Odottajat Tampereen seudulta!

Me asutaan tässä pappilan ja takahuhdin ns. rajalla. :)
Me ollaan tytön kans valmiita melkeen millon vaan, ensviikolla on ohjelmaa, mutta sehän on vaan sovittelukysymys. :)

Mites mariz olis jos lähdettäs alkuviikosta vaunuttelemaan?
 
joo mulle sopii mut pitää kattoo kuinka mulla on auto ku mies alottaa työt uudessa paikkaa maanantaina.. ootko facebookis? jos lisäisin sut sie kaveriks niin olis helpompi jutella ja sopia?
eli mut löytää nimellä mari kortelainen. kuvassa minä ja vaunut.
kuin myös Psinni, jos oot facebookis niin kaveriksi?
 
me oltiin vauvakinossa viimeks, tyttö huusi koko leffan jos ei heijannut, mutta silti pystyi vähän seuraan. mennään varmaan ens kerrallakin, kannattaa ostaa lippu ajoissa vaikka netistä niin saa hyvän paikan! seura kelpaa jos joku innostuu lähteen!
 
Onko vielä myöhästä ilmoittautua tähän ketjuun, vaikka suurin osa on jo pienokaisen saannut? Olen 24-vuotias Hämeenkyröstä, joka kaipaa mamma-ystäviä Tampereen seudulta. Tampere on lähellä ja tulee käytyä Tampereella usein. Itse olen muuttanut opískeluiden jälkeen Hesasta takaisin maaseudulle ja siksi ei ole kauheasti tuttavia täällä päin. Minulla on vasta menossa raskausviikkoja 14+6 ja laskettu aika on n. 27.5.12. Menossa ensimmäinen raskaus ja odotan kaiken lisäksi kaksosia :) Joudunkin kaksosraskauden takia aika usein TAYS:ssa ravaamaan tarkastuksissa ja ultrissa.

Onnea kaikille jo pienokaisen saanneille <3
 
eevuliini: tää ketju nyt on vähän tälläinen että on sekä odottajia että lapsen jo saaneita, eikä toki myöhäistä.. mehän ollaan täällä jo puoli vuotta jutelleet eikä oikein mitään erityistä saatu aikaan :DD aiku jännää odottaa kaksosia, mä haaveilin joskus niistä mutta nyt kun tää on syntynyt niin oon ajatellut kauhulla että entä jos niitä olisi ollut kaksi :D mutta kyllä sä tulet pärjäämään! Ja tietysti voit tulla mukaan tapaamisiin jo valmiiksi, ennen lapsen syntymää vaikka muilla vauva olisi jo syntynyt!
 
psinni: mukava kuulla, että vielä pääsee mukaan:) Kaksosraskaus tuli aika yllätyksenä minulle ja miehelleni, vaikka onhan sitä miehen suvussa.. Ootamme kuitenkin malttamattomina pikkusten tuloa:) Kova hommahan niistä tulee olemaan ja molempien vanhempien käsiä tarvitaan tuplien hoidossa, mutta varmasti kaiken vaivan arvoista<3 Lähinnä nyt osaa vaan tätä tuplaraskautta jännittää ja varmaan muutenkin raskautta jänskätän ku ekat on kyseessä.. Mahan ekstra nopea kasvu kauhistuttaa, mutta samalla toisaalta ilahduttaa. Ja jänskätän tietty vielä molempien tuplien puolesta, että onko heillä molemmilla kaikki hyvin varsinkin ku mennään näin alkuvaiheissa..
 
eevuli: kyllä kaikki menee varmasti oikein hyvin! :) ilmoittelepa tänne, kun olet tampereen suuntaan tulossa, niin saattaisi järjestyä tapaamista samalle päivälle! Oletko töissä, vai saatko keskittyä vain raskauteen? :) nimittäin me vauvautuneet järjestetään varmaan tapaamisia mieluiten päiväsaikaan!
 
Vauvakinosta ollut puhetta. Esikoisen vauva-aikana kävin ahkeraan isolla kaveriporukalla, oli tosi kivaa vaihtelua! Nyt toista odottaessani olen käynyt kerran näytöksessä, vaikka ipana on vatsan sisäpuolella vielä :) Tosin ei pitäisi enää kauaa siellä majailla, laskettu aika on kolmen viikon päästä. Tuo helmikuun leffa kiinnostaa sen verran, että ajattelin mennä kans, toki jonkun vauvallisen kanssa. Yleensä noita vauvakinon lippuja voi varata viikko etukäteen. Paikat varataan joskus nopeastikin melkein loppuun, se johtuu siitä, että lippuja myydään vaan joka toiselle paikalle. Käteveästi saa siis kaksi penkkiä omaan käyttöön, toiselle penkille saa esim. turvakaukalon :)



Rhonda 37+1
 
Psinni: Juu, ilmoittelen ja minulle kans saa ehdottaa tapaamis päivämääriä:) Käyn kyllä töissä. Minulla noi työajat ovat hyvin vaihtelevia ja vapaapäivät saattavat olla keskellä viikkoakin, joten päiväsaikaankin tapaamiset onnistuu. Yleensä saan myös vaikuttaa milloin haluan viettää vapaapäiviä, jos ilmoittelen ajoissa pomolle toivomukseni:)
 
Heippa jälleen! Nyt taas kaipailesin ihmisten ilmoille ja ajattelin, että voisin viimeistään poiketa Tampereella 22.2 tai 23.2 jompana kumpana vapaapäivänä, jos ei muuta oo niin meen shoppaileen äitiysvaatteita.. Mies on töissä, niin en jaksais kotona yksin oleskella. Olisko ketään innokasta liittymään seuraani? En tarkoita, että tarvisin seuraa shoppailemiseen vaan voitais vaikka esim. mennä syömään tai jotain muuta touhuta..
 
Heip täältäkin! Ihan alkuraskaudesta kirjottelinkin tänne, sen jälkeen vähän jäi.
Oon siis 24v, esikoinen on 4v. Esikoinen on päivät tarhassa, mä ite oon kotosalla. Ja todennäkösesti 30.3 alkaa mammaloma. Laskettu aika on 1.6, eli ärvee 24+1 on nyt menossa :)
Länsi-Tampereella asutaan. Seura kelpaisi kyllä :)
 
Moi,

En tiedä sovitaanko me ketjuun, sillä tyttöni on syntynyt 11/11, joten odotus on jo onneksi ohi. Minulla on myös 3,5 vuotias poika. Ja seuraa kyllä kelpaisi meillekin välillä =)
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, täällä ex- odottaja. Kirjoittelin aikaidemmin kunnes loppuraskaudessa olin niin pahalla päällä etten uskaltanut tulla tänne aukomaan päätäni :)

No mutta nyt on ihanasti kaikki, sylissä tuhisee 020212 Vammalassa syntynyt tyttövaavi. Ja äiti on superonnellinen!

Hervantalaisten kanssa ollaankin tapailtu, vauvabiossa olisi kiva päästä käymään jos se sattuisi olemaan niin että päästään. Joka tapauksessa onnea vauvan saaneille ja tsemppiä odottajille!
 
Moniko on lähdössä tällä viikolla vauvakinoon? Meillä on lippu hommattuna jo :)

Cello: meidän tyttö on syntynyt myös 11/11 ja samoi JJt:n prinsessa, joten ei ole ongelma :) Eikö tämä ketju oo ollukin semmonen masullisten ja jo synnyttäneiden yhteinen juttu.
 
joo cello, meitä marraskuussa vaavan saaneita on aika monta! :)

No, kun tuota ensi viikkoa täällä heiteltiin, niin kysyttäsikö vaikka sitten että kuka lähtisi keskiviikkona 22.2. johonkin keskusta-alueelle kahville/lounaalle? meille sopisi jotain klo.11 jälkeen! :)

pillipöllö: jee, muitakin länsi-tamperelaisia! :)
 
eevuliini87 ja Psinni! Minä voisin liittyä seuraanne! :) Jäin juuri saikulle loppuraskauden ajaksi, joten alkaa noi seinät kaatua päälle kotosalla ollessa. Mikäs aika se sitten olisi, 11.30 vai 12.00? Ja missä? :)

sunniee, minäkin olen Atalasta. Ois kiva tutustua! :) Laitanpa sulle yksäriä saman tien.

Oliko täällä muita itä-Tampereelta? Atala-Leinola-Linnainmaa -akselilta? :)

Eskapismi & Onni 28+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä