Nyt se sitten on tapahtunut. Mä olen vanha, kalkkis ja ihan pihalla nuorten jutuista!!

Vaikka lapset miten päin selittäis niin mä en ymmärrä, miksi sen lippiksen lipassa pitää olla se hintalapun/mainostarran näköinen tarra. Eikä sitä missään nimessä saa ottaa pois. Olis kuulemma tosi noloa, eikä sitä lippistä sitten enää voisi pitää. :eek:
 
vieras
Mäkin olen noita lippiksiä katsellut ja olisin sitten varmaan ollut maailman noloin ihminen kun tarran olisin pois ottanut. Minusta se vaan näyttää just joltain hintalapulta joka ei siihen kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Vaikka lapset miten päin selittäis niin mä en ymmärrä, miksi sen lippiksen lipassa pitää olla se hintalapun/mainostarran näköinen tarra. Eikä sitä missään nimessä saa ottaa pois. Olis kuulemma tosi noloa, eikä sitä lippistä sitten enää voisi pitää. :eek:
No, mäpäs napsasin sen meillä pois ja arvatkaapa sainko kuulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
hä? en ole kuullutkaan tollasista lippiksistä! enkä voi olla kalkkis kun olen vasta 24v. ;)
No ne on sellaisia "pottamallisia" pyöreitä lippiksiä, ja nyt mä varmaan nolaan itseni nuorison silmissä :D kun arvelen että hiphop-tyylisiä. Pojat oli niiiiin tyytyväisiä kun mummi oli heille tuollaiset ostanut.
 
mm
Juu pojan lippiksessä oli sellainen, eikä sitä saanut poistaa. No sitten tuli aika pestä lippis ja totta kai se lähti irti. Poika sit sano, ettei haittaa koska "lippis ei ole IHAN aito". Kysyin, et mites sit kaverit, joilla on aito lippis, mites ne pesee lippiksensä. Eivät kuulemma pese, vaan kulkevat törkyisissä lippiksissä. Jep!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Joskus mun lapsuudessa kun kaikilla oli NHL-lippiksiä, niin niissä piti olla tietty määrä raitoja, että se oli aito. :)
Joo niin pitikin! Ja lipan piti olla juuri oikealla tavalla taivutettu tai muuten oli ihan nolo :D Ei mitään järjellistä syytä tähän, mutta kerta tällaisessa konsensuksessa elettiin, niin paha sitä vastaan oli kenenkään nousta :) Varmaan sama juttu näissä tarroissa.
 
minimo
Sama täällä. Sällin yks "käppi" (juu näin olen kuullut niitä kutsuttavan) jossa on valkoista, on aikas mukavassa kondiksessa...Pitäis pestä. Vaan kun SITÄ EI SAA PESTÄ KUN SE TARRA IRTOO SIT!!!!!!!!!
Ööööö..no jos mä liimaan sen sit takaisin siihen..?
EI!!ET PESE SITÄ!!

Ok....
 
kalkkis 25v
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Joskus mun lapsuudessa kun kaikilla oli NHL-lippiksiä, niin niissä piti olla tietty määrä raitoja, että se oli aito. :)
Juu, tämän minäkin muistan:D Ja se lippa piti vääntää tietyllä tavalla.

 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
hä? en ole kuullutkaan tollasista lippiksistä! enkä voi olla kalkkis kun olen vasta 24v. ;)
No ne on sellaisia "pottamallisia" pyöreitä lippiksiä, ja nyt mä varmaan nolaan itseni nuorison silmissä :D kun arvelen että hiphop-tyylisiä. Pojat oli niiiiin tyytyväisiä kun mummi oli heille tuollaiset ostanut.
Oukei, nyt mä tajusin! olenhan mä niitä sitten nähnytkin! ovat hölmönnäkösiä, toivottavasti oma poika ei koskaan tahdo sellasta. :D
 
Maailma muuttuu. Silloon kun mä olin nuori niin oli todella noloa jos lippiksen lippa oli suora. Se piti ehdottomasti laittaa käyrään muotoon. Nykyään sen lipan pitää olla täysin suora ja monella se lippa on vieläpä leviä.

Pakko sanoa, että paremmalta se kyllä näyttää kun sen lipan käyristää...
 

Yhteistyössä