Odottavia äitejä vm.-89?? :)

iltaa :wave:

täällä on ollu kiireinen viikonloppu. En oo pahemmin kotona ehtiny oleen. Onneks enää muutama päivä ja sitte alkaa joululoma =)
Liikkeitä tunnen poreiluna aina välistä, kunnon potkuja odotellessa =)

Asunnosta kyseltiin, me asutaan 59 neliön saunallisessa ja parvekkeellisessa vuokrakaksiossa. Joskus tulevaisuudessa rakennetaan omakotitalo, mut sitä ennen todennäkösesti vielä muutetaan isompaan asuntoon ja eri kaupunkiinki myös miehen töiden takia.

Mukavaa alkavaa viikkoa mammat ja voikaa hyvin :flower:

Niisku- ja rakas 15+4 :heart:
 
victoria teillä on sitte jännät paikat. Varmaa piinaavia noi viimeiset viikot. :whistle:

Asunnosta Me asutaan parvekkeellisessa vuokrakaksiossa kerrostalossa. Omaa taloa en halua koskaan, en halua sitoutua sellasiin isoihin asioihin. Tilavempaan pitänee vaihtaa jahka lapsi kasvaa. Mutta pari vuotta tässä menee ihan hyvin vielä. :)

Maha tuntuu ottavan nyt kasvuspurttia. :D



Hyvää lähenevää joulua! :xmas:

Feles 23+4 <3
 
Heimoi kaikille!!

Aika vierähtäny NIIIIN nopsaan ja ihan kohta on vauva maailmassa!!Kävin synnytystapa-tutkimuksessa ja mun ei ees tartennu jutella lääkärin kanssa,ku eräs 20v kätilönä toiminut-nykyisin seksuaaliterapeutti-kävi sanomassa,että suosittellee mulle ehottomasti sektioo.Hän kannattaa luonnollista synnytystappaa,mutta minun kohallani katsoi traumojen olevan niin suuria,että oli sektion kannalla.Hän tuntui tietävän,mitä altiesynnytyksessä pelkään ja yritti minullekkin selittää,mutten tajunnu :D Lääkäri tuli tunnin käytävässä ootettuani kertommaan, että mulle on päätetty tehä sektio_Ootin kauheita tutkimuksia ja vielä kauheampaa keskustelua,mutta se lääkäri sanoi,että tuntee tuon seksuaaliterapeutin ja tietää,että kun hän suosittellee sektioo,niin on tosi kyseessä :)
29.12 klo 7.00 alkaa valmistelut,joitten jälkeen pistettään puudutus.Sitten leikattaan Lumi ulos ja sitte pestään,punnittaan ja puetaan(mies pääsee nuo hommat tekemään :D Minulle näytettään tietty pikasesti ennen tuota).Sitte saan ompelun ajaksi rinnalle ja voin yrittää ensi imetystä.Jos kaikki on menny hyvin,niin noin edetään ja ei tarte mennä heräämöönkään...En malta oottaa!!
Pääsin kahtelemmaan sitte tutkimuksen hinnalla(pikkusen alle 30e) 4d-ultrallaki pientä ja sain 11 kuvvaaki ja se oli järjettömän mahtava kokemus.Oli jännä kahtoo,miten hiero nyrkillä nennää,imi alahuulta,rutisteli ohtaa ja väänteli naamaa siinä :D Ihan näytti pimmeessä huoneessa pimeännäkö-kameralla lähietäisyydeltä kuvatulle "oikealle" vauvalle :)

"Ainiin Celestia, sulla lukee tuolla Lumi Emilia, onko suunnitelmissa lapsen nimeksi, vai mitä? :) tuli vaan mieleen, ku mein tytöstä tullee Emilia, jos se on tyttö =)"
Joo Lumi Emilia päätettiin antaa nimeksi joskus kesäkuussa,jos tyttö tullee ja tytöksi arveltiin aikaisemmassa ultrassa ja nyt tossa 4d-ultrassa varmistui asia :) Emilia tullee minun isomummolta ja Lumi on mielestäni ihanan suomalainen,mutta hieman harvinaisempi nimi :>

"Teillä joilla jo valmiina vaunut, turvakaukalo ym. ni millaset hommasitte?"
Me saatiin sukulaisilta 1llä lapsella ollut uuen veronen Gracon autobaby telakalla :p Vaunut hankittaan tammikuussa (menny kaikki rahat remonttiin ja jouluun :D) ja koska rakastan perinteisiä vaunuja,niin aateltiin ostaa Brion Classic-vaunut,joihin sitte saa hommattua erikseen sen ratasosan myöhemmin.Olivat niin söpöt,että rakastuin :D Yhdistelmät ei vaan jostain syystä miellytä ja jos semmoset hankittaisiin,niin varmaan kovalla kantokopalla olevat Brio kombit,ku ne näyttää melko paljon normi vaunuille ja oli mukavat työnnellä ja näin :)

"En tiedä onko teillä ollut jo aikaisemmin puhetta (kiitos tämän hitaan koneen, en jaksa odottaa sivujen latailua), oten kyselen, minkälaisissa asunnoissa asutte? Ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää, kauhee asuntofriikki kun olen :p"
Omassa pienessä 120m2 omakotitalossa :) Päärakennus:2 issoo makkuuhuonetta, iso(ihana<3) keittiö, olkkari, pieni wc, iso vaatehuone, pieni kellari.Saunarakennus:sauna-/suihkutilat, pukuhuone, kaminahuone ja iso varasto,josta ollaan nyt remontoitu kissoille oma tila ^^ Sitte on vielä autotalli,josta ollaan myöskin remontoitu kissoille ommaa tillaa...Niille on myös 80m2 häkki,jossa sitten voivat ulkoilla :) Nyt on ennää viimeistelyä tuossa rempassa jälellä<3 Ihanaa,ku saa vihdoinkin kissoille hyvät tilat pitkän remontin jälkeen!Koiralle on sitte toki iso koppi(isolle koiralle iso koppi :D) ja sekki saa sitte kevväällä ison häkin,niin ei tarte juoksuvaijjerissa olla(vaikka sillä onki järkyttävän pitkä juoksuvaijeri,mutta on se silti kivempi jölkyttää "vappaana" ).Tonttia on 1500m2,mutta periaatteessa sillä ei oo merkitystä,ku sen ympärillä on vaan mehtää :D Kauhee selostus,mutta oon asunu ikäni niin kököissä oloissa,etten oo koskaan ees uskaltanu haaveillakkaa omakotitalosta,ku semmosissa assuu vaan "yli rikkaat paremmat"-ihmiset,niin oon niin onnellinen :)

Joulu joulu.Oon kauhee juhlahössö ja joulu on "pahinta" aikaa.Kauhee läjä lahjoja selän takana ja nytki meni yö shoppaillessa netissä vielä pikkusen lissää :D Ihanaa,kun on lunta!Vaikkakin tuo kylmyys on ihan kauheeta,mutta mieluummin tosi kylmää ja luminen joulu,kuin vesikelit ja lumeton joulu!!Kohta pääsee mättämmään jouluherkkuja :D HYVVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!

Painon suhteen oon tyytyväinen.Raskauden alussa laihuin 10 killoo ja toiveena oli,etten ylittäsi korkeinta painoani ja miinuksella ollaan ;) Nyt oli kyllä tullu viimeksi enkka painoa lissää:480g/viikko(punnitusten välillä oli 1 viikko :D),mutta jospa se siitä :) Vauvasta ennustettiin syntyväksi hieman päälle 3 kilosta pikku pikkusta :) Toivoinkin pientä vauvaa,ku ite olin melkein 5 kilonen jötikkä,enkä kauheen vauvamainen :D Apua,ku ei malta oottaa...Nytki pieni jalka liikkuu tommosena möykkynä tuossa mahan oikeella puolella.On tosi kiva,miten vauva reagoi puhheeseen ja kosketukseen x) Neuvolatäti aina jaksaa kysellä,että on varmaan likkeet nyt jo vähentyny ja aina saa selostaa,että ei ku riehuu "koko" ajan,kuin hullu ja viimeksi oli huvittava,ku sydänääniä kuunnellessa iski heti ekana nyrkillä sitä laitetta ja hullunu rupesi taas riehummaan.Välillä tuntuu,ettei se nuku ollenkaan :D
Supistuksia ei vissiinkään oo ollu yhtään raskauden aikana(ennoo ainaskaan huomannu :D) ja ei ollu vielä kiinnittynyt,niin "luppaili" neukkutäti,että hyvinkin pyssyy mahassa sinne sektioon asti.Vaikka alkaski synnytys aikasemmin,niin sektio tehhään suunnitelman mukaisesti,mutta saa kyllä pysyä sinne h-hetkeen asti tuolla ;D Onneksi mies pystyy olemaan palkallisella lomalla 1kk,niin voi sitten rauhassa parannella havaa ja totutella vauvaan jne...Tuntuu,että oon koko ajan niin innoissani,etten saa tänne(tai minnekkään) sanottua yhtään mittään selkeää.Kaikki into yms on purkautumassa sisältä ulos yhtenä tulvana,joten en saa oikein millään järkevällä tavalla muotoiltua,miten innoissani olen...Yksin hihittelen täällä ja piän vammasta virnettä naamalla xD

Pakko se on vaan luovuttaa.En ihan oikeasti saa muotoiltua sanoiksi tätä tunnetta-en sitten millään ^^
Mukavaa odotusta ja toivottavasti kaikilla mennee raskaus hyvin ja hyvvää joulua ja kaikkee :D

-Celestia 37+3 ja Lumppari<3-
 
Celestia, saanko muuttaa teidän taloon myös? Vaikuttaa ihanalle! ;) Lumi on kyllä nätti nimi, isosiskon tytön kolmas nimi on Lumia :)

Ite asustelen kissan (oon antamassa sitä pois, joten jos maatiaiskissa joka tietää mitä "ei", "tänne/tule", "pois" ja "alas" tarkoittaa ja joka jaksaa kuunnella sen valitusta, kiinnostaa, niin ota yhteyttä :D) kanssa vuokratussa, 61,5m2 lähes kokonaan rempatussa rivitalokaksiossa, mutta havittelen yhtä reilu 70m2 omakotitaloa omalla pihalla, niin saisin sen haaveilemani koirankin sinne, saksanpaimenkoiran tai estrelanvuoristokoiran. Ja porukat olis vielä lähempänä, yritän käyttää niiden apua mahd. paljon hyödyksi sitten joskus :LOL:

Nyt on eka neuvolakäynti takana, tiistaina oli. Valkuaiset kuulema pissasta pompsahti, niin tulehdusta epäilee, tosin piilevänä. Neuvolatädin mukaan 12+3 viikot menossa, enkä usko valehtelee kamalasti viikot. Kuunneltiin sydänäänet, 162 oli syke :heart: odotin kyllä että saisin vihdoinkin kuvia, mutta varattiin Mikkeliin asti aika varhaisultraan torstaiksi, tänne iski mukavat melkein kolmenkymmenen asteen pakkaset niin en saanu sitten kyytiä ja piti aika perua, kattoo jos ens viikolle sais ajan sinne, tai sitten pitää yrittää ronkua täältä ihan normi ultraa, tahtois nähdä jo kuvia :/

Eikä meinaa paha olo helpottaa vieläkään.. Tällä viikolla maanantaista lähtien oksentanu ihan kivasti vertakin, näillä näkymin jotain vähän revenny jostain. Ei saa syötyä mitään, vedetkin edelleen tulee ulos. Kamala jano koko ajan, tekis mieli juoda jääkylmää vettä niin paljon kun jaksaa vaan juoda, mutta kurkkuun rupee sattumaan ja jos juon kaksikin hörppyä kerralla, niin parin minuutin päästä tulee ulos. Eilen sain ekaa kertaa tällä viikolla syötyäkin, tosin mandariineja ja omenan ja iskä tuputti keksejä ja tokaisi sitten lohduttavasti, että "mun työkaverin vaimolla pahoinvointi kesti 9kk ja se oli joka viikko tipassa".. :$ Tänään onneks en oo oksentanu kuin kaksi kertaa, kamala olo on kyllä koko ajan.

Eipä meidän perheellä mene muutenkaan hyvin, 24-vuotiaan isosiskon syöpä uusiutui munasarjoihin, ja nyt ilmeisesti aivoissakin etäpesäkkeitä.. Juuri kun alkoi elämä luistaa ja siskon tyttökin vasta 3-vuotta.. Eno kuoli itsenäisyyspäivänä (tänään olis hautajaiset), mummo on kanssa välillä aika lähellä kuolemaa kun se stressaa niin paljon, että ei oikein osaa iloita omasta onnesta ja on jotenkin syyllinen olo :(
 
Moikka pitkästä pitkästä aikaa :)

Siitä kyllä on kauan kun viimeksi tänne kirjoitin, mutta ajattelin tässä hieman kuulumisia kirjoitella... Eli ihan hyvin on tähän asti menny kaikki ja kovin pinkeä on tuo olotila ;) Kovasti tälläkin hetkellä myllää tuolla sisuksissa pikkuinen :)

Kun lukee noita tekstejä, mitä lastentarvikkeita ym kukakin on jo hankkinut, niin tuntuu niin hassulta, kun meillä ei ole vielä mitään muuta kun äitiyspakkaus ja muutama itse tekemä vauvan vaate :) Pitäs varmaan ruveta hankkimaan pikku hiljaa, mutta jotenkin on vielä niin epätodellinen ja skeptinen olokin vauvan suhteen... Mä en usko ennen kun se syntyy :D Tai no joo, hoitopöytä olis tuolla varastossa, kun miehellä on poika aikaisemmasta suhteesta. Muuten ei oo kyllä vielä mitään, mutta kerkeepä tässä sitten hankkia :) Pitää toi työharjoittelu ensin hoitaa pois alta. Sesonkiaikaa pukkaa päälle joulun jälkeen ja pitkiä päiviä tulee olemaan... Saa nähdä miten jaksaa :)

Koitanpa muistaa joskus kirjoitella enemmänkin :)

Hyviä jatkoja ja jouluja kaikille :)

-Arete ja asukki 28+3-
 
Huii kun oli tullu tekstiä :)

Feles ihana masukuva :heart:

Celestia Ihana kuulla hyviä kuulumisia! :) Sulla on sitten käärö sylissä pian :) Täällä tulee sinä päivänä puolväli täyteen ja sillon on sit seuraava neuvola ja rakenne ultra :)

Asunnosta, nyt asutaan 62 neliöisessä kaksiossa(parvekkeellinen), 1-kerroksinen kerrostalo. Taloyhtiössä ei ole kuin 2 muuta asuntoa meiän asunnon lisäks :D Tammikuussa muutto 71 neliöiseen kolmioon kerrostalo(parvekkeellinen) sekin, todella isoon taloyhtiöön. Sama paikkakunta pysyy, mutta työmatkat lyhentyy mulla ja isännällä puolella.

Täällä voidaan hyvin, verenpaineet olleet todella matalalla, mutta parin päivän lepo auttoi. Itkuisuutta ollut todella paljon, ilman mitään syytä saattaa tulla hillitön itku&naurun sekainen kohtaus :D

Päätettiin, että otetaan äippäavustus rahana sittenkin, koska saadaan niin paljon kaikkea, että todettiin ettei tarvita sitä pakettia. Sillä rahalla saadaan sit pinnasänky (tummaa puuta pitää tietty olla ;) ).

Paino pysyny edelleen siel 53kg, masu hieman kasvanu, mutta minusta todella vähän. Kyllä kiinteä kumpu näkyy kun pitää ihonmyötäisiä toppeja. Onneks tosiaan pian se ultra ja neuvola. Onneks joulu välissä, niin ehkä se pari kiloa nostattaa ;)

Victoriallakin kohta jo nyytti sylissä :heart:

Hyvää joulunodotusta, pian se on :heart: Siirryn itse kattelee sinkkuelämää leffaa ja nauttii avokado salaatista :p

Miikulainen ja rääpäle 18+4 :heart:
 
HYVÄÄ JOULUA :xmas: :heart:

En varmaan ehdi enään huomenna koneelle, joten piti tulla jo joulut toivottelee :)

Turvallista matkaa, jos lähdette kotoa muualle joulua viettämään :)

Miikulainen ja rääpäle 19+1 (eilen poksu :heart: puol väli jo kuumottelee viikon päässä... )
 
Jouduimpa sit Mikkelin keskussairaalaan tippaan (onneksi vihdoin pistivät, oli tilanne tosi paha jo kuulema!), meni kurkku ja keuhkot ihan tajuttoman huonoon kuntoon ja jatkuvalla "tippakuurilla" oon ollu maanantaiaamusta lähtien. Nyt vasta olo alkanu helpottaa olo, eilen sain ekaa kertaa syötyä pitkästä aikaa niin, että ei lentänyt heti lapanen. Meneehän se joulun vietto sairaalassakin, ja mieluummin täällä olen kuin kärvistelemässä kotona :) kalium-arvotkin alkavat ja ennenkaikkea kehon nesteytys alkaa olla jo pikkuhiljaa sellainen kuin pitäis olla. Paha olo ei oo lähtenyt, piikkejäkään siihen ei anneta sen takia kun ei auta, eli pitää vaan yrittää pärjätä.

Ultrassakin näin pikkusen toissapvänä ekaa kertaa, kaveri pyöriskeli ja vaihto asentoa jatkuvasti niin ei niskaturvotusta saanut oikein katsottua kunnolla ja lääkärinkin piti hirveellä kireellä mennä sit sektioon, mutta kaikki pitäis ok olla :heart: taas jäi ultrakuvat saamatta, mutta jospa saisin ne vielä ennen kotiin lähtöä tai tammikuun puolella, kun on taas neuvolaan aika :)

Oikein hyvää joulua täältä sairaalan tiloista kaikille! :xmas:
 
Löysin vasta tänään tämän :D olisin muuten ilmottautunu jo aikasemmin. Eli Keski-Suomessa asustelen avopuolison kanssa. ensimmäinen vauva on jo kova vauhtia tulossa nyt on rv 32+3 :heart: :heart: LA on 16.2.10
Kaippa mä vielä mahdun mukaan.. :whistle:
 
Tervetuloa vain polttaja ! Hyvin mahdut vielä joukkoon :)

Mites sinun raskautesi on sujunut?

Nyt on napa rustaten syöty jouluruokaa, ja saatiin kotiinkin vielä ruokia.. Kinkkua on vielä muutamaks päiväks :p
Ilmeisesti olen ollut kilttinä tänä vuonna ku tuli monta kassillista lahjoja.. :D Ihania mammavaatteita sain, ja isännältä buzz-pelin ps3:lle ja sitä onkin tänään pelattu urakalla :whistle:

Mutsikki :hug: Ikävää jos sulla ollu tuollaista oloa jo pidempään, mutta hyvä kun pääsit hoitoon! Ja toivottavasti joulu meni sielläkin sitten mukavasti, ja pääset kuntoon pian! :)

Jaahas, taidanpa digiboksilta alkaa kattelee nauhotettuja leffoja lämpimän glögin ja suklaan kera :p

Miikulainen ja rääpäle 19+3 :heart:
 
:) Hyvin on sujunut koko raskauden ajan. ei ollu alkuraskauden pahoinvointiakaan ja supistuksiltakin oon melkeimpä välttyny. mitä nyt muutaman kerran on tullu mutta nekin oli kivuttomia. parin viime viikon aikana on tuo maha-asukki ollu todella aktiivinen. se pyörii ja hyörii ku mikäkin.yöllä joskus heräilly ku on huono asento ollu tai jotai.

Veriarvot ja paineet sun muut on hyvät ollu .ei oo tarttenu rautatabletteja ottaa ollenkaan. sydän äänet on suunnilleen sitä 140 tietämillä ja sf-mittaki on heitelly yläkäyrän molemmin puolin.

Jos menis vaihteeks syömään :p Ottakaa rennosti nyt tää loppu viikko vielä. mulla ainakin taas maanantaina töihin :( 8.1 olis viimenen työpäivä. eli enään 2 viikkoa.

Polttaja 32+4
 
Celestialle jo etukäteen onnee huomisen johdosta! Toivottavasti menee kaikki hyvin! :)

polttajalle tervetuloo! :flower:

Me käytiin tänää rakenneultrassa ja tyttöö lupailivat! Ihan niinku oon alusta asti aavistellu! B) Ihana oli nähdä pikkunen heiluttelemassa! Availi silmiä ja suutakin. :)
Neiti oli pienikokoinen, eli alakäyrillä mentiin joten joudutaa jatkotutkimiksiin. Sanoivat, että vastais viikkoo pienempää vaikka kyllä tuo käyrien sisäpuolella vielä oli. Katsovat parin viikon päästä onko kasvanu tasaisesti vai onko jotai vialla. Luulen kyllä, että pikkunen on vaan siro luonnostaan, minäkin olin kuulemma. Ja mullakin on lyhyet jalat niin ihan hyvin voi lyhkönen reisiluu olla perintöö sekin.
Istumapituus oli 21,7cm ja paino 664g.
Ja kaikki muu näytti oikein hyvältä ja normaalilta. :)

Feles 25+2 :heart:
 
Nyt on vihdoin päästy sairaalastakin kotiin, kolmas päivä kun ruoka pysyy mahassa ja ruoka ylipäätään alkanut maistua, pikkanen oli terveen mitoissa ja veikattiin samaa laskettua aikaa kuin laskureiden mukaan, eli 26.6.2010 =) Eikä tarvinnu hirveetä lääkekuuria lähtee syömään, selvisin onneks vaan tipalla olossa.

Nyt sitten alkais uuden asunnon etsiminen hirveellä kiireellä, vaikka toinen kuukaus vasta loppumassa nykyisessä asunnossa.. Vuokrantaja vetänyt hirveet hepulit siitä, kun herran tilillä eivät näy rahat 2.pvä eikä asumistuki mene hänen tililleen suoraan. Oma vikansa kun ei Kelalle ole tietoja ilmoitellut ja minä en voi mitään että eri pankista maksettaessa menee se pari pankkipäivää! Äitilleni soittaa koko ajan (äiti on takaaja) ja uhkaa häätää minut, vuokrarahat pitää näkyä hänen tilillään kuulema aina toinen päivä, ihan sama onko eri pankki vai ei.. :$ ei tuollaista vuokrantantajaa jaksa, joka ei voi minulle suoraan edes ilmoitella, niin uus kämppä hakusessa. Kyselinkin jo yhtä kerrostaloasuntoa, vajaa 60m2 ja 2/3 kerros. Harmi vaan että nyt luovuttava rivitaloasumisesta ja omasta saunasta, mutta mieluummin ilman niitä kuin hullu vuokranantaja :LOL:

Ratkiriemukasta ja onnellista uutta vuotta 2010 kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
Heips! :wave:

Hyvää alkanutta vuotta kaikille! :flower:

Victoria onnittelut pienestä prinsessasta :heart:

ON: täällä kaikki hyvin, tänään kävin neuvolassa. Reilun viikon päästä rakenneultra, sitä odotellessa =)

Niisku- ja rakas 18+6 :heart:
 
Onnea victoria89 :flower: :flower: :heart: :heart:

Neuvolakuulumisia maanantailta 33+6
*Paino nyt 59,6kg (ennen raskautta n. 50kg), *RR 127/82, *Hb:ta ei mitattu tälläkertaa. aiemmilla kerroilla on ollu hyvä ettei tarttenu (136), *Sf-mitta 32,5cm eli yläkäyrällä mennään, *Tarjonta rt kuten 3:lla viime neuvolakäynnillä, *Sydämen syke 140, *Liikkeet ++
2 viikon päästä olis neuvolalääkäri.

Pulleasti täällä elellään mutta turvallisin mielin. TÖitäkään ei ole enään ku nämä seuraavat 2 päivää sit ansaitulle äippälomalle :heart: Sit saa rauhottua ja laittaa pinnasängyt ja hoitopöydät sun muut kuntoon :) ja Sairaalalaukku pitää pakata. :eek:

Joo jos menis sohvalle kahtoo mäkihyppyä.. :LOL:

Polttaja 34+1
 
Oltiinpas me tiputtu...

victorialle onnittelut!!!! :flower:

Pääsis jo itekin äippälomalle.. vielä 5 vk siihen. |O

Meidän masutytöllä on nilkan asentovirhe, mutta sellanen on onneks helppo korjata. Kovasti on myös pienikokoinen, mutta niin olin minäkin masuaikoinani. :whistle: Ja helpompihan pikkuinen on ulos punnertaa. :kieh:

Tänää saadaa keittiönpöytä, mies ja anoppi on sitä noutamassa. B) Ei tarvi syödä enää sohvan ääressä.. (eipä ). ;)

Tuntuu, että aika lentää!! Vastahan tunsin ekat varovaiset potkut eikä masukaan oikein näkyny ja nyt kyllä tuntuu ja näkyy! :D Ihanaa tää raskausaika kyllä. :heart:

Tässä vielä masukuvaa viikolta 28+3:



Hyvää odotusta kaikille! =)

Feles 28+5 <3
 
Moiks!
Ihana masu Feles =)

Me käytiin viime maanantaina siellä rakenneultrassa. Kaikki oli hyvin, pieni kasvaa ja kehittyy normaalisti =) Ja mun tyttöolot osoittautui vääriksi, koska meille on tulossa poika :heart:
mutta ei ollut ollenkaan pettymys =)

Hyvää viikonloppua ja vointeja! :flower:

Niisku- ja rakas 21+2 :heart:
 
Heissan!

Snooby89 tervetuloa!

Ihana massu Feles!

Niisku onnea poikalupauksesta!

Polttaja: jaksuja loppuraskauteen, ja nauti äippälomasta!

täällä raskaus sujunu hyvin, selkä kamalana vaivana, mutta ei ole onneks aiheuttanut mtn kohdunsuulle yms. Itsellä tietty kurja olo jatkuvan kipuilun takia, ja sairaslomalla ollu jo tarpeeks pitkään ja tulee jatkumaankin.. Neuvolassa käyty, sain fysioterapiaan lähetteen, kokeillaan jos sieltä löytys apu tähän selkään, kun ei kipulääkityksestä tunnu olevan apua kuin hetkellisesti..
Päästiin muuttamaan isompaan asuntoon, ja huomenna käydään viel vanhal asunnol poimii pari tavaraa ja moppaa lattiat.. sit alkaakin uuden kodin järjestely, ja sit maaliskuussa pääsee laittelee vaavin huoneen kuntoon :heart:

Täällä on aika poikaolo, mutta kun ei haluttu selvittää sukupuolta niin nyt sit jännätään omien tuntemusten varassa ja vauvantarvikkeita neutraalein sävyin :) Hih, saas nähä osuuko omat tuntemukset oikeeseen, vai meneekö päin honkia. Ite kyl toivosin tyttöä, mutta kumpi vain saa tulla yhtä rakas se on :heart: Nimet kummalle vain melkein valmiina, pojan etunimi vielä ratkasematta..

Feles: täällä ootellaan äippälomaa kans, parempi sekin kuin sairaslomailu.. Sinne on vaan mulla viel aikaa, sellaset about 9vkoa..

Jaaha untenmaille pitäs hipsiä, hyviä vointeja!

Miikulainen ja rääpäle 24+1 :heart:
 
Terve vaan kaikille!

Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Jännitystä on ilmassa. Neuvolalääkäri sanoi n. 1,5viikkoa sitte että kohtunsuu on jo pehmenny. Että on ne kuukautiskivun tyyliset kivut saanu jotaki aikaan. Nuita menkkajomotuksia on ollu jo 2 viikkoa. Nyt ne vaan yltyy. Alaselkä on tosi kipeä ja alavatsaan jomottaa. Vauva mahassa on ollu raivotarjonnassa pitkään. Ei ihan pohjassa asti ole.. mutta ei kaukana ole.

Jännittää synnytys mutta ei pelota. Voi olla että joutuu lähtee ihan millonn tahansa.. Sitä odotellessa.. Viikot ne vaan kasvaa ja kasvaa.. Nyt 37+5 :heart:

Polttaja
 

Yhteistyössä