Odottajat Tampereen seudulta!

Moikka, luin keskustelujanne ja mielellään osallistuisin mukaan!! odotan kakkosta viikolla 30 ja kohta oon luultavasti menossa hakeen saikkua eli äippäloma tais alkaa nyt :)

esikoista odottaessani meillä oli kiva porukka ja nähtiin useasti, edelleen ollaan tekemisisissä jos ei muuten niin facebookin kautta :) mielelläni tulisin tapaamiseen, onkohan toinen yritys jo mennyt..? mulle käy melkein millon vaan joko reilu 2-vuotiaan kanssa tai yksin. ja autolla liikun niin paikkakin on ihan sama.

olen 25-vuotias ja asutaan ylöjärvellä, olikos täällä ketään ylöjärveltä tai länsi-tampereelta? kaikki kun tuntuu asuvan juuri toisella puolella eli hervannassa :)
 
Mulle napsahti sairaslomaa tämä viikko, mutta kehotus kuitenkin liikkua. Joten ei oo tarkotus olla neljän seinän sisällä :) Mulle sopis perjantaihin asti kaikki päivät. Torstaina on perhevalmennus, että sen aikana ei tokikaan oo mahdollisuutta, mutta muuten. Onko kellään ehdotuksia?
 
No nähtäskö NYT perjantaina klo 13:00 Stockmanin kahvilassa siellä ylhäällä?? Kaikki mukaan ketkä pääsee! Jos yheltä odotellaan toisia siinä kahvilan ja urheilu puolen oven edustalla. Onkos mukana tulevilla mahoja tai vaunuja jotta sit tunnistaa ? :) Mulla on tumman violetit vaunut mukana ja jos nyt ei mitään odottamatonta tuu ni ollaan tytön kans paikalla!
 
Meillä vedellään vielä kaksia unia, joten toi sijoittus unien väliin, mut kyl kolmeltakin käy (mikäli nyt ollaan vloppu täälä) mut kyl esim. ens maanantainaki kävis kolmelta ja ny pe jos täälä ollaan. Aamupäivät meillä nukutaan pitkiä unia eli sillon ei voi kyl tulla vielä keskustaan.
 
nähdäänkö sitten perjantaina ainakin me kolme...? ja stockan yläkerrassa klo.15.00? poika on 2.4v ja kovin menevä tapaus, että en välttämättä kovin kauaa pysty istuskeleen ja jutteleen paikallani :) mutta kiva olis tavata ja seuraavalla kerralla vaikka puistoon tai vaan mahan/vauvan kanssa :) millä viikolla te meette? mulla siis pe vko. 31 eli maha näkyy kyllä!
 
Eli huomenna mukana ainakin Manna, mä ja JJ-t, Kiva :) Nähdään siis siinä edessä et mennään istuun vast ku kaikki on tullu tai pikkusen jälkeen kolmen. Mä oon muistaakseni viikolla 21 tai jotain semmosta eli pieni masu mut tunnistaa tumman violeteista rattaista ku tuun tytön kaa :)

Tulkaahan muutkin huomenna Stockmannin yläkerran kahvioon klo 15:00 :) Ootellaan siinä edessä, urheilupuolen nurkilla.
 
Hei moi!

No minäkin kävin siellä siilinkarissa ihmettelemässä, mutta en oikein tajunnut että kuka voisi olla meikäläisiä niin lähdin sitten pois kahvikupposen jälkeen.. :D ei jotenkin kehdannut kysellä tuntemattomilta, kaikki näytti siltä etteivät etsiskele katsellaan muita..

Minä saattaisin voida tulla huomenna klo. 15 tuonne stockan yläkertaan!!!! Jos mukaan mahtuu.. Aika samoilla viikoilla mennään kuin muutkin ilmoittautuneet, nimittäin rv. 30 käynnissä.. eli masu on selkeesti esillä :D Eli jos nyt ei mitään ihmeellistä ilmaannu, niin olen paikalla huomenna!
 
kiva psinni kun säkin pääset! nähdään huomenna sitten. aina tälläsissä tilanteissa jänskää löytyykö tuttuja :) monesti on huomattu että tampere on pieni paikka :) elikkä tulen pojan kanssa, mahdollisesti vain mahan kanssa jos pojan eno on kotosalla niin saa mennä sinne leikkiin!
 
Moikka, täällä Atalassa asuva 21-vuotias mamma ja 1-vuotias poika. :) Toiveissa on suuresti uusi tulokas, mutta vielä ei ole masuasukkia. :/ Olisi mukava kanssa tulla tapaamisiin, kun ei niin kauheasti noita mammakavereita loppujen lopuksi ole. Olen vielä pojan kanssa kotona, joten mulla on myös päivällä runsaasti aikaa. :) Aloin vasta tänään lukemaan palstaa, joten tuohon tämän päivän tapaamiseen en enää viitsi lähteä ja lisäksi poika on kuumeillut koko alkuviikon, niin ei vielä viitsi lähteä kaupungille hillumaan. Mutta ehdottomasti tulen mukaan seuraavaan tapaamiseen, jos mukaan otetaan ei-odottaja-ei-enää-niin-vauvan-äiti? :D
 
Moikka! Täällä on yksi odottaja, ihan alkuraskaudessa mennään :) Olisi silti kiva tutustua muihin "lapsellisiin" tai odottajiin, kun olen vasta puoli vuotta sitten Tampereelle muuttanut. Saako tänne tulla jo, vaikka viikkoja on näin hintsusti? :)

Helimarja, mielenkiintoista! Minäkin asun Atalassa! ;)

Eskapismi & Onni-Ilona rv 5+1?
 
ehdottomasti kaikki mukaan vaan! mulla taitaa tästä porukasta olla se vanhin lapsi, jonka jätän tällä kertaa hoitoon. lähden stockalle päin lyllertään kunhan tuon åstrandin juoksun ensin katsastan :) toivottavasti nähdään monen kanssa pian :)
 

Yhteistyössä