Oireet ennen plussaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on itse kilpirauhasen ylitoiminta . Jätin lääkärin suostumuksesta kilpirauhasen ylitoiminnan lääkkeet pois (tyrazol). Lääke aiheutti minulle oireita mitkä aiheutti kutinaa jne. Sovimme lääkärin kanssa tyrazol lääkkeen lopettamista ja uutta kokeilemaan . Odotan lähetettä ilman lääkitystä. Arvoni on koholla. Nyt minusta tuntuu että olisin raskaana. Minua väsyttää todella paljon tuntuu etten petistä jaksaisi nousta. Painokiin on noussut ja yölliset vessa käynnit lisääntynneet muuta ei ole . Kuukautiseni ovat olleet normit n.2kk eli säännöliset. Onko mitään ennalta arvattavia oireita ennen plussaa?
 
vierailija
Ennalta arvattava raskauden oire on päälläsi makaava huohottava mies, jolla on lasittunut katse.

Asia varmistuu raskaustestillä tai lääkärikäynnillä. Foorumeilla arvailu ei kerro mitään.
 
vierailija
Nyt tulee 18 pv kun menkkani viimeksi alkoivat
Okei, no nuo kuvailemasi oireet ei hyvin todennäköisesti johdu raskaudesta. Väsymystä yms. alkaisi esiintyä tuon artikkelin mukaan vasta muutaman viikon päästä. Jos sulla on nyt ollut jotain vatsakipuja, ne voi kertoa enemmänkin ovulaatiosta. Parin päivän päästä,noin jos munasolu olisi hedelmöittynyt, se vasta kiinnittyisi. Jos kiertosi on yleensä lyhyempi ja munasolu olisikin kiinnittynyt, niin hormonit eivät vielä olisi kuitenkaan aivan ylhäällä. Eli painonnousut yms eivät aivan näin äkkiä tapahdu. Seuraile tilannetta :)
 

Yhteistyössä