Ööööö, missä The Ketju on???

Eli mikään ei oo muuttunut.:D

Joskus h-a-r-v-o-i-n kun satuin vilaseen palstalle niin siellä iloisesti joku oli tekeytynyt minuksi harmaana, tai mua syytettiin millon mistäkin, vaikka en ollut kirjoittanut riviäkään.:LOL:
Sekin on niin tyypillistä palstaa.:D

Oon tässä yrittänyt löytää vanhoja (ei ny niin vanhoja) hauskoja ketjuja mutta ei nyt oikein ota tuulta purjeeseen.
Ei ole mukavia tuommoset nikin kaappaamiset ees harmailussakaan. :confused:
 
jos haluaa saada trollauksen loppumaan voi tehdä jotakin - tai siis olla tekemättä yhtään mitään: ne jotka kirjoittelevat sinusta tuollaista niin kirjoittelevat varmasti muista samaan tapaan.
Toki kirjottelivat/kirjoitteli...mä en puhunut pelkästään itseeni kohdistuvasta vittuilusta.

Motiiveja en tiedä. Eli ei varmaan mitään henk.kohtaista sinua kohtaan...?
En tiedä minäkään motiiveja, eikä pitäis olla hen.kohtaista kun en kenellekään, edelleenkään tahdo mitään pahaa.

Uskon, että täysi ignore tuollaisille kirjoittelijoille, lopettaa koko tuollaisen trollaamisen.
Kokeiltu on, ei toiminut.

Ei ole kivaa että sua on kiusattu. Ei todellakaan
Juu ei ole ja voit olla varma etten mä unoha sellasta ikinä.
Anteeks voi antaa, mutta ei unohtaa...ja anteeks on hankala antaa sellaselle joka sitä ei pyydä.

Itse tiedät, (ja minäkin:barefoot:) että olet hyvä ja ihana ihminen
o_O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Ketjussa kiusattiin 1,5v. ajan. Se jatkui vaikka niihin viesteihin ei vastattu. Monesta ketjulaisesta se tuntui tosi pahalta.
Tosi tylsää!

Kun muistelen niitä kivoja hetkiä ketjussa! Voi ristus että ollaan naurettu vatsat kippurassa pikkutunneille asti, rakastuttu ja ihastuttu ja vihastuttu. The Ketju on ollut jossain kohtaa mun elämää iso juttu, ihan voin häpeilemättä myöntää. :)

Ellu, muistatko Epekin teltan pystytystalkoot etc?:ROFLMAO:
 
vierailija
Kaikkiin näihin aloituksiin on vapaa pääsy jokaisella kiusaajalla.
Pitääkö nyt kaikki aloitukset lopettaa, ettei vain tule kiusatuksi.

Eihän The Ketju ollut siinä suhteessa mitenkään erikos asemassa.
 
Fantzu
Kaikkiin näihin aloituksiin on vapaa pääsy jokaisella kiusaajalla.
Pitääkö nyt kaikki aloitukset lopettaa, ettei vain tule kiusatuksi.

Eihän The Ketju ollut siinä suhteessa mitenkään erikos asemassa.
Kiusaajien pääsy tänne pitää estää. Ei ole puhe ketjun erikoisasemasta vaan siitä helvetin kiusaamisesta mistä ei tule loppua.
 
Rakas ystävä, valita vain, mutta kai muistat, että ne ovat vain sinun mielipiteitä.
Samalla tasolla palstaharmaan kanssa.
On eri asia valittaa, kuin kiusata (itse rinnastit ne).
Valittaminen voi olla usein ihan aiheesta. Joku harmaiden harjoittama härnääminen ja kikkailu puolestaan on kiusaamista.

En mä paavia mene kiusaamaan ja häiriköimään Vatikaaniin, tai huuda liikenteessä mummoille. Mut saan sanoa eriävän mielipiteeni.
 
Kiusaajien pääsy tänne pitää estää. Ei ole puhe ketjun erikoisasemasta vaan siitä helvetin kiusaamisesta mistä ei tule loppua.


Preikkini aikana katsoin muutamasti Ketjua niin joku siellä vaan halusi tahallaan hämmentää asioita, tietämättä mistään mitään (paitsi sen mitä oli palstalta lukenut TIIMARINVIHKOSTAAN). Kovasti osoitteli sormella ja yritti saada Ketjulaiset toistensa kimppuun.

MUTTA, meitä on erilaisia ja jokaisella oma mielipiteensä ja luontonsa. Kiusattujen ei tarvitse kestää jne.
Hyvä jos Ketju toimii siellä missä se nyt on.

Eihän noita harmaita trollikirjoittelijoita saa millään lopettamaan kirjoitteluaan ja mitä enempi ne saavat huomiota kiusaamisellaan jne, sitä enempi ne sitä kai harrastavat...eeeeli..ainoa keino on olla noteeraamatta...? Aina ei voi lähteä karkuun...
 
En mä paavia mene kiusaamaan ja häiriköimään Vatikaaniin, tai huuda liikenteessä mummoille
Ihan varmasti oisit Vatikaanissa rageemassa Paaville tukka hikisenä takkuna päälaella jos vaan saisit tilaisuuden:D
Ja mä niin nään sut raivoomassa mummoille liikennevaloissa, kun ne liikkuu liian hitaasti sillon kun sun pitäis päästä kauppaan hakemaan perheelle sapuskaa:love::barefoot:
 
Ihan varmasti oisit Vatikaanissa rageemassa Paaville tukka hikisenä takkuna päälaella jos vaan saisit tilaisuuden:D
Ja mä niin nään sut raivoomassa mummoille liikennevaloissa, kun ne liikkuu liian hitaasti sillon kun sun pitäis päästä kauppaan hakemaan perheelle sapuskaa:love::barefoot:
Emmä vanhuksille ragee. Ne on lutusia, vaikka onkin kauheita hitureita.

Mut paaville pitäisin semmosen saarnan, että tulkilla ois kiire tulkata (tartteisin tulkkia kun en kaikkea kristillistä sanastoa osaa enkuks).
 
Miks se on heikkoutta jos siirtää ketjun sellaselle alueelle missä voi kirjoitella ilman harmaiden julmaa välihuutelua?
Mun mieletä se on väistämistä. Mä en tykkää että kiusaajia lähdetään karkuun. Tää on vain mun oma mielipide. Jokainen saa olla ihan mitä mieltä haluaa.
Jotakin oli tehtävä ja ketju on siis siirretty, hyvä niin. Loppu hyvin kaikki hyvin.
 
Fantzu
Preikkini aikana katsoin muutamasti Ketjua niin joku siellä vaan halusi tahallaan hämmentää asioita, tietämättä mistään mitään (paitsi sen mitä oli palstalta lukenut TIIMARINVIHKOSTAAN). Kovasti osoitteli sormella ja yritti saada Ketjulaiset toistensa kimppuun.

MUTTA, meitä on erilaisia ja jokaisella oma mielipiteensä ja luontonsa. Kiusattujen ei tarvitse kestää jne.
Hyvä jos Ketju toimii siellä missä se nyt on.

Eihän noita harmaita trollikirjoittelijoita saa millään lopettamaan kirjoitteluaan ja mitä enempi ne saavat huomiota kiusaamisellaan jne, sitä enempi ne sitä kai harrastavat...eeeeli..ainoa keino on olla noteeraamatta...? Aina ei voi lähteä karkuun...
Kovastipa sinä puolustelet. :whistle: Ehkä väitteet sinusta pitää paikkansa. Se mitä tapahtui yli vuosi sitten ja ruutis poistui sen takia. Sekä se että harmaana kiusasit muita jäljellä olevia ketjulaisia.
 
Kovastipa sinä puolustelet. :whistle: Ehkä väitteet sinusta pitää paikkansa. Se mitä tapahtui yli vuosi sitten ja ruutis poistui sen takia. Sekä se että harmaana kiusasit muita jäljellä olevia ketjulaisia.
En tiedä mitä väitetään, enkä voi millään tässä todistaa etten ole kirjoitellut todella pitkään aikaan palstalle.
Jokainen saa ihan itse päättää.:coffee:

Suomeesa tuo kohta "syytön kunnes toisin todistetaan" tulisi ehkä ottaa hiukan enempi tosissaan.:D

Uskokaa huviksenne...joskus pidempi tauko palstalta saattaa tehdä teille kaikille ihan hyvää.:coffee::giggle: Enkä mitenkään irvaillen tuota kokonaan kirjoittanut.:D
 
Fantzu
En tiedä mitä väitetään, enkä voi millään tässä todistaa etten ole kirjoitellut todella pitkään aikaan palstalle.
Jokainen saa ihan itse päättää.:coffee:

Suomeesa tuo kohta "syytön kunnes toisin todistetaan" tulisi ehkä ottaa hiukan enempi tosissaan.:D

Uskokaa huviksenne...joskus pidempi tauko palstalta saattaa tehdä teille kaikille ihan hyvää.:coffee::giggle: Enkä mitenkään irvaillen tuota kokonaan kirjoittanut.:D
Mä en poistu kenenkään palstailijan takia. Mulle on sanottu menneistä privaatisti. Tapahtuneessa oli muitakin osallisena kuin vain sinä.
 
Mun mieletä se on väistämistä. Mä en tykkää että kiusaajia lähdetään karkuun
Ihmiset alkoi väsymään siihen ettei täällä ollut enää lainkaan hyvä ilmapiiri ja koko ajan piti varoa mitä kirjottaa.
Sellanen turha vihaaminen ja sanoihin tarttuminen jne kun ihan oikeasti voi tuntua pahalta..ei sellanen oo mitään leppoisaa keskustelua tai ''keppostelua'' enää kenenkään mielestä, eikä ees kovapäisimmänkään kirjottajan kaikkea pahaa tartte itseensä kohdistuvana sietää...eikä se ole heikkoutta, että puolustaa itteesä noinkin tai pakenemista.
Mutt niinkun sanoit, me ollaan erilaisia ja käsitellään tilanteet eri tavoin...ketjua haukuttiin jatkuvasti rinkirunkkauspaikaks jne nimillä, ja toivottiin sen poistoa...joku keksi tuon ajatuksen että siirrytään sitte pois joten asia hoidettu ja toive toteutettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu

Yhteistyössä