Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

Minullekin kutsu, kiitos!

Elikkäs synnytyksestä vasta kolme viikkoa, mutta erinäisistä syistä en imetä niin kai sitä uskaltaisi tähän lähteä. Vielä kymmenen kiloa raskauskiloja olisi, ennen raskauttakin tosin ylipainoa on joten...

Nyt siis 171 ja painoa 96 (ellen ole onnistunut lihomaan...)
 
"ninii"
Itse aloitin kanssa! ja olen täysin eri kokoluokkaa kun te, noloa.. Mulla siis 40kg pudotus! Nyt 158cm ja 115kg. Eli JÄRKKYÄ! Olen tässä aloittanut zumban ja nutriway laihdutusryhmän. Tarkotus olis kilo viikossa, eli 40viikon urakka :)

tänään syöty 1140kcal ja tanssittu zumbaa puoli tuntia.. Ja eilen tuli oltua toista kertaa ihan zumbatunnilla :p enkä ollu ees ainu läski! :D
 
[QUOTE="ninii";22982959]Itse aloitin kanssa! ja olen täysin eri kokoluokkaa kun te, noloa.. Mulla siis 40kg pudotus! Nyt 158cm ja 115kg. Eli JÄRKKYÄ! Olen tässä aloittanut zumban ja nutriway laihdutusryhmän. Tarkotus olis kilo viikossa, eli 40viikon urakka :)

tänään syöty 1140kcal ja tanssittu zumbaa puoli tuntia.. Ja eilen tuli oltua toista kertaa ihan zumbatunnilla :p enkä ollu ees ainu läski! :D[/QUOTE]

Ei siinä mitään noloa ole todellakaan! Erilaisia ollaan kaikki täällä ja se on rikkaus :) MUTTA tosi hienoa että olet päässyt alkuun ja lähtenyt terveellisemmälle tielle :)
 

Yhteistyössä