Ööööö, missä The Ketju on???

Kiitos, kyllä mä yhden kauniin ja aurinkoisen Rooman reissun tekisin sun kans, mut tulkkaamaan en päästäis.

Tulkkaisit kuitenki jotai "Jesus and Osama bin Laden are the greatest perussuomalaiset ever". :rolleyes:
Siis ihan mahtavaa ois päästä sun kanssa Roomaan:D
Emmä tolleen tulkkais mutta voisin opettaa sua tilaamaan pizzaa esim. näillä sanoilla: ''I would like to order 1 vaffanculo per favore'':barefoot::barefoot:
 
Ihmiset alkoi väsymään siihen ettei täällä ollut enää lainkaan hyvä ilmapiiri ja koko ajan piti varoa mitä kirjottaa.
Sellanen turha vihaaminen ja sanoihin tarttuminen jne kun ihan oikeasti voi tuntua pahalta..ei sellanen oo mitään leppoisaa keskustelua tai ''keppostelua'' enää kenenkään mielestä, eikä ees kovapäisimmänkään kirjottajan kaikkea pahaa tartte itseensä kohdistuvana sietää...eikä se ole heikkoutta, että puolustaa itteesä noinkin tai pakenemista.
Mutt niinkun sanoit, me ollaan erilaisia ja käsitellään tilanteet eri tavoin...ketjua haukuttiin jatkuvasti rinkirunkkauspaikaks jne nimillä, ja toivottiin sen poistoa...joku keksi tuon ajatuksen että siirrytään sitte pois joten asia hoidettu ja toive toteutettu.
Toi ketju on ollut vuosia, olin mukana sen aloittamisesta asti ja noita ketjuja on ollut muutamia ennen tuota ketjua, olin mukana rinsessaketjussakin. On ollut joskus riitoja mutta aina pidettiin yhtä ja puolustettiin toinen toista. Asiat ovat ilmeisesti muuttuneet.
 
Mun mieletä se on väistämistä. Mä en tykkää että kiusaajia lähdetään karkuun. Tää on vain mun oma mielipide. Jokainen saa olla ihan mitä mieltä haluaa.
Jotakin oli tehtävä ja ketju on siis siirretty, hyvä niin. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Ketjun siirto oli vähän pakkorako.

Aika moni oli jättämässä leikin sikseen. Niin moni, että ei sinne olis jäänyt ketään paitti pari rekisteröitymätöntä ihmettelemään, että kenelles nyt voi vittuilla?

Itte asiassa vähän ennen kuin ketju rekisteröityneille avattiin niin avoimessa ketjussa meno oli muutamat viime viikot semmoista, että kun sen avasi niin pari viimeistä sivua oli ihan silkkaa vittuilua josta tuli vaan pahalle tuulelle.

Ei me varsinaisesti "väistetty" tai lähdetty karkuun. Todettiin vaan, että vanha hiekkalaatikko on niin täynnä kissanpaskaa ja lisää tulee päivittäin, että siellä ei ole enää kivaa. Siirryttiin leikkimään paikkaan jonka hiekkiksessä on puhtaampi hiekka ja leikkipuisto on aidattu paskovilta kissoilta.
 
Ketjun siirto oli vähän pakkorako.

Aika moni oli jättämässä leikin sikseen. Niin moni, että ei sinne olis jäänyt ketään paitti pari rekisteröitymätöntä ihmettelemään, että kenelles nyt voi vittuilla?

Itte asiassa vähän ennen kuin ketju rekisteröityneille avattiin niin avoimessa ketjussa meno oli muutamat viime viikot semmoista, että kun sen avasi niin pari viimeistä sivua oli ihan silkkaa vittuilua josta tuli vaan pahalle tuulelle.

Ei me varsinaisesti "väistetty" tai lähdetty karkuun. Todettiin vaan, että vanha hiekkalaatikko on niin täynnä kissanpaskaa ja lisää tulee päivittäin, että siellä ei ole enää kivaa. Siirryttiin leikkimään paikkaan jonka hiekkiksessä on puhtaampi hiekka ja leikkipuisto on aidattu paskovilta kissoilta.
Ärsyttävää!
 
Ketjun siirto oli vähän pakkorako.

Aika moni oli jättämässä leikin sikseen. Niin moni, että ei sinne olis jäänyt ketään paitti pari rekisteröitymätöntä ihmettelemään, että kenelles nyt voi vittuilla?

Itte asiassa vähän ennen kuin ketju rekisteröityneille avattiin niin avoimessa ketjussa meno oli muutamat viime viikot semmoista, että kun sen avasi niin pari viimeistä sivua oli ihan silkkaa vittuilua josta tuli vaan pahalle tuulelle.

Ei me varsinaisesti "väistetty" tai lähdetty karkuun. Todettiin vaan, että vanha hiekkalaatikko on niin täynnä kissanpaskaa ja lisää tulee päivittäin, että siellä ei ole enää kivaa. Siirryttiin leikkimään paikkaan jonka hiekkiksessä on puhtaampi hiekka ja leikkipuisto on aidattu paskovilta kissoilta.
Muuten samaa mieltä, mutta kissat on ihunia ja niien pökäleitä siellä ei ollu:eek:
 
Mä meen pelaa Harry Potteria.

Palataan!:coffee:

Oli kiva vaihtaa muutama sana. Edelleen teistä tykkään ihan kuin aina.:love:
 
mustalle harmaalle
Kovastipa sinä puolustelet. :whistle: Ehkä väitteet sinusta pitää paikkansa. Se mitä tapahtui yli vuosi sitten ja ruutis poistui sen takia. Sekä se että harmaana kiusasit muita jäljellä olevia ketjulaisia.
Mä en poistu kenenkään palstailijan takia. Mulle on sanottu menneistä privaatisti.

Tapahtuneessa oli muitakin osallisena kuin vain sinä.
Mustien keskinäiset tappelut alkaa taas. Rinki ympärille (y):LOL:
 
Eiku sääää sen tilaisit jollekin hupsu, mutta en suosittele poliisille tilaamaan:barefoot:
Meidän reissu menis niin, että ensin ois kauniiden paikkojen ihastelua ja pizzaa viinilasin kera ja aurinkolasit&korkkarit niiko Audrey Hepburnilla, mut loppuloma menis näin:
a) mä oisin putkassa poliisin ja paavin suututtamisesta
b) sä oisit karannu vespalla jonkun Giulianon kans sen perheen kesämökille Napoliin. :D
 
Meidän reissu menis niin, että ensin ois kauniiden paikkojen ihastelua ja pizzaa viinilasin kera ja aurinkolasit&korkkarit niiko Audrey Hepburnilla, mut loppuloma menis näin:
a) mä oisin putkassa poliisin ja paavin suututtamisesta
b) sä oisit karannu vespalla jonkun Giulianon kans sen perheen kesämökille Napoliin. :D
Ilman Giulianoa ja mieluummin Amalfi Coastille:D
 
no kovasti lissu saa kuraa niskaansa heti tänne palattuaan, mutta minähän en tiijä mittään taustoista

mutta ei tää uus alku nyt kovin hyvältä näytä..... :(
Mä en kenellekään mtn kuraa ole heitellyt, kuhan koitin selittää syitä ketjun siirrolle.
Kyllä lispetti fiksuna ihmisenä erottaa varmaan millon tulee kuraa ja millon asioista keskustellaan niinkun aikuiset.
 
mustalle harmaalle
Mä en kenellekään mtn kuraa ole heitellyt, kuhan koitin selittää syitä ketjun siirrolle.
Kyllä lispetti fiksuna ihmisenä erottaa varmaan millon tulee kuraa ja millon asioista keskustellaan niinkun aikuiset.
en sellaista ole väittänytkään

mutta eiköhän lissu jo arvaa kuka, tai ketkä muutamat mustat vaihtoehdot voisi olla tän takana?

Kehtaatkin tulla tänne. Harmaana kiusasit monia the ketjussa.
Kiusaamisen takia uusi ketju on ystävät osiossa
.
 
Hirveetä sekoilua taas, eiks vaan? Oli sitten Ketjun siirto hyvä tai paha, niin muuta kantaa siihen en ota, että lässähti. Tuli hitaanlainen chatti.

Kiusaamista on ollut aina ja kiusaajat nauttivat siitä miten kiusattu sekoaa ja kersii. Mitä jos olisi vaan niin, että ei sanallakaan vastaisi herjaan ja olisi kuin mitään ei olisikaan. Jatkaisi vaan itsenään välittämättä myrkkynuolista.

Ja kiva kun Lispetti pitkästä aikaa tuli piristämään rohkeilla ja suodattamattomilla ajatuksillaan kertomaan mielipiteensä. Sitä kaivataan!
 

Yhteistyössä