Odottajat Tampereen seudulta!

eevuliini87 ja Psinni! Minä voisin liittyä seuraanne! :) Jäin juuri saikulle loppuraskauden ajaksi, joten alkaa noi seinät kaatua päälle kotosalla ollessa. Mikäs aika se sitten olisi, 11.30 vai 12.00? Ja missä? :)

sunniee, minäkin olen Atalasta. Ois kiva tutustua! :) Laitanpa sulle yksäriä saman tien.

Oliko täällä muita itä-Tampereelta? Atala-Leinola-Linnainmaa -akselilta? :)

Eskapismi & Onni 28+5
Täällä ois yks Linnainmaalta :) Ja olis kiva tavata jossain täällä päin, kun nyt ei oikein enää jaksa keskustaan asti raahautua näin loppuvaiheessa. Laskettu aika mulla 29.2. Eli saisko tänne päin tapaamista sovittua tän alueen odottajista? :)
 
Kuulostaa hyvältä! :) Atala ei tosin mulle kovin tuttua aluetta ole. Mutta mites toi Linnainmaan cittari esimerkiks tai Prisma, niissä kun on ainakin kahviot niin jos sinne yrittäis tapaamista? Ei tartte munkaan sitten bussilla tulla :) Ja ens viikolla vois joku päivä sopia, jos tosiaan vauva ei oo päättäny sillon vielä tulla ulos :D
 
Mukaan sitten vain huomenna kaikki jotka mitenkään kykenevät! Tavataan stockan yläkerrassa siinä kahvion edessä klo. 11.30!! Minulla vaaleanbeiget vaunut tai jos sataa niin musta sadesuoja niiden päällä :) Mutta tuskin siinä paljoa muita tyyppejä hengailee! Mukaan siis tulossa eskapismi ja eevuliini87? Muita?
 
Psinni ja eskapismi: en ole täysin varma sittenkään tulostani huomenna stockaan:( Uskomatonta miten yhdessä päivässä voi vointi huonontua. Eilen just kävin terveyskeskuksessa kuuntelemassa tuplien sydänääniä ja kehasin siinä, että hyvin oon jaksanut töissä vaikka onkin fyysisesti raskasta työtä ja pientä mahan venymiskipua on ollut. Hauskaa oli kun tuplat meni karkuun koko ajan ku sydänääniä piti kuunneella:) Viime yö oli ihan hirveä ku oli kauheaa särkyä alavatsassa ja sattu joka puolelle. Yritin si tyhmänä jatkaa viä aamulla töissä, mutta lopuksi olin melki kaksinkerroin siä. Menin si taas terveyskeskukseen ja jouduin kotilepoon viikoksi. Kun kaikki näyttää olevan hyvin eikä supistele, niin sanoivat siellä vaan että kahdesta tulee kaksin kertaiset kivut kun maha venyy nopeaa tahtia..Ja sitten Taysiin tutkimuksiin jos menee ihan mahdottomaksi kivut. kyllä tätä mahaa on jo tullutkin, että ei kyllä kellään enään epäselvää että olen raskaana:) Jänskättää vaan ku alkuvaiheissa vasta mennään eli 17+4 rv, että miten huonoksi se vointi voi vielä mennäkään.. Seurailen vointiani huomiseen ja jos taas pystyn oleen kauemmin pystyasennossa, niin sitten olen tietty tulossa. Olisi kyllä mukava tavata..
 
eevuliini: voi kuule, pidä itsestäsi nyt hyvää huolta!! Etenkin kun kaksosraskaudessa on aina omat riskinsä, varsinkin jos supistelee jne.. Tiedän kyllä kuinka tylsää on kun pistetään vuodelepoon, itsekin makasin monta viikkoa raskausaikanani! Ehditään nähdä toistekin, jos susta ei ole lähtiäksi, että älä sitä stressaa! Voi hyvin! :)

eskapismi: no nähdään nyt ainakin me jos ei muita ilmaannu! :) minäkin olen vain pyörähtänyt siellä yläkerrassa kerran.. Toivotaan parasta ettei ole hirveät lounas-ajan ruuhkat!

Mukaan vaan kaikki jotka pääsee!
 
Kahdestaan eskapismin kanssa sitten kahville päädyttiin, mutta hauskaa oli ja tunteja vierähti!

Ilmoittele eevuliini sitten vain kun vointisi paranee ja olet taas tampereelle suuntaamassa, niin koitetaan treffata!
 
Psinni: Harmi, etten päässyt eilen mukaan. Kyllä täytyy sanoa, että aika tylsäksi menee päivät kotona ollessa. Onneksi kivut ovat jo hieman helpottaneet kun ei ole tarvinut rehkiä. Ehkä pian pääsen taas tuleen mukaan tapaamisiin:) Voi olla etten pysty kovin kauaa tekeen tämän tuplamahan kanssa raskasta työtäni. Ilmoittelen ku pääsen taas sinne päin tuleen:)
 
Hei. Loikkasin sellaista kysymään teiltä tamperelaiset: Missä on lastenkirppis, osoite? Olen sen olemassa oloon joskus törmännyt vaan osoite on unohtunut!
Asustelen poriss mutt vierailen nokialla silloin tällöin ja olis kiva käydä kirppis vaiks tsekkaas.

Kiitos teille!
 
Löysinhän minä tällaisenkin ketjun :D Ja mitä vielä teillä on ollut kokoontumisia täällä meidän lähettyvillä. Harmi, että huomasin tämän vasta nyt.
Täällä siis odotellaan kakkosen syntymistä lokakuussa ja kovasti kaipailisin seuraa Tamperelaisista äideistä. Itä/pohjois-tampereella asustellaan.
 
Täällä yksi maha-asukin kanssa kulkeva Tampereen kyljestä! Ikää 24v ja laskettu aika pikku prinssillä on 29.7., ensimmäinen lapsukainen. Jään kesälomalle 2.5. ja siitä suoraan mammalomalle 31.5., ja ainakin lomien alettua kahvitteluseura kyllä kelpaisi :)
 
Hei, mullekin kelpais kahvitteluseura! Olen 31vee esikoisen odottaja ja Itä-Tampereelta myöskin. Äitiysloma alkaa 16.5, mutta nyt näyttäis, että saatan joutua jo jäämään selkäkipujen takia pois töistä. Yv:täkin saa laittaa :)
 
Moi!

Kiva että tännekin on eksynyt uusia kävijöitä! Me asutaan Itä-Tampereella avopuolison ja 1,5kk ikäisen tytön kanssa ja kahvittelu/vaunutteluseura kelpais :) Saa pistää yksäriä ja ehdottaa tapaamista! Niin ja ikää 21v
 

Yhteistyössä