Ööööö, missä The Ketju on???

Ja missä tää?

Monta sivua ihan mielenkiintoisia kokemuksia, m1es oli viimeisimpänä tänään pikkutunneilla, mitä ehdin nähdä, ja tapansa mukaan kirjoitti täyttä asiaa.

Miksi jonkun mahdollisen trollin tekstin takia pitää koko ketju poistaa?

https://kaksplus.fi/threads/arjen-sovinismi.2508099/page-3

ps kiva kun tulit Lissu takaisin piiitkästä aikaa, missäs sitä oikein ollaan luurattu? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo, täällä riehui joku ripuloiva sarvikuono ja harmaat jajaja...se on piiitkä tarina!
Eli mikään ei oo muuttunut.:D

Joskus h-a-r-v-o-i-n kun satuin vilaseen palstalle niin siellä iloisesti joku oli tekeytynyt minuksi harmaana, tai mua syytettiin millon mistäkin, vaikka en ollut kirjoittanut riviäkään.:LOL:
Sekin on niin tyypillistä palstaa.:D

Oon tässä yrittänyt löytää vanhoja (ei ny niin vanhoja) hauskoja ketjuja mutta ei nyt oikein ota tuulta purjeeseen.
 
En kyllä voi ymmärtää miten voi jonkun trollin antaa häiritä niin paljon. Eihän ne ole kun kirjoituksia.:eek:
Mitä vähempi niistä kirjoituksista välittää niin sitä nopeammin trollaaminen loppuu.:coffee:
Ei se kyllä noin toiminut valitettavasti, onhan täällä kiusattu toisia jo yli 10 vuottakin kuulema ja paskasade senkun jatkui ja paheni.

Mua haukuttiin millon kenellekään kelpaamattomaks rumilukseks jonka olis hyvä vaikka kuolla pois ja siihen liitettiin aina mukaan joku toinen jonka kanssa välit yritettiin sotkea vaikka miten pahalle rusetille.

Ilkeilijät ja toisten satuttajat sekä selän takana kieroilevat muka kaverirt eivät oikein taida hiffata sitä, että täällä kirjottelee ihmisiä jotka kamppailee irl ihan tosikin pahojen asioiden kanssa, joten kun tänne tulee ja saa kuulla jotain tyyliin ''Menepoisjakuolevtunrumahorojokaeikelpaakenellekään!!'' heti kun kirjottaa ketjuun että Huomenta...se saattaa vähän satuttaa, vasitenkin jos on valvonut koko edellisyön ja pohtinut että onko oikeesti niin paha ihminen, että ei ansaitse mtn hyvää itelleen elämässään ja miettii miten kiva ois vaan nukahtaa ja pysyä unessa maailman tappiin saakka.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Ehkä The Ketjun olis voinut jättää ja mustat olisivat avanneet "mustat only ketjun"
Ei idea ollu se ettei kukaan sais sinne vierailijana kirjottaa, vaan idea oli se ettei ketään kiusata harmaana....ei kaikki harmaana kirjottajat ole todellakaan inhottavia, mutta kun harmaana kirjottavasta ei tiiä kuka on kekä...plus ihmiset väsyi siihen, että yp ei tehnyt mitään paulalle joka saattoi päivittäin kirjotella sivukaupalla sinne juttua ruoka aineista tai syytellä ihmisiä murhaajiks kun yrittivät auttaa lemmikkejään tai pelotella ihmisiä syövällä ja suolen menettämis höpinöillään.
 
Ei se kyllä noin toiminut valitettavasti, onhan täällä kiusattu toisia jo yli 10 vuottakin kuulema ja paskasade senkun jatkui ja paheni.

Mua haukuttiin millon kenellekään kelpaamattomaks rumilukseks jonka olis hyvä vaikka kuolla pois ja siihen liitettiin aina mukaan joku toinen jonka kanssa välit yritettiin sotkea vaikka miten pahalle rusetille.

Ilkeilijät ja toisten satuttajat sekä selän takana kieroilevat muka kaverirt eivät oikein taida hiffata sitä, että täällä kirjottelee ihmisiä jotka kamppailee irl ihan tosikin pahojen asioiden kanssa, joten kun tänne tulee ja saa kuulla jotain tyyliin ''Menepoisjakuolevtunrumahorojokaeikelpaakenellekään!!'' heti kun kirjottaa ketjuun että Huomenta...se saattaa vähän satuttaa, vasitenkin jos on valvonut koko edellisyön ja pohtinut että onko oikeesti niin paha ihminen, että ei ansaitse mtn hyvää itelleen elämässään ja miettii miten kiva ois vaan nukahtaa ja pysyä unessa maailman tappiin saakka.
Kylläkyllä, ymmärrän, mutta (tämä ei ole se mutta mikä dissaa koko edellisen tekstisi) jos haluaa saada trollauksen loppumaan voi tehdä jotakin - tai siis olla tekemättä yhtään mitään. Ne jotka kirjoittelevat sinusta tuollaista niin kirjoittelevat varmasti muista samaan tapaan. Motiiveja en tiedä. Eli ei varmaan mitään henk.kohtaista sinua kohtaan...?
Uskon, että täysi ignore tuollaisille kirjoittelijoille, lopettaa koko tuollaisen trollaamisen.
Ei ole kivaa että sua on kiusattu. Ei todellakaan, ja ymmärrän, että varmaan joskus voi olla vaikea sivuuttaa pahoja tekstejä. Kaivoin muistini sopukoista omia kokemuksiani...alkuun kai minuakin hiillostettiin niin että välitin siitä. Nykyään ei enää häiritse. Itse tiedät, (ja minäkin:barefoot:) että olet hyvä ja ihana ihminen, muiden kirjoitukset eivät muuta asiaa yhtään miksikään.
 
Asiat jotenkin suurenevat palstalla ja saavat ihan omia ulottuvuuksia, mutta näillekään ei mitään voi.
Itse tietää miten asiat oikeasti ovat ja kannattaa kyseenalaistaa kaikki. Ihan kuten nykyajan mediat yleensäkin.;)
 
vierailija
Eli mikään ei oo muuttunut.:D

Joskus h-a-r-v-o-i-n kun satuin vilaseen palstalle niin siellä iloisesti joku oli tekeytynyt minuksi harmaana, tai mua syytettiin millon mistäkin, vaikka en ollut kirjoittanut riviäkään.:LOL:
Sekin on niin tyypillistä palstaa.:D

Oon tässä yrittänyt löytää vanhoja (ei ny niin vanhoja) hauskoja ketjuja mutta ei nyt oikein ota tuulta purjeeseen.
Otapa tästä linkki talteen, löytyy ilman maksettuja hakukoneita - paitsi ne poistetut tietysti puuttuu.
 
Fantzu
Kylläkyllä, ymmärrän, mutta (tämä ei ole se mutta mikä dissaa koko edellisen tekstisi) jos haluaa saada trollauksen loppumaan voi tehdä jotakin - tai siis olla tekemättä yhtään mitään: ne jotka kirjoittelevat sinusta tuollaista niin kirjoittelevat varmasti muista samaan tapaan. Motiiveja en tiedä. Eli ei varmaan mitään henk.kohtaista sinua kohtaan...?
Uskon, että täysi ignore tuollaisille kirjoittelijoille, lopettaa koko tuollaisen trollaamisen.
Ei ole kivaa että sua on kiusattu. Ei todellakaan, ja ymmärrän, että varmaan joskus voi olla vaikea sivuuttaa pahoja tekstejä. Kaivoin muistini sopukoista omia kokemuksiani...alkuun kai minuakin hiillostettiin niin että välitin siitä. Nykyään ei enää häiritse. Itse tiedät, (ja minäkin:barefoot:) että olet hyvä ja ihana ihminen, muiden kirjoitukset eivät muuta asiaa yhtään miksikään.
Mä otin kiusaamisen henkilökohtaisesti. Minusta on puhuttu paskaa ja haukuttu vaikka miksi. :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä