Ohisalo vauhdissa: Supon Pelttari pois ja sisäministeriön kansliapäälliköksi vihreä

Härskiä peliä!
Kyllä on peli Vihreiltä todellisuudessa taas härskiä, vaikka julkisesti toki varmasti esittävät olevansa taas aina kaiken hyvän puolesta kuten kunnon populistit ikään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ei mua tässä sukupuoli kiinnosta.
Ihan varmasti tämän myötä poistuu työvoiman tarveharkinta ja sitten vaan ovet auki miljoonille ulkkiksille...ter roristeista puhumattakaan.
Se sukupuoli tulee esiin siinä, että nämä ovat juuri sellaisia hyvä sisko -sumplauksia, joita naiset ovat voineet saunan lauteilla sopia ja supatella. Perinteisestihän kaikkein niljakkainta politiikkaa ei tehdä paperilla, vaan kabineteissa ja siellä saunoissa. Sulle, mulle, sulle, mulle.
 
vierailija
Voi kun saataisi jo uusi hallitus!
Nykyisen hallituksen hullut ehtii saada paljon pahaa aikaan.:confused:
Ja pitkäkestoisesti. Nyt kun ajetaan vasemmistolaista ihmisoikeusjuristia Supon johtoon, niin kyllä se siellä ehtii pilata ilmapiiriä ja sabotoida toimintaa, vaikka Halla-ahosta tulisi heti seuraavana päivänä pääministeri. Virkanimityksillä juuri pönkitetään oman puolueen asemaa ja heikennetään demokratian mahdollisuuksia muuttaa valtiolaivan suuntaa. Jenkeissähän asia on ratkaistu niin, että poliittisesti nimitetyt virkamiehet saavat kenkää samalla kun presidentti vaihtuu.
 
vierailija
Se sukupuoli tulee esiin siinä, että nämä ovat juuri sellaisia hyvä sisko -sumplauksia, joita naiset ovat voineet saunan lauteilla sopia ja supatella. Perinteisestihän kaikkein niljakkainta politiikkaa ei tehdä paperilla, vaan kabineteissa ja siellä saunoissa. Sulle, mulle, sulle, mulle.
Ja joku pakko päästä maailman ainoaksi naishallitukseksi ja eduskunnaksi. Mitään väliä ovatko päteviä kunhan on vaginat. Ajattele lähtisit lennolle ja kapteeni kuuluttaisi, tässä kapteeninne, sainpa tämän duunin vain koska olen nainen, muut hakijat osasivat oikeasti lentää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Ja joku pakko päästä maailman ainoaksi naishallitukseksi ja eduskunnaksi. Mitään väliä ovatko päteviä kunhan on vaginat. Ajattele lähtisit lennolle ja kapteeni kuuluttaisi, tässä kapteeninne, sainpa tämän duunin vain koska olen nainen, muut hakijat osasivat oikeasti lentää.
Ja tietysti sen vaginan pitää olla punavihreä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ohisalohan ei poliitikkona
kestä kritiikkiä. Okei tappouhkaukset on aina tökeröitä, mutta nyt se on sorvaamassa jotain uutta vihapuhelakia, jossa ei saisi mennä henkilöön vaan aina käsiteltäis asiat asioina.
Mulla on tuntuma että tuo laki on Ohisalon oman herkkänahkaisuuden takia.

Joo...mitäs jos yks ja sama ihminen tekee samat törttöilyt viikosta ja vuodesta toiseen, miten sen kritiikin ilmaiset menemättä henkilöön?

"Joo täällä meidän työpaikalla on tihentymä laiskottelun määrässä, eeeei siis ole kenenkään henkilön kohdalla, mutta että nyt on ollu toistuvasti työt tekemättä...ööö...."
->Suomeksi: Pirjo ei tee töitään.

Olipa traumaattisesti sanottu, maalittamista jopa!

Tai joku Terttu tilittää: "Avioliitoissa ylipäätään on tihentymää uskottomuuden määrän suhteen, eeen nyt mee henkilöön, mutta naapurin rouvan sängyssä hyppääminen ei ole ylipäätään oikein".
->Suomeksi: "Mun Jorma käy panemassa naapurin Mirjaa".
 
  • Tykkää
Reactions: Neidar ja Elena777
vierailija
Ohisalohan ei poliitikkona
kestä kritiikkiä. Okei tappouhkaukset on aina tökeröitä, mutta nyt se on sorvaamassa jotain uutta vihapuhelakia, jossa ei saisi mennä henkilöön vaan aina käsiteltäis asiat asioina.
Mulla on tuntuma että tuo laki on Ohisalon oman herkkänahkaisuuden takia.

Joo...mitäs jos yks ja sama ihminen tekee samat törttöilyt viikosta ja vuodesta toiseen, miten sen kritiikin ilmaiset menemättä henkilöön?

"Joo täällä meidän työpaikalla on tihentymä laiskottelun määrässä, eeeei siis ole kenenkään henkilön kohdalla, mutta että nyt on ollu toistuvasti työt tekemättä...ööö...."
->Suomeksi: Pirjo ei tee töitään.

Olipa traumaattisesti sanottu, maalittamista jopa!

Tai joku Terttu tilittää: "Avioliitoissa ylipäätään on tihentymää uskottomuuden määrän suhteen, eeen nyt mee henkilöön, mutta naapurin rouvan sängyssä hyppääminen ei ole ylipäätään oikein".
->Suomeksi: "Mun Jorma käy panemassa naapurin Mirjaa".
https://www.uef.fi/web/saima/biopankit
 
vierailija
"Supoon halutaan vasemmistohenkinen pomo"

Punainen valtiollinen poliisi taas rakenteilla. Edellisellä kerralla poliittisten vankien määrä oli suuri ja Suomen kansalaisia jopa kuskattiin toiseen valtioon oikeuden tuomittaviksi pitkiin vankileirituomioihin.
 
vierailija
...kansanedustaja.

Voi että kun raivostuttaa!!! :mad::mad::mad:Juuri supo on kritisoinu Ohisalon sinisilmäisyyttä ja varoitellu terrorismista. Nyt Ohisalo raivais sen pois.

Tuo Ohisalo on oikeesti vaarallinen!!!!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-maria-ohisalo-aikoo-nostaa-vihrean-kirsi-pimian-merkittavaan-virkaan-sivuuttaisi-supon-kokeneen-paallikon-antti-pelttarin/7697896#gs.ttw0id
mihin pois Pelttari laitetaan?
Jos kerran on hyvä supon johtajana niin eikös sen kannata silloin jatkaa?
 
vierailija
Antaa mennä vaan. Hallituksen vaihduttua punaviher-oppositiolla ei ole mitään lyömäaseita jäljellä. Ei voida kritisoida saunakabinettien päätöksiä, poliittisia virkanimityksiä missä epäpätevin valitaan tai missä oppositiopuoluetta julkisesti mollataan eduskunnan täysistunnossa. Ei voida kritisoida päätöksistä joita tehdään salassa tai ministerin valehtelusta. Kaiken he ovat nyt tehneet, joten seuraavalla hallituksella löytyy lyömäaseet tukkia näiden turvat, kun vaan sitten muistuttelee näistä heidän itsensä tekemistä perseilyistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä