Oksettavaa.... olen saanut yheltä tutulta mieheltä pari kuvaviestiä kalustaan..

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieraana, 10.07.2010.

1. vieraana

vieraana Vieras

nyt laitoin viestiä, ettei lähettäis noita enää, koska se on todella oksettavaa. Toivottavasti loppuu tohon... ja mun kännykkää saattaa käyttää välillä lapsetkin, en halua et näkevät tollaisia.
    Ja miten kukaan mies edes luulee, että tollanen on kivaa! Mussa se aiheuttaa pelkän oksennusreaktion.

2. Pikkuinen Jättiläinen

Pikkuinen Jättiläinen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.08.2008
    Saadut tykkäykset:
    4
    Aika ällöttävää.. :x Mutta olisit laittanut sille viestin että kiitti kuvasta, näytin sitä x:llekin (miehesi, ystäväsi, kuka tahansa) ja saatiin päivän naurut :D

3. kielletty

kielletty Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.03.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mie en kans tajua et kuka tollasta pitää kiihottavana. Säälittävä mikkihiiripikkurunkkari.

4. vieras

vieras Vieras

Miehet ajattelevat eri tavalla. Eli että totta kai kaikista naisista on kiihottavaa nähdä heidän kalunsa.

5. --

-- Vieras

Hyi toi on ällöttävää. Mä en ylipäätään tajua, ketkä urpot laittelee värkeistään kuvia nettiin ja lähettelee niitä naisille.

6. Grace1982

Grace1982 Vieras

Hyi, miten kuvottavaa. Melkoinen ajattelematon moukka se mies, joka tuollaisia kuvia lähettää.

7. nelly

nelly Vieras

Siis hyi mulle kans justiinsa eilen eräs tuttava mies ehdotteli tahtoisinko kuvia hänen kalustaan! Siis en todellakaan! Kuvottavaa!

8. vieras

vieras Vieras

Mäkin olen saanut kuvan kalusta, vielä oli seisoma-asennossa, ja terskan päästä tihkui jotain mönjää. Oli niin järkyttävä ylläri, että tuli pieni oksennus suuhun.

9. vieras

vieras Vieras

Jär-kyt-tä-vää!

10. hyytikyppynen

hyytikyppynen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2006
    Saadut tykkäykset:
    4
    Viestiä takas sille "Paavolla oli isompi". Ei tasan tuu ennää kuvaviestejä. Jos muutakkaan.

11. Kumipuu

Kumipuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.05.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    pistä kuva tänne. tiedä vaikka päätyis iltalehteen!

12. yöksyöks

yöksyöks Vieras

Mulle yks laitto pyytämättä ja ihan yllättäen runkkaus kuviaan. Yöks. Oli tyypin ka lyhyt suhde liki kakskyt vuotta sitten ja silloin tällöin on viestitelly vuosien varrella asiallisesti. Ja sit tommosta. Siinäpä sottaantu nuoruusmuistot, kun keski-ikänen pallomaha laitto omakivakuvia.

13. vieras

vieras Vieras

Joo, no tämän yhden kanssa olen huulta heittäny baarissa joskus, mutta tota ei ikinä olla mitään sänkykavereita oltu. Ja hitto vie, tuli mieleen kun sen kuvan sain, ja ensi järkytyksestä tokenin, että miten se on ees ottanu sen kuvan, kun se on aika mahakas? Runkannut tatin pystyyn, sitten pidellyt kaljamahaansa toisella kädellä ja ottanu kuvan toisella...? Semmonen punaterskanen, ja tummakarvanen... Olispa pitäny säästää se kuva. Lähetin vaan kaverilleni, että kato mitä x lähetti, ja oltiin kuolla nauruun.

14. ölkäk

ölkäk Vieras

E Tampereelta? :D

15. SD

SD Vieras

hyyyi. mitä jotkut (miehet) oikein ajattelee.. :headwall:

16. yöksyöks

yöksyöks Vieras

Eiku J Kuopion seudulta

17. hyi

hyi Vieras

Minkä takia se sulle tollaisia lähettelee? Oletko sen kanssa seksisisuhteessa? Tosi ällöttävää. Jos ei lopeta pyynnöistäsi huolimatta. niin laita tekstari, että yksikin kuva vielä niin juttu lähtee poliisille seksuaalisesta ahdistelusta, sulla on viestit tallella missä käsket lopettamaan tuon...

18. :D

:D Vieras

jani? oon kuullu et täällä liikkuu sellanen varsinainen vonkaaja!

19. no mut

no mut Vieras

jos ois hyvännäkönen ja isomunanen niin eihän siinä sit mitään B)

20. vinkki

vinkki Vieras

Lähetä se kuva jollekin homolle, joka voi vastaavasti sit lähetellä sille äijälle kuvia omasta jormastaan ja ehkä ryppyreiästäänkin.

21. vierailija

vierailija Vieras

22. vierailija

vierailija Vieras

Marjaanako täällä kiukuttelee kun saa selhvieitä kikuleista.Taitaa vaan nauttia niistä kuvista.

Voita itsellesi unohtumaton muodonmuutos ja hemmottelupäivä – hae mukaan!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu