Oletko kokenut jotain yliluonnollista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No minä alotan. Meidän soittava leikkiauto soittelee itsekseen, vaikkei kukaqan koske siihen.

No tää nyt oli tämmönen, mutta onko joku kokenut jotain sykähdyttävämpää?
 
Mun täti kuoli viime kesänä, oltiin mökillä ja mulla oli kädet ristissä.. ehkä tavallaan rukoilin apua ja ajattelin et lähettäs joku sieltä korkeelta mulle jonkun merkin et kyllä mä tästä selviän.. just samalla hetkellä rantaan lensi yksi iso joutsen, se käveli mua kohti ja kirkas kovasti ja lähti pois. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
olen kohdannut haamun ollessani nuori. tiesin tarkalleen, milloin äitini kuoli, heräsin yöllä siihen kellonaikaan kun oli kuollut. monta muutakin asiaa ja tapahtumaa
Mä heräsin silloin kun mun isä kuoli, just siihen kellon aikaan, mut en mä tota koe kovinkaan yliluonnolliseksi.
 
Niin ja kun mun setä kuoli ja olin samaisella mökillä ja ajattelin hautajaisia niin ikkunalaudalle lensi pikkulintu,tosi harvinaisen näkönen,en tienny ees mikä se oli... siinä se kahteli sisään ikkunasta, ei pelänny ollenkaan vaikka mä liikuin ikkunan takana ja "hätyyttelin" sitä....
 
kovajänis harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Yliluonnollinen on työtäni ;)
No mutta kertokaa nyt sitten vähän, oikeasti, mitä koette jne.
Liittykääs kerhoomme:)

Ei noita oikeesti viitsi täällä kovin kertoilla, koska täällä niin monenlaista tallaajaa kuiteskin:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
olen kohdannut haamun ollessani nuori. tiesin tarkalleen, milloin äitini kuoli, heräsin yöllä siihen kellonaikaan kun oli kuollut. monta muutakin asiaa ja tapahtumaa
Mä heräsin silloin kun mun isä kuoli, just siihen kellon aikaan, mut en mä tota koe kovinkaan yliluonnolliseksi.
mitäs se sitten on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
olen kohdannut haamun ollessani nuori. tiesin tarkalleen, milloin äitini kuoli, heräsin yöllä siihen kellonaikaan kun oli kuollut. monta muutakin asiaa ja tapahtumaa
Mä heräsin silloin kun mun isä kuoli, just siihen kellon aikaan, mut en mä tota koe kovinkaan yliluonnolliseksi.
mitäs se sitten on?
No emmä tiiä, mut se on yliluonnollista, et mä olen nähnyt sen kaksi kertaa sen kuoleman jälkeen.
 
mm
Aikoinaan kun olin koulussa tunnilla, alkoi päässä kuulumaan sellainen kumiseva rummutus, vähän kuten kauhuleffoissa. Oli niin outo kokemus ja katsoin kelloa, menin kotiin ja siellä oli vanhemmat normaalista poiketen kotona, mummo oli kuollut sillä kellonlyömällä.
 
suutahdin kerran
Ja sammutin valot ylä-sekä alakerrasta, pyykkikone meni sähköpiikistä sekaisin, samaten tietokone ja töllö.

Olen saanut kynttilän liekin liikkumaan minne haluan.
Olen käännellyt biljardipöydän palloja sinne minne haluan.
Sytytin auton tuleen.

 

Yhteistyössä