Oletko havainnut jonkun palstailevan usealla nimimerkillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Oletko havainnut palstalla multinikkeilyä?

  • Kyllä olen

  • En ole


Results are only viewable after voting.
vierailija
Tämä asia on nyt pinnalla ja useita kommentteja näkynyt, joissa sanotaan jonkun palstailijan olevan myös joku toinen palstailija. Ja usein näkee kommentteja jossa näitä arvailijoita sitten haukutaan vainoharhaisiksi.

Oletko sinä huomannut täällä ns. multinimimerkkeilyä? Ei tarvitse nimetä ketään palstailijaa erikseen, vaan voi myös vastata ihan vain kyllä tai ei. Itse olen havainnut tätä.
 
Ainoastaan joku "vieras" nimimerkillä näyttää väittävän minun kirjoittelevan usealla nikillä. En kyllä tajua koko asian pointtia ja mitä merkitystä sillä olisi, vaikka joku kirjoittaisi täällä tuhannella eri nimimerkillä? Ketä kiinnostaa?

IP-osoitteistahan tuo käy selville kuka sellaista harrastaa, jos harrastaa.
 
9mmmm
nooh kaks ketjusta tiädän jotka sitä varten trollailee toinen itte myöntäny. toisen kielenkäytöstä huomaa. sitten kerran kun sanoin lapsukaiseksi muistin että vain yksi nikki on siitä suuttunut samalla tavalla mutta harmailua sen ymmärtää
 
vierailija
Ainoastaan joku "vieras" nimimerkillä näyttää väittävän minun kirjoittelevan usealla nikillä. En kyllä tajua koko asian pointtia ja mitä merkitystä sillä olisi, vaikka joku kirjoittaisi täällä tuhannella eri nimimerkillä? Ketä kiinnostaa?

IP-osoitteistahan tuo käy selville kuka sellaista harrastaa, jos harrastaa.
Jos ei ole ketjuun liittyvää vastausta miksi edes vastaat?
 
Mikäli monet täällä kirjoittelee useilla nikeillä, niin mikä mahtaa olla todellisten käyttäjien määrä? Eikö tällainen sivusto kannattaisi jo ajaa alas, jos käyttäjiä on alle 10?
 
vierailija
Yritätkö nyt pönkittää omaa egoasi, että jee, puolet palstan viesteistä on minun kirjoittamia?
Onko? En.
Ei. Jotain sä tunnut tästä irti saavan, koska huomaa että nautit ihan sikana tästä aiheesta puhumisesta.
missäs nytt oot

- occami?
 
vierailija
Ja osa mustista harmailee tarkoituksella. Pari tyyppia kay harmaana vittuilemassa itselleen ja kavereille ihan vaan pitaakseen keskustelua ylla ja saadakseen huomiota.

raportoin muutaman harmaan torkyviestin, ja kas, mustalla olikin yhtakkia ongelmia saada viestejaan lapi :ROFLMAO: Ei enaa tarvitse miettia kukas se harmaana hairikoi.
 

Yhteistyössä