Nyt on syytä laihtua! Vinkkejä kiitos!

Ajelin tänään säärikarvani mahamakkarat kippuralla ja sen jälkeen on närästys poltellut koko illan. Olen neljässä vuodessa lihonut reilut 20kg ja olo alkaa olla jo tukala. Syynä lihomiseen on mielialalääkkeet, joita joudun syömään, mutta aion lääkkeistä huolimatta laihduttaa ainakin 10kg. Aiemmin painoin koko aikuisikäni 55kg ja nyt siis 78kg. :/ :(

Olen kuullut, että reippaasti sitruunamehua juomalla voisi kilot karista. Onko kellään kokemusta? Ja muutkin vinkit tervetulleita. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:10 stranger kirjoitti:
Ei mitään poppakonsteja, vaan nämä perinteiset ja tylsät: vähemmän energiaa suusta sisään, enemmän kulutusta liikkumalla.
Näin paino myös pysyy poissa!
näin ja itse olen huomannut herbalifen cell-u-loss pillerit todella toimiviksi. =)
 
Ei mullakaan mitään mullistavaa. Terkkari vain sanoi et kerran viikossa voi pitää herkuttelupäivän, et ei siitä dietti pilalle mee ja samalla saa aineenvaihdunta taas tekemistä. Mä oli laihtunut 3 päivän hortonomikurssilla 3 kiloa :eek: Mut vettä se vaan tais olla. Siel vaan koko päivä touhuttiin pihalla eikä sit tullu naposteltua ruokaa muut ku tauoilla.
 
Salaattia: eli kurkkua, tomaattia, kiinankaalia, jäävuorisalaatinlehtiä, sipulia, 1 muna, kanaa, tonnikalaa, paistijauhelihaa ja seitä vaan viikko niin paljon kuin jaksaa ja sitten 2 litraa vettä per päivä, kokeile viikko ja ylläty!!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:23 äitijapojat kirjoitti:
Salaattia: eli kurkkua, tomaattia, kiinankaalia, jäävuorisalaatinlehtiä, sipulia, 1 muna, kanaa, tonnikalaa, paistijauhelihaa ja seitä vaan viikko niin paljon kuin jaksaa ja sitten 2 litraa vettä per päivä, kokeile viikko ja ylläty!!!!!!!!!!!
ootko tehnyt tuollaisen? miksi juuri tuollainen ruokavalio?kuinka paljon lähti viikossa?
 
juu, olen itse ollut moisella kuurïlla, ja se TEHOSI!!!!!!!!
Viikossa lähti semmoinen 4kg, kaveriltani lähti 6kg! Toimii, jos on ehdottomasti tällä dieetillä. Mielestäni ei paha! terveellinen, vaikka kalsiumia ei ole paljoa tällä dieetillä tarjolla.. kalkkitabuja ja vitamiini tabuja vaan lisäx!!!!!!!!!!!!
 
Himoliikkuja
Bodaritkinhan syö koko ajan paljon proteiineja ja mahd.vähän hiilareita ja itsekkin olen sen huomannut toimivan.
Jos haluan nopeasti pari kiloa pois niin jätän hiilarit pois...Viikossa noin 3 kg:tä pois.Parasta on se et treenatut lihakset rupeaa tulemaan pikkuhiljaa paremmin esille kun turvotus ym.poistuu...Henki voi hieman haista kun elimistö menee ketoosiin, mutta itsellä ainakin alun pääsäryn jälkeen olo parannee.On energisempi olo ja nälkäkään ei tunnu "ylitsepääsemättömältä"..Sitä jotenkin oppii kestämään paremmin ja pärjää paljon vähemmällä ruoan määrällä kun syö paljon protskuja.Kaverini just pudotti 4kg.tä 2:ssa viikossa vaikka atkinssin lisäks juopottelikin...
 
Mä jouduin erinäisistä syistä jättämään kaikki maitotuotteet pois ruokavaliosta ja puolessa vuodessa lähti lähes 20kg. Eli mä neuvoisin että kovat rasvat pois tai ainakin niitä pitäis vähentää tuntuvasti.
Syö vähemmän kuin kulutat on se perusajatus millä kilot lähtee. Poppakonsteja on mutta kun dietti loppuu niin tahtoo kilot tulla takas aika helposti
 
Minä laihdutin viimeksi näin -28kg:

- Minulla ei ollut autoa joten pyöräilin joka paikkaan, yleensä mukana menossa myös polkupyörän peräkärry ja yksi lapsi + ruokaostokset.

- Kävelin joka päivä rattaita työntäen vähintään 5km, yleensä 10 km.

- Makean nälkään söin vähäkalorista mehukeittoa ja join pepsi maxia.

- Tavallista kotiruokaa kohtuudella

- Jossain vaiheessa hain potkua myös painonvartijoista, jossa kävin kaksi kertaa kuuntelemassa vinkkejä ja pistevihoista näin mitä kannattaa syödä ja mitä missään nimessä ei.

Sama urakka olisi taas edessä kunhan tämä kolmas lapsi on syntynyt
:ashamed:

Niin ja vesipullon kanssa olin naimisissa koko ajan, eli join koko ajan vettä. Se pitää nälän tunteen pois ja auttaa aineenvaihdunnassa. Mutta muistakaa, jos ette syö tarpeeksi elimistö ei saa polttoainetta laihtuakseen ;) <br><br>
 
Vuoden alusta olen luopunut KAIKISTA herkuista.Olen todennut sen paremmaksi, kuin kekkuloida sen rajamailla mitä saa syyä ja mitä ei.Mulla ainoa keino painonpudotukseen oli totaalilopetus, en tunne kohtuutta jos edessäni on karkki kautta sipsipussi :ashamed: .
Tammikuusta on pudonnut 11 kg, 5 kg vielä tavoitteeseeni.
Alun kamppailun jälkeen linja on pysynyt, eikä enää tee edes mieli muuta makeaa ,kuin irtokarkkeja, niiden himo ei ole kadonnut näinä kuukausina mihinkään, enkä edelleenkään kävele kaupassa karkkihyllyn ohi :\| .

Juhlissa olen järjestelmällisesti kieltäytynyt kekseistä, pullista ja täytekakuista.En syö vaaleata leipää, en santsaa koskaan ruokaa ja syön enemmän salaatteja päiväruuan kanssa kuin ennen.

Pyrin käymään juoksulenkillä joka päivä.

Helpolla tuo paino ei ole lähtenyt todellakaan, mua motivoi se, että ehkäpä tänä kesänä pääsen yleiselle rannalle uimaan :) .
 
joo siis ei oikein poppakonsteja ole..lukekaa dr phil laihdutus kirja :attn: oikein syömälla ja ´tarpeeksi liikuntaa ni laihtuu mutta se on pitkä prosessi, ei parin kuukauden juttu :whistle:
oot jollain ihme dietillä pari kuukautta ja saatat laihtua mut sit palaat taas "entiseen" elämään ni kaikki tulee takaisin... kyse on elämäntapa muutoksesta ei ihmeistä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:55 tiinu83 kirjoitti:
alotin laihiksen 7.5, nyt tippunu 4,1kg. Proteiinidieetillä mennään....
Minkälainen on proteiinidieetti? Laittaisitko vaikka yhden esimerkki päivän syömiset tähän =)

tässä dieetissä ei tarvitse kaloreita laskea, syöt silloin kun on nälkä, kunhan et syö hiilareita. Hiilareita voi syödä max 20g/pvä, itse olen pitänyt hiilaritason n. 5:ssä grammassa, joskus tietty hiukan enemmän...

100g kananmunaa
100g raejuustoa
300g broilerin filesuikaleita+1dl kermaa
200g tonnikalaa
----------------------------------------------------

300g porsaan ulkofilepihviä
200g lohta +kermaa
200g broilerin rintafilettä
50g fetajuustoa
------------------------------------------------
100g jalapeno juustoa
50g kananmunaa+juustoraastetta
150g ProFeel rahkaa
200g broilerin rintafilettä
--------------------------------------------

tässä nyt esimerkkinä kolmen päivän syömiset, voi kuulostaa tosi pieneltä määrältä, mutta yhtään ei ole ollut nälkä, syön siis proteiinia ja rasvaa.Itse kirjaan kaikki mitä syön ja lasken hiilarit, protskut, rasvat ja kalorit. Kalorit vaihdellu mulla 700-1600. Ekat 2-3päivää oli tosi vaikeita, mut kyl se siitä kun vaan on itsekuria. Makean nälkään olen syönyt mansikanmakuisia kromitabletteja, silloin tällöin suon itselleni pari karkkiakin.

Ja huom! sitten kun olet saavuttanut tavoitepainosi, rupeet pikku hiljaa lisäämään hiilareita, sen verran ettei taas rupea lihoamaan.<br><br>
 
vieraahko
oon lihonut parin vuoden aikana 15 kg. ja syy on yksinkertaisesti se, etten oo pystynyt liikkumaan. selkä sökönä. nyt on selkä leikattu 7 vkoa sitten, eikä vieläkään oo toivoa näkyvissä. kävellä en juurikaan pysty.

oon aivan toivoton, ja seuravaa ihmistä joka tulee mulle sanomaan että liiku enemmän vetäisen ehkä lättyyn. en siis ymmärrä kuinka saan nuo läskit vekeen? olisko kellään tällaiseen antaa hyviä neuvoja?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:23 äitijapojat kirjoitti:
Salaattia: eli kurkkua, tomaattia, kiinankaalia, jäävuorisalaatinlehtiä, sipulia, 1 muna, kanaa, tonnikalaa, paistijauhelihaa ja seitä vaan viikko niin paljon kuin jaksaa ja sitten 2 litraa vettä per päivä, kokeile viikko ja ylläty!!!!!!!!!!!
Pitääkö kaikki tämä tehdä salaatiksi, vai siis mitä...? :ashamed: Mitkä on noiden lihojen määrät, oman mielen mukaanko syödään? olisko tarkempaa ohjetta missäään, alkoi kiinnostamaan B)
 
ehkä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:13 Lanfear kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 00:23 äitijapojat kirjoitti:
Salaattia: eli kurkkua, tomaattia, kiinankaalia, jäävuorisalaatinlehtiä, sipulia, 1 muna, kanaa, tonnikalaa, paistijauhelihaa ja seitä vaan viikko niin paljon kuin jaksaa ja sitten 2 litraa vettä per päivä, kokeile viikko ja ylläty!!!!!!!!!!!
Pitääkö kaikki tämä tehdä salaatiksi, vai siis mitä...? :ashamed: Mitkä on noiden lihojen määrät, oman mielen mukaanko syödään? olisko tarkempaa ohjetta missäään, alkoi kiinnostamaan B)
Sama täällä
 

Yhteistyössä