olenko ainut köyhä?

Hei.. Onko täällä ketään muuta yksinhuoltajaa jolla on huoli siitä että ruoka riittää?:( onko ketään tänään katsonut jääkaappiin kun siellä on vain 2 jugurtti purkkia lapsille aamuksi ja hieman mehua?:( onko kukaan muu miettinyt tänään että mistä saisin huomiset ruokarahat?:'( olen joutunut taloudellisesti niin tiukkaan paikkaan etten tiedä edes mitä teen, ei minulla ole ketään ketä voisi auttaa, ei täällä turun suunnalla ole edes ruokakassien jakoa koska pelastusarmeija suljettiin:'( ja vaikka olisi niin en pääsisi hakemaan koska ei minulla ole rahaa bussiin:'( pyysin sosiaalikeskuksestakin apua mutta eivät kuulemma myönnä ruokalappuja kauppaan:/ vielä 2kk sitten olin töissä, mutta minut irtisanottiin yrityksen taloudellisen tilanteen takia ja en uusia töitä ole vielä saanut:( minulla on kaksi erityislasta ja heitä vien harrastuksiinsa bussilla ja pyöräillen, yritän säästää jokaisen sentin vain minkä pystyn, mutta siltikään rahat ei riitä:'( en tiedä mitä tekisin:( seurakunnastakaan en voi saada ilman jotain kokousta koska olen sieltä saanut kesällä tukea ruokalappuina että sain maksettua lasteni leirit:( ei palkkani mikään kummoinen ollut siivoojana mutta pärjättiin ja nyt en tiedä millä eläisimme:( on hullua lukea kun joku kirjoittaa että pitäisi olla työtön yksinhuoltaja, tämä ei pidä paikkansa, meillä ei ole muiden apua lasten tarvikkeiden ostamiseen tai harrastuskuluihin tai koulujuttuihin tai sanomattakaan ei meitä kukaan auta joka päivä lasten hoidossa...
 

Yhteistyössä