Olenko bi vai homo?

  • Viestiketjun aloittaja Poikamiesjäbä
  • Ensimmäinen viesti
Poikamiesjäbä
No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Tänä vuonna täytän 25 v. Olen siis mies. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.
 
vierailija
Ehkä sinun pitää kokeilla?

Fantasioida voi olla mitä vaan eikä se kai tee ihmisestä Bi tai hetero tai homoa.
Kai ne on sitten ne kokemukset...mikä tuntuu oikealta, että mikä on...ja ja se voi olla jaksottaistakin? Että en pistäisi jotain tiettyä leimaa otsaan.

Jotkut fantasioi muttei toteuta...ei ole tarvetta tai mahdollisuutta. Jotkut kokeilee.
 

Yhteistyössä