oikea ISIEN palsta tämäkin

Mikä isien paikka tämä oikein on ku ämmät tunkee tänne rutisemaan? antakaa nyt hyvät naiset isien EDES JOSSAIN keskustella rauhassa älkääkä aina änkekö itteenne joka paikkaan :headwall:

T:VAIMO joka tuli salaa vakoilemaan mitä isät täälä juoruaa,mutta täälähän pääasiassa juoruaakin naiset :LOL:
 
Mä en ymmärrä näitä nurinoita!! Kaikilla muillakin palstoilla saa KAIKKI keskustella, miksi juuri isien palstalla saisivat vain miehet? Ja pitäisikö sellaisten miesten sitten olla kirjoittamatta, joilla ei ole lapsia?? Kai sitten isovanhempienkin palstalta pitäisi miniöitten pysyä poissa, vaikka aiheesta anopit/miniät siellä varmaan eniten keskustellaan.
 
no miks sitte
miehet saa käydä ns. naisten palstoilla. Koskaan en oo mistään lukenut, että naiset häätäis miehiä pois aiheista jotka koskee äitiyttä, naiseutta. Miksi miehet on niin ahdasmielisiä, ettei naiset sais olla mukana keskustelussa. HÖ ?!
 
Hugo-Liina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 18:12 vieras kirjoitti:
Mikä isien paikka tämä oikein on ku ämmät tunkee tänne rutisemaan? antakaa nyt hyvät naiset isien EDES JOSSAIN keskustella rauhassa älkääkä aina änkekö itteenne joka paikkaan :headwall:

T:VAIMO joka tuli salaa vakoilemaan mitä isät täälä juoruaa,mutta täälähän pääasiassa juoruaakin naiset :LOL:
Niin ja siehän olit sukupuoleltasi kai mies kun tänne kerta kirjoittelet...? :whistle: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 06:56 no miks sitte kirjoitti:
miehet saa käydä ns. naisten palstoilla. Koskaan en oo mistään lukenut, että naiset häätäis miehiä pois aiheista jotka koskee äitiyttä, naiseutta. Miksi miehet on niin ahdasmielisiä, ettei naiset sais olla mukana keskustelussa. HÖ ?!
Ei miehet oo ahdasmielisiä! Naisethan tunnetusti enemmän on... :whistle: ;)
 
Muakin huvittaa se, että naiset käyttää tätä palstaa vaan "mitä te miehet tykkäätte asiasta x?" -kysymyksilleen. :LOL:

Ei mutta oikeasti, miehet nyt vaan on semmosia, että ne ei kirjoittele palstoille, joissa on "akkojen juttuja". Toki miehet ovat tervetulleita kaikille palstoille, mutta eivät he tule. Paitsi tonne "Seksi" -osioon. Ja kun asia on niin yksinkertainen, niin miksi ette naiset voi antaa tämän palstan olla ihan vaan isien palstana?? Voittehan te täällä käydä silti kurkkimassa, vaikkette kirjoittelisikaan... niinkuin itse yleensä teen :whistle:
 
issäe
Voihan asian tulkita toki niinkin että tämä on palsta jonka aihe on isät. Vai saako Parisuhde-palstalla keskustella vain parisuhteet ja Seksi-palstalla vain seksit keskenään?

Silloinhan vaimoväki on aivan oikeassa paikassa jos tulevat esim. tänne haukkumaan miehiä tai ihmettelemään meidän käytöstä.

Minäkin toki luulen että tämä on tarkoitettu isien keeskustelupalstaksi, mutta ei sitä varsinaisesti taideta missään sanoa :) Jos tarkasti tulkitaan tämän keskustelualueen rakennetta, niin palstojen nimet viittaavat aiheisiin, eivät keskustelijoihin.

 
nainen anteeksi vaan
Tosi fiksu kirjoitus issäe !

Mä olen ihan samaa mieltä. Noi otsikot on AIHEITA eivätkä tarkota sitä, ketkä sinne saa kirjottaa. Ei varmaankaan tonne parisuhde-palstalle kirjota pelkästään parisuhteessa elävät, ja samoin, eihän tonne seksi-palstalle kirjota pelkästään sellaset jotka harrastaa seksiä. Joten ottakaa isät tai ainakin ne isät, joita ärsyttää naisten kommentit, pois ne ravihevosen laput silmiltä ja avartakaa katsettanne, ottakaa opiksenne, mä oon nainen, enkä keksi tässä heti yhtään sellaista aihealuetta, jonne te miehet ette olis tervetulleita =)

Yritetäänhän yhdessä. Tuntuu nimittäin välillä, että jotkut miehet saa karvansa pystyyn pelkästä "nainen" sanasta ! Jos teillä on huonoja kokemuksia naisista, niin muistakaa, että naiset on yksilöitä ihan siinä kuin te miehetkin.

Issäelle erikoisterkut, sä oot fiksu jätkä ! =)
 

Yhteistyössä