Odottajat Tampereen seudulta!

-heippa kaikille odottajille ja äideille

Ilmoittaudun minäkin mukaan...täällä vietellään vauva-arkea, vauva syntynyt toukokuulla. Itse olen 26-vuotta ja esikoinen on tosiaan kyseessä. Asustelemme tässä keskustan tuntumassa. Muutamia mama-kamuja löytyy, mutta uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita :) Varmasti tälläisten tapaamisten kautta muös hyväkuntoiset raskaus ja vauvanvaatteet saisi kiertoon? :)

Tuon tapaamisajan pitäisi meille sopa, jos ei mitään yllättävää tule :)
 
Onpas meitä tulossa kiva määrä, en nyt jaksa laittaa enää nimiä listelle, on niin paljon ehkä-tuleviakin.. Eli 2 viikkoa vielä!!

Mua jänskättää että palloillaanko me siellä kahvilassa ihan sekaisin, kun ei tiedetä ketä ollaan tultu tapaamaan.. :D en ole "sokkotreffeillä" koskaan käynyt :) Toivottavasti siellä sisäpihalla on tilaa kunnon pöydässä, että mahdutaan saman pöydän ääreen.. vai voisikohan sinne soittaa ja varata pöydän..?
 
Supuliini: Juuri eilen ostin ensi,,äiset mammavaatteet, joten täällä ainakin innokas ostaja :)

Kaikki: Luulen että suuri joukko mammoja mahoineen ja lapsineen erottuu hyvin, tietty pöytään voisi laittaa lapun "tampereen mammat" varsinkin ensimmäisinä tulevia varten. Ja kiva tosiaan tavata, mulla tosiaan ensimmäiset mammavaatteet tuli ostettua kun kaikki puristaa. Tosin ärsyttää ihmisten kommentit "onkohan siellä edes ketään kun ei vatsaa näy"...jne. No kai se täytyy taas tottua siihen että vatsa on yleinen pällistelyn ja small talk- aihe, ihan niin kuin itse ei olisi paikalla kun siitä puhutaan :)
 
Hei

Te, jotka jo olette vauvanne syliin saaneet ja olette halukkaita myimään mamma-vaatteitanne, niin täällä myös mahdollinen ostaja. Mutta mä olen iso, joten mitään pikkuruisia, sieviä vaatteita ei kannata tarjota, olen siis iso jo ilman vauvamasuakin :)
 
Hei!
Onpas täälä monia tapaamisesta kiinnostuneita :) Itseä ehkä kiinnostaisi kaikkein eniten tutustua semmoisiin, joilla on jo toinen tai useampi pieni ja nyt sitten taas raskaana. Itsellä kohta vuoden ikäinen esikoinen kotona. Ja toisen nettipalstan kautta oon tutustunut saman ikäisten vauvojen äiteihin. Nyt kun taas raskaana ollessa alan elää uudelleen tätä vaihetta ja nuo muut taas siirtyvät takaisin työelämään niin olisi kiva tutustua sellaisiin jotka myös ovat kotona jo lapsellisten kanssa ja toinen/kolmas tulossa. Täälä tais muutama sellainenkin olla. Käyttekö Laivapuiston MLL:n perhekahvilassa tiistaisin? Ajattelin sielä alkaa käydä sitten kun esikoinen täyttää vuoden ja vauvakerhoon ei enää pääse. Saas nähdä ilmaannunko minäkin maanantaina paikalle tutustumaan teihin kaikkiin. Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa :)
 
Mä voisin tulla pistäytyyn mun tytön kaa, jos ei jotain odottamattomia mutkia tuu matkaan. Täytyy kyl seiskan bussiin ehtii jo takas ettei iltapuuro venähdä ihan liian myöhälle. Saas nähdä kuinka moni vielä muistaa tän tapaamisen ku nii monet on laittanu ehkä. Toivottavasti tulis paljon porukkaa paikalle :) Missäs kohtaa sielä sit nähdään? Sielä ulkopuolellako (sisällä) missä on Onlyn puoleinen ovi?
 
ahdistaa toi kyllä, kun tietää että siilinkari on aina tosi täynnä.. toivottavasti siellä on tilaa illalla, olisi varmaan pitänyt valita joku vähemmän suosittu tapaamispaikka.. mutta ensi kerralla sitten! :)

kivaa tavata tänään!
 
Nyt on ollu niin raskas päivä ettei kyllä tytön kanssa jakseta enää kaupunkiin lähteä :/ Koko päivä menossa ja ruokakin pitäisi ehtiä syödä. Ei vaan ehdi ja tyttö sopivasti kiukuttelee eikä oo nukkunu päiväunia juurikaan eli me ei olla kyl parasta kahvilaseuraa...sopikaa ens kerta vaikka jo ens viikolle ni ollaan mukana! :)
 
Kuulkaas mammat...
Pyörin sitten vauvani kanssa Siilinkarin kahvilassa tänään klo 18.03-18.15, enkä ainakaan huomannut teistä ketään. Muutamia naisia paikalla oli, mutta kellään ei ollut vauvaa taikka isoa mahaa. Enkö sitten oikeesti huomannut teitä vai eikö kukaan muu paikalle tullutkaan? Vai oliko joku paikalla ilman vauvaa tai vasta pienen masun kanssa, niin etten tajunnut odottajaksi? Kurja juttu joka tapauksessa! :( Varsinkin, kun mun vauva ei se kaikkein helpoin kaveri ole liikkumisen kannalta.
 
LeenuLiinukka: Voi onpa harmillista! Niin monet innokkaita ja sitten kuitenkaan ei KETÄÄN ole tullut paikalle :/ Pahoittelen omasta puolesta. Olo on vain niin huono, en halua tajuta ettei näin raskaana ollessa voi sopia monia menoja samalle päivälle, koska muuten on illalla ihan puhki. Ja vielä kun meni työn 11kk tytön päiväkin ihan kiukutteluksi.

Seuraava tapaaminen voitaisiin sopia esim. Stockan yläkerran kahvilaan, jossa ei iltaisin ole kovin paljoa porukkaa ja voitais tuntomerkkien kanssa odotella siinä edessä urheilupuolella, niin olisi helpompi löytää toisemme.
 
Moi!

Täällä olis 20-vuotias 11kk pojan äiti, toinen tulossa keväällä :)
Asun vähän kauempana, mutta silloin tällöin tulee Tampereella käytyä :)
Muutama kaveri on joilla on jo lapsi/vauva tai odottaa, mutta niitäkin näkee niin harvoin, joten uusia juttukavereita olis kiva saada :)
 
Oliko sielä tapaamisessa tosiaan kukaan? Tulisko ens viikolla ihmiset paikalle jos joku ilta klo 18:00 nähtäis Stockmannin yläkerran kahvilassa? Ja tosiaan eka treffattais siinä edessä ni tiedettäs et ketkä kuuluu porukkaa eikä tarvis sielä arpoa. Ilta taitaa monille olla se paras aika? Itelle ois toki päivä ku oon päivät kotona :) mut monet taitaa olla töissä vielä....
 
Onpas täällä syntynyt keskustelua :D Mä oon ollu niiiin töissä kokoajan, että en oo kerinny täällä(kään) käymään. Nyt on sitten pari viikkoa lomaa ennen koulunpenkille paluuta, että kerkeen vaikka tapaamiseenkin! Harmi, että teidän edellinen tapaaminen oli mennyt harakoille :(

Meillä käyty nyt ultrissa ja viikot varmistettu, tänään kiidetään jo 11+6!
 
Mulle käy ainakin ens viikon to tai pe, jos vaan mukaan mahtuu, vaikken täällä juuri ookaan keskustellu :D Perjantaina on kyllä neuvola, mutta se on 10.30, niin siitä sitten voin melkein jättäytyä kaupunkiin :)
 

Yhteistyössä