Odottajat Tampereen seudulta!

Täällä olis juttukaveria vailla esikoistaan odottava reilu parikymppinen nainen Tampereelta. Kaveripiirissä ei montaa lapsellista ystävää löydy (tai no, sanan toisessa merkityksessä kylläkin :D), joten päädyin tänne etsimään kohtalotovereita. Ihan alussa täällä vasta mennään (5+3), ja mikäänhän ei ole varmaa vielä, mutta juttukavereita kaipaisin :)
 
Itse odotan yksin PikkuKakkosta vkolla 10+5, ja asun Tampereella. Oon 26v, eikä mullakaan kaveripiirissä paljoa lapsiperheitä olo, ja vielä kun odotan yksin (isä ei kuvioissa), niin olo on aika ulkopuolinen kaksin odottavien joukossa... :/ Kirjoittele jos kaipaat juttukaveria! :)
 
Moi!

Haluaisin saada ystäviä tampereelta, koska en tunne täältä ketään. Etenkin nyt, kun olen raskaana, haluaisin tutustua muihin äiteihin/äideiksi tuleviin jotta saisi vaikka vaunuilu/kahvittelu seuraa myöhemmin.

Asun länsi-tampereella ja olen 21-vuotias.
 
Heips!
Täällä 27v kolmannen lapsen odottaja Annalasta. Eipä ole mullakaan mammakavereita, niitä olis kiva saada :) Meinaa seinät kaatuilla niskaan, ku ainoona seurana on ylivilkas 2-vuotias ja vauva. Mieskin on kesän yli hommissa etelämpänä.
 
Mis Mis! Sähän oot ihan läheltä. Mä kun pidän majaa tässä Kaukajärvellä :) Mies on meillä kans poissa kuvioista hetken päästä pari kk, ja olis kiva saada tuolle ajalle jotain tekemistä, kun ei varsinaisesti töitäkään ole.. :D
 
Mehän voitaisi joskus tavata kaikki ihan porukallakin vaikka keskustassa jossain kahvilassa! Kun useampi mammaystävää vailla oleva tuntuu tampereelta löytyvän..

Mis Mis, tuntuu sulla olevan hurja meno kun raskaana+vauva+2-vuotias! Melkoinen rumba, en yhtään ihmettele että kaipaat aikuista seuraa....
 
Täällä myös yksi esikoistaan odottava tamperelainen. Taidan olla teitä kaikkia muita vanhempi, mutta haitanneeko tuo. Eli siis itsellä ikää 28 ja masu-asukilla nyt viikkoja 24+6. La siis lokakuun lopussa. Lapsellisia löytyy kyllä lähipiiristä enemmänkin, mutta uudet tuttavuudet olis aina kivoja :)
 
Heippa!

Täällä 36v kolmannen odottaja,loppusuoralla jo, la 3.8 :) Asun Hervannassa ja ennestään on 11v kaksoset. Odotan myös yksin. Koitan muistaa kurkkia tänne, jos jotain tapaamista kehittelette..Itellä alkaa energiat olla aika vähissä, mutta voinhan hypätä kelkkaan vaikka vauvan syntymän jälkeenkin :)
 
Moikka!

Täällä 26v toisen lapsen odottaja Hervannasta (LA 3.1), esikoinen on 2-vuotias poika. Kavereita treeltä löytyy muutama joten uudetkin tuttavuudet ovat tervetulleita. Välillä kotiäidin arjen keskellä kaipaa aikuistenkin juttuseuraa. =)
 
Nyt varmaan kesän aikana on kaikilla vähän kaikenlaista puuhaa, mutta jos tohon elokuun loppuun tai viimeistään syyskuun alkuun järkkäiltäisi jotain tapaamista tampereen mammojen ja masujen kesken? Olisiko ilta vai viikonloppu tapaaminen parempi?
 
Taidampa mäkin tänne huudella, ei tuntunut mitään ikärajaa olevan.. :)
Täällä siis nuori odottaja, vai pitäiskö sanoa tuleva teini-äiti (niin typerältä kun se kuulostaakin).. LA on loka-marraskuun vaihteessa, vaunuttelu seuraa olis kyllä mukava saada, sitten kun sen aika on ja muuten juttuseuraa! :) Voi laittaa yv;tä, jos tahtoo, monilla toki on jonkinlaisia ennakkoluuloja nuoria kohtaan.. :)
 
Memmeli,eiköhän tänne mahdu kaikenikäiset. Mun puolesta ainakin :) Eikä ole ennakkoluuloja mulla :) Mä en osaa oikeen sanoa kumpi ois parempi, ilta vai vkl, mut ajankohta sit elo-syyskuussa ihan ok. Tuskimpa kaikki pääsee kuitenkaan mukaan, että täytyy varmaan useempi miitinki järkätä joka tapauksessa. Palataan astialle :)

twinsmom 37+4
 
No tuo tapaamispäivä voi oikeastaan tietysti olla tyyliin mikä vain, koska kuten joku mainitsikin tuskin se kaikille sopii :) Jos juttu luistaa niin siinähän me voitaisi sitten tavata ihan säännöllisestikin jonain tiettynä aikana. Ja jo vauvautuneet ottaa tietysti pienokaisensa mukaan!

Jos päivämäärän sopimista aloitellaan, niin voisihan sitä vaikka ehdottaa jotakin päivää:

esim. kuukauden päästä maanantaina 22.8. klo. 18 Hämeenkadulla olevassa Linkosuon Siilinkari-kahvilassa?????
 
Täällä odottajan Pirkkalasta. :) Otsikossa luki että Tampereen seudulta niin kai Pirkkala aika lähiseutua on. :D Elikkäs olen 19 vuotias ja LA 10.8. Olen aika vasta muuttanut, niin mielelläni tutustun uusiin ihmisiin! :)
 
Heissan!

Täällä yks jo vauvautunut (28.6. syntyi poika) Tamperelainen 36-vuotias äiti. Mulle käy tuo miitinki-aika ainakin näillä näkymin. Mulla on ton vauvan lisäksi 16-vuotias tyttö, joka on lukiota syksyllä aloittelemassa. Eli pitkän ajan jälkeen paluu vauva-arkeen. Ja mielellään mamma-kavereita sais löytyä =) Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee sinne tapaamiseen.

Leenuliinukka
 
Moikka!

Täällä kans yks innokas tapaamiseen ja uusien tuttujen saamiseen, noilla nykyisillä kavereilla kun on vähän erilaiset kuviot elämässä. Miehen kanssa asustellaan tässä tampereen kupeessa, ikää mulla on 21 vuotta ja la on 29.9.

Näillä näkymin toi ehdotettu tapaamisaika ja -paikka sopis mulle ainakin. :)
 

Yhteistyössä