Oireeton alkuraskaus

Tuore viikkonäyttöinen raskaustestikin näytti heti raskaana tekstin. Ovuloinnista yli 3viikkoa ja raskausviikoilla mennään yli viidessä viikossa, eli veikkaan et eilen tuli rv6. On kyllä hyvin eriskummallinen olo; pelottaa, epäilyttää.. Vointi on niiin hyvä!
 
vierailija
Vanha ketju, mutta tämän löysin Googlella kun etsein mistä johtuu että pms oireet puuttuu. Lämmöt on koholla eli oletan ovulaatio tapahtuneen. On sois aika reilusti koholla. 1,4°c normilämpöön verrattuna. Silti en tunne itseäni kipeäksi tai mitään. Reilu 3 vuotta yritetään ensimmäistä lasta ja hoitoihan hakeuduttu juuri. Mulla menossa tutkimukset miksi prolaktiini koholla. Tämä on ensimmäinen kerta kun mulla ei ole yhtään pms oireita jotka yleensä on tosi pahat ja kestää 1,5 viikkoa. Menkkojen odotan alkavan huomenna tai perjantaina. Ihan viimeistään sunnuntaina. Väsynyt olen ollut palellut mitä voisi olla pms:än aikaan, mut rinnat ei ole yhtään edes vähääkään arat vaikka yleensä on niin kipeät että nänneihin sattuu pelkkä suihkussa käynti. Tuntuu vähän mahdottomalta että kolmen vuoden yrittämisen jälkeen yhtäkkiä olisinkin raskaana. Mutta tämä pms oireiden puuttuminen...
 

Yhteistyössä