Oisko ketään Oulusta

  • Viestiketjun aloittaja Entinen Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Entinen Tyttö
uudeksi kaveriksi ja ystäväksi äidille joka just täytti 30v ja kärsii tekemisen puutetta yksin lasten kanssa kotona? Lapsia on kolme: tytär 13v, Poika 2v10kk ja Poika 9kk.

Ja se mikä minua ahistaa on se kun en tunne tarpeeksi ihmisiä irl täältä vaikka vuosikymmenen olenkin täällä jo asunu. :)

Eli kahvittelemaan, shoppailemaan, iltalenkille, leikkipuistoon ja mitä nyt ikinä keksitäänkin?
 
Ätyliini
Minä todella innokkaana myös sinne lenkille, kahville ja puistoon. Joten laita y-viestiä. Kyselinkin jo tuolla toisella palstalla Oulusta porukkaa. Minulla 2xpoikaa 7v ja 5 1/2kk eikä hirveäati tuttuja kun asuttu täällä noin 4vuotta. Itse olen siis -77.
 
minulla on teille "ilouutisia" :) Tulkaa mukaan joukkoomme! Kopsaan tähän Vauva-lehden palstan puolelle laittamani ilmoituksen.


Tuntuuko sinusta että elämäsion vain vaipanvaihtoa?
Syöttämistä?
Pyykinpesua?
Että olet yksin kaiken keskellä?

Niin ihanaa kuin vauva- ja lapsiperheen arki onkin niin tuntuuko sinusta että kaipaat elämääsi juttuhetkiä toisen aikuisen kanssa?
Kivoja tapaamisia erilasiten teemojen ympärillä?
Uusia ystäviä?
Keskustelua kasvatuksellisista asioista?
Ehkä neuvojakin?
Muuta kuin iän ikuista lapsiperheen arkea?

Meillä on sinulle ratkaisu! Oulun seudulle on perustettu uusi yhteisö, Oulun Nettimammat. Toiminta on AVOINTA KAIKILLE ikään, lasten ikään tms. katsomatta. "Pääsyvaatimuksena" on vain se että otat iloisen ja reippaan, avoimen mielen ja haluat päiviisi piristystä. Emme velvoita mihinkään, emme odota suuria. Vain sitä että tulet joukkoomme jakamaan arkisia asioita. =)

Mukaan joukkoomme pääset laittamalla mailia Oulunnettimammat@groups.msn.com
 

Yhteistyössä