Odottavia äitejä Oulun seudulla?

... ja täällä vielä yksi 29v. ensimmäistään odottava Oululainen (Kiimingissä asutaan, tullista olen tullut noin kolme vuotta sitten), l.a. 20.6. :) Toista samanmoista (suunnilleen samanikäistä, ensimmäistä tai oikeastaan ihan "monettakovain" odottavaa) kaipaisin kaveriksi. --> Toivottavasti fb.ryhmä käynnistyy tai saapa minulle laittaa tännekin viestiä jos yhtään siltä tuntuu ;)

t. Elisa
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan vieny eteenpäin tätä FB juttua? Minä voin sen kyllä tehdä. Mutta halutaanko siitä salainen, eli kukaan ei nää ryhmää ja sen jäseniä, sinne kutsuu ylläpitäjä/ylläpitäjät porukan erikseen vai suljettu, että ulkopuoliset näkee ryhmän ja sen jäsenet ja he voivat pyytää itse päästä mukaan ryhmään?
 
Minun mielestä ryhmän pitää näkyä ulkopuolisille, koska itellä ainakin se ongelma etten niitä mamma-ihmisiä täältä Oulun seudulta juuri tunne jotka vois kutsua/ lisätä minua tämmöseen ryhmään.
 
Hei, vieläkö on ryhmä voimissaan? Täällä myös mammakavereita vailla, olen 30 vuotta ja esikoista odotan, la syyskuussa. Olisin myös FB-ryhmästä kiinnostunut, suljettu riittää, ei tarvitse olla salainen.
 
Ei taida tää ketju kovin aktiivinen olla? Onko tällasta FB-ryhmää siis olemassa? Itse olen 30-vuotias ja ensimmäinen lapsi syntyy tuossa syksyllä, eikä omassa kaveripiirissä juurikaan samassa tilanteessa eläviä ole...
 
Moikka!

Perustetaan ihmeessä ryhmä, mä olisin mukana kanssa:) Minulla on ensi viikolla paluumuutto Ouluun seitsemän Etelä-Suomessa asutun vuoden jälkeen, jippii!:) Olen 29 -vuotias ja esikoista odotan, la syyskuussa:) Oulusta löytyy kavereita muttei mamma kavereita yhtään ja niitä kaipailen:)
 

Yhteistyössä