Odottajat Tampereen seudulta!

Memoire, mutta tule ihmeessä jos vaan tilanne sallii, eihän sitä ikinä tiedä jos pienokainen on jo saapunut ja haluaa ihmisten ilmoille, tai jos vaava viihtyy vielä äiskän masussa!

Pipituuna, hyvä että pääset tapaamiseen. Nyt meitä on jo ainakin kolme tulossa!

maanantaina 22.8. klo. 18 tapaamiseen on ilmoittautunut:

Leenuliinukka
psinni
pipituuna
 
Heippa!
Kiva olis kyllä päästä tuonne kanssa. Mutta ei ole vielä miehellä työvuorolistoja tuonne asti, niin en tiedä pääsenkö. Kun tota 2-vuotiasta vilperiä en kyllä ota keskustaan mukaan, ilman apuvoimia :D
Eli jos mies on kotona ja voin jättää muksut kotiin (tai ainakin ton isomman), niin sitten olisin tulossa kyllä.
 
Täällähän onkin paljon hervantalaisia :) Mä en varmaan tuohon ekaan tapaamiseen tule. Alkuviikko on juuri huonointa aikaa kun esikoiset kotiutuvat harrastuksista juuri 18 jälkeen ja sitten on ruoka-aika. Viikonloppu voisi olla mulle parempi,tai sitten päiväaika,mutta monihan teistä on töissä.. Mutta eiköhän sitä joskus jossain nähdä :)

twinsmom 38+4
 
Memmmeli, tietystikin kehtaat tulla! Korkeintaan ollaan sulle kateellisia, koska meille jää nää raskauspömpöt ja suonikohjut ja sä näytät kaks viikkoa synnytyksen jälkeen taas ihan samalta kuin ennenkin :) (nimim. viimeksi synnytin ite parikymmpisenä, nyt oon jo vanha akka tähän touhuun).
 
siljanvuori: mäkin synnytin viimeksi parikymppisenä eli vanha akka täälläkin :) Mäkin oon Etelä-Hervannasta. Kuinka vanha esikoisesi on?

Kaikille: Ihanan piristävä ketju tämä vaikka ajattelin ennen raskautta että minähän en mammaile ollenkaan :):):)
 
Tuli tossa mieleen juuri kun olin painanut "lähetä" nappulaa edellisen viestin jälkeen että onkohan täällä Tampereen seudun odottajissa muita NEULEHULLUJA? Rakastan neulomista ja sitä olisi hauskaa tehdä vaikka ihan porukallakin jos muita neulojia tai virkkaajia yms löytyy tyyliin teetä neuleita ja sympatiaa :popcorn:
 
MsMyway, esikoinen on 11v, lisäksi perheeseen kuuluu puolison poika 7v. Eli kolmas lapsi perheeseen, toinen mulle ja eka yhteinen :p
Mä olen monella muulla lailla hullu, mutta neulomista tulee vähemmän harrastettua... on tuolla puikkoja ja koukkuja kyllä, lankojakin pari kerää. Laita vaikka yksäriä, mä oon ihan lähiökotirouvana tällä hetkellä, vois tavata vaikka ennenkin tuota miitinkiä? Teetä ainakin voi keittää vaikka ei neuloiskaan :)
 
Tapaamisesta: mulla alkaa äitiysjooga just tuona kyseisenä maanantaina, joten en tiedä ehdinkö sieltä ajoissa tapaamiseen, ja jaksankokaan työpäivän ja joogan jälkeen. Mutta ehkäpä, jos uskaltaudun... :)

Neulomisesta: oon tottunu virheellisesti puhumaan kutomisesta, vaikka tiedänkin että mattoja kudotaan :) Mutta siis, tykkään kyllä, hyvä en missään tapauksessa oo ja malleistakin taitaa varmuudella onnistua vain kaulahuivi ja villasukat, mutta siis periaatteessa kyllä :) Ohjeita en viitsi edes lukea, koska oon enemmän kädestä-käteen -oppija :)
 
Siljanvuori; Enpä tiedä onko täällä niin hehkeänä ilman pömppöjä ja suonikohjuja oltukkaan.. ;D

Pitää kyllä miettiä tuota tapaamista, olishan se mukava!
Minkäverran nyt sitä porukkaa on ilmottautunut?
 
memmmeli: kirjoittelen itse marrasmasuissa, mutta käyn välillä kurkkimassa myös lokakuisten pinoa kun oma laskettuaika siirtyi sille puolelle ultrassa. Huomasin vasta tänään, että meillähän on molemmilla esikoisen l.a. samana päivänä :)
 
Moi kaikki! :whistle:

Juuri rekisteröidyin foorumille ja samantien löysin tämän ketjun. Uskaltaudun sitten saman tien avaamaan suunikin.. Ikää on 24 ja ensimmäistä pikkuista odotetaan.
Itsellä menossa raskaus alkuvaiheessa, tänään 7+4. Lähipiirissä ei ole samassa tilanteessa olevia, joten voisi olla mukava tavata uusia ihmisiä näissä merkeissä =)
 
Uskaltautukaa ihmeessä kaikki mukaan! Mua vähän jänskättää ton meidän pikkukaiffarin kanssa tulo, se kun on aika kova itkeskelemään ja viihtyy tosi paljon rinnalla. Eikä huoli tuttia ollenkaan. Se ei ole mikään helpoin kaveri liikkua ihmisten ilmoilla, vaikka maailman ihanin vauva onkin. :heart:
 

Yhteistyössä