastuksen kohteena oleva poika.
Minun neljä vuotta vanhempi siskoni sai minusta hyvän tekosyyn leikkiä vielä barbeilla, tai ne oli semmoisia Sindy-nukkeja, hän osti niille vaatteitakin ja yläasteikäisenä hänen tyttökaverinsakin tulivat meille "leikkimään", minä saatoin siitä livahtaa omiin muihin puuhiinikin, kun isot tytöt jäivät leikkimään :D
 
--
Mun esikoinen on 13 ja nuorimmainen täyttää 6. Ja todellakin tuo isompi haluaa välillä ottaa pienemmän mukaansa ja lähteä vaikka leikkipuistoon. Tivolissakin kun oltiin, niin isosisko meni pienemmän kanssa lasten laitteisiin kun mä en niihin halunnut mennä :D Muutenkin on lapsirakas, haluaa isona lastentarhan opettajaksi ;)
Että ei ne kaikki teinit kammoksu pienempiään.
 

Yhteistyössä