Olenkohan ainoa, jonka mielestä paljon kehutu Bugaboot on huonot työntää?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
....
Pyöriihön ne näppärästi kaupan lattialla, mutta ulkona ovat hankalat. Koska takapyörissä ei ole jousitusta, on bugia hankala kallistaa, esim kun ajelee kynntsten yli. Pienet renkaat taas tökkää jokaiseen kiveen...
Haaveilen Teutonia Funeista, omiskohan paremmat?
 
Vierras
Ei oo varsinaisesti kokemusta noista mutta eikö niissä oo se kääntöaisa että voit kulkea takarenkaat edellä jos on kuoppainen maasto? Samoin varmaan ne eturenkaat voi lukita/käyttää talvieturenkaita jne.
 
....
Joo voi ne pikkurenkaat lukita, ja voi myös ajella isot renkaat edellä, mutta silloin on ihan mahdottomat ohjata, koska itse rungossa ei ole joustoa, tai sii jousitusta. Hirveetä vääntöä pyörät lukittuna. Onhan ne kuvan näköset mutta ihan surkeat ajella, minusta. Mistralit taas on jotenkin niin isot..
 
"Mine"
Mulla on ollut käytössä Donkeyt, Buffalot ja Bee+ ja näitä ennen useita eri merkkejä. Donkeyt ja Buffalot olleet kyllä ihan ylivertaiset kaikella tavalla. Bee+ en ihan niin tyytyväinen ole. Tarkoitit varmaan Cameleonia, joista minulla ei siis kokemusta, mutta olen kuullut joskus jonkun muunkin sanoneen niistä samaa.
 
....
Joo, Cameleonista valitan :)
Meillä on myös Beet ja ne on matkiksiksi tosi hyvät, selkeesti laadukkaat.
Mutta noi Cameleonit, kaikki härpäkkeet löytyy, mutta huonot on.
 
Bugailija
Ja taas joku viisas kirjoittelee. Eihän hän todennäköisesti ole koskaan edes kokeillut Bugaboota.
Näitä juttuja lähes kaikista lastentarvikkeista ja erityisesti vaunuista, rattaista ja turvaistuimista kirjoittelevat juuri ne, jotka ovat vain kuvissa nähneet tuotteet, joista esittävät vankkooja mielipiteitä.
 
"Sirkkunen"
Ja taas joku viisas kirjoittelee. Eihän hän todennäköisesti ole koskaan edes kokeillut Bugaboota.
Näitä juttuja lähes kaikista lastentarvikkeista ja erityisesti vaunuista, rattaista ja turvaistuimista kirjoittelevat juuri ne, jotka ovat vain kuvissa nähneet tuotteet, joista esittävät vankkooja mielipiteitä.
Unohdit mainita, ettei kateellisella raukalla olisi edes rahaa noihin taivaan lahjoihin ;)

Mun kaverilla on bugikset, ja ovat kyllä kamalat ritsat.
 
....
Taas joku veti herneet nenään. Eikö Bugia saa arvostella? Kaikkia muitahan täällä haukutaan. Ja kehuinhan Beetä, ovat hyvät matkikset.
On meillä Bugat, on ollut kahdetkin. Ekat ostin melkein 10 vuotta sitten ebaysta.

Nyt haluaisin Funit, mutta en tiedä onko ne yhtään Bugia paremmat, vai pitäskö mun vaan käyttää vanhoja Mistraleja, joita on tosi hyvät työntää...
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Pyöriihön ne näppärästi kaupan lattialla, mutta ulkona ovat hankalat. Koska takapyörissä ei ole jousitusta, on bugia hankala kallistaa, esim kun ajelee kynntsten yli. Pienet renkaat taas tökkää jokaiseen kiveen...
Haaveilen Teutonia Funeista, omiskohan paremmat?
Mulla oli Bugaboot ja ne oli aivan kamalat. Todella kiikkerät, kun ovat niin kevyet. helposti kaatuvat. Ei todellkaan uskalla irrottaa niistä kättään, kun työntää.

Menevät väärään suuntaan, jos niistä ei pidä kahdella kädellä kiinni.

En ymmärrä, miten ne olisivat kaupunkikäyttöön, joska ovista ja kynnykisistä on hankala päästä eteenpäin, koska niistä pitäisi pitää kiinni kahdella kädellä, etteivät kaadu. Paljon helpompi päästä ovista ja kynnyksistä painavimilla vaiunuilla, josta vaan vaikka yhdellä kädellä työntää sisään ja toisella kädellä avaa oven.

Kerran otin lapsen pois rattaista ja lukitsin vaunut. Ne eivät menneetkään sit lukkoon, koska kun leikin lapsen kanssa, huomasin että vaunut menivät karkuun tuulessa autotiellä mieletöntä kyytiä. Se oli kyllä aika hassu tilanne. Tuulisella ilmalla vaunut siis saattavat lähteä karkuun, kun ovat niin kepyet.
 
näyttää oudoilta
Siis lähes kaikki Bugaboot on mielestäni ihan kumman näköisiä. Ostoskori joka on laitettu pyörille on minun mielipiteeni. Ne eivät myöskään näytä pehmeiltä ja mukavilta jos ajattelen lapsen näkökulmasta. Ovat vielä julmetun hintaiset. Olen yrittänyt tosissani nähdä, että mikä niissä on niin hienoa, mutta sori vaan en ole keksinyt. En siis yhtään ihmettele jos eivät ole mitkään mukavat käytössä.
 
Ken guru
Kyllä ne meillä ihan toimii. On kevyet työntää. Mutta on niissä huonoakin. Runko osa on hankala kasata ja koota, enkä tykää siitä ettei pyörissä ole jousitusta. Enkä siitä että istuinosa lapsella on niin pieni. Sateensuoja on ihan älytön paksu pressukangas. Meillä siis donkey duot koska vauva tulossa pian ja tarvitaan tuplat.

En oikein tiedä että ovatko sitten hintansa arvoiset. Tykkäsin kyllä Emmaljungista vaikka ovatkin vähän kömpelömmät joissain tapauksissa. Mutta pääsi niilläkin aina sinne minne piti.
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Ja taas joku viisas kirjoittelee. Eihän hän todennäköisesti ole koskaan edes kokeillut Bugaboota.
Näitä juttuja lähes kaikista lastentarvikkeista ja erityisesti vaunuista, rattaista ja turvaistuimista kirjoittelevat juuri ne, jotka ovat vain kuvissa nähneet tuotteet, joista esittävät vankkooja mielipiteitä.
Mulla on esim kokemus Bugaboo Cameleonista ja on jopa videoita, jossa ne menee yksikseen tiellä eteenpäin, kun eivät pysy edes paikallaan. Ei tapahdu millään muilla vaunuilla tai en ole koskaan itse nähnyt.
 
Ken guru
Tänään juuri sain todeta, että kyllä ne bugikset liikkuu itsekseen eteenpäin ellei laita jarrua päälle. Ja vähän mietin että mitähän kyytiä talvi tuo tullessaan kun ei ole niitä jousituksia pyörissä...
 
ihmetyttää nämä jutut
Tänään juuri sain todeta, että kyllä ne bugikset liikkuu itsekseen eteenpäin ellei laita jarrua päälle. Ja vähän mietin että mitähän kyytiä talvi tuo tullessaan kun ei ole niitä jousituksia pyörissä...
Eiköhän kaikki kääntyväpyöräiset liiku samalla tavalla kaltevalla pinnalla. Sehän kertoo myös siitä, että Bugat ovat herkät ja kevyet työntää. Ja käsittääkseni juuri talvella ne jousettomat ovat helpompia työntää kuin jouselliset, joissa kaikkien fysiikan lakien mukaan työntämiseen vaaditaan enemmän voimaa, kun pehmeä lumi vastustaa ja suuri osa työntövoimasta hukkuu jousituksen vastavääntöön. Joskus haluaisi jotenkin loogisesti perusteltuja kirjoituksia.

Kirjoittakaa nyt aivan suoraan, että olette isopyöräisten Emmaljungien kannattajia. Mitä sitä kiertelemään.
 
Pin
Tuskin nyt ainoa olet, riippuu varmaan hyvin pitkälti käytöstä ja ihmisestä mitä vaunuiltaan haluaa. Itselläni palvelleet kaikista parhaiten ja ollut yhdet briot (spin), emmaljungan Nitro Cityt ja Brion Ponyt. Testaillut olen hyvinkin monia vaunuja. Bugaboossa on tosi monta ominaisuutta jonka vuoksi valinnan teinkin, kevyet, pienet molempiin suuntiin, kulkee loistavasti etupyöriensä ansiosta kaupungilla/alueella jossa asumme ja mielestäni hyvin maastossakin, mahdollisuus vaihtaa isot etupyörät jos niitä joskus harvoin tarvitsee, on heittoaisa, sen työntöaisan saa eri korkeuksille pitkällekin ihmiselle, kolme porrasta voi kallistaa istuinosaa, istuinosan voi kääntää kasvot vanhempaan päin ja no ulkonäkökin miellyttää.

Mutta tosiaan, riippuu hyvin paljon käyttäjästä, mikä sopii parhaiten.
 
Viimeksi muokattu:
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää nämä jutut;29993298:
Eiköhän kaikki kääntyväpyöräiset liiku samalla tavalla kaltevalla pinnalla. Sehän kertoo myös siitä, että Bugat ovat herkät ja kevyet työntää. Ja käsittääkseni juuri talvella ne jousettomat ovat helpompia työntää kuin jouselliset, joissa kaikkien fysiikan lakien mukaan työntämiseen vaaditaan enemmän voimaa, kun pehmeä lumi vastustaa ja suuri osa työntövoimasta hukkuu jousituksen vastavääntöön. Joskus haluaisi jotenkin loogisesti perusteltuja kirjoituksia.

Kirjoittakaa nyt aivan suoraan, että olette isopyöräisten Emmaljungien kannattajia. Mitä sitä kiertelemään.
No sehän on sitten kiva kuulla että ovat hyvät työntää talvella. Itsellä ei vielä ole siitä kokemusta.

Ja sanon nyt omia mielipiteitä, on bugaboot olleet ihan toimivatkin käytössä. Kopat on kevyet nostaa autoon jne. Enkä tupliksi ole löytänyt toisia yhtä kevyitä, joten siksi nämä valittiin. En jaksa kahden pienen kanssa tapella isojen rattaiden kanssa. Enkä tykkää peräkkäin istuttavista tuplista.

Meidän bugiksissa ei muuten pin ole heittoaisaa eikä käsijarrua. Harmi. Mutta istuinosan kääntää kyllä 1,5v kyydissäkin helposti. Viimeisilläni raskaanakin olen saanut käännettyä. Että sen verran kevyt on se koppa osa :).
 
  • Tykkää
Reactions: Pin
Raskaana
Mä en edes harkinnut Bugaboita. On vaan niin karmean rumat, ettei pystynyt, vaikka kuinka Madde niitä työntelisi ympäri New Yorkkia. Sama juttu sen Stokken toimistotuolin kanssa, ihan kauhea. Päädyin lopulta Brio Gouhun. Tosin käytetty ei ole vielä, kun kaveri on edelleen mahassa, joten en tiedä oliko hyvä valinta.
 
  • Tykkää
Reactions: venailija

Yhteistyössä