Oletko ostanut apteekista neuloja/ruiskuja?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
....
Niin, siinäpä oli se kysymys. Tuli vain mieleen että kuinka usein joku ostaa ruiskuja ihan jostain toisesta syystä kuin siitä mikä tulee heti ekana mieleen.

Tässä yks päivä eräs juorukello vain kailotti että hänpä näki että x osti ruiskuja apteekista!! Ekana toki tuli mieleen että "mitä, käyttääkö x muka huumeita??!", mut sit aloin kelaamaan että kyllähän esim. oma äitinikin on käynyt ostamassa ruiskuja (tai siis neuloja) koirien antibiooteille ym. Onkohan silloinkin jotkut asiakkaat alkanu ihmettelemään ja juoruilemaan :D

Vai onko ne huumeruiskut sitten jossain erikoispakkauksessa tms?
 
"Neith"
mä oon ostanut ruiskuja, ilman neuloja ja apteekin henkilökunta on suhtautunut vähintäänkin asenteella että toi on salee narkki :D
niitä pieniä ostin miehelle nuuskatykiksi, ja nälkiintyneiden kissanpentujen ruokintaan myös olen niitä ostanut..
 
Neulattomia ruiskuja olen khyl ostanu varmaan sata kertaa... Niillä on hyvä koristella pipareita, leivoksia yms. (käy siis minipursottimesta :D) ja tietty lääkemittana voi käyttää...

Joskus neulojen kanssakin on tullut ruiskuja osteltua, mutta ne on sit olleet vähän huumeruskua järeämpiä kapistuksia :D (tyyliin "ostaisin isoimman neulan ja ruiskun, mitä teiltä löytyy") Kinkun sisään ruiskutettiin mausteista suolavettä sillä... (juu, kaikkea pitää kokeilla :D)

Isä joskus osti sellasia pieniä "huumeruiskuja" neuloineen... en muista mihin tarvi, mutta ei se huumeita vetänyt :D Apteekin myyjä kävi utelemaan, että mitä isäni niillä tekee, ni isä tokas vaan, että "aattelin pistää mummoon bensaa" Apteekintädin ilme oli khyl korvaamaton :D

Muoks.: Eiiii! Unohdin yhden... Lopetettiin mun sairas hamsteri nitroliuoksella ja silloinkin neuloja+ruiskuja tarvitiin...:( Ehkä olin vaan torjunut sen muiston mielestäni...
 
Viimeksi muokattu:
vieras vieraampi vierain
montakin kertaa on tullut ostettua se apteekin suurin neula ja ruisku... kinkun sulaukseen=) sillä saa kätevästi suolaveden pistettyä.

ja luulen että sen juorumuorin täytyy olla todella tyhmä jos kuvittelee että sillä pistetään huumeita=)
 
  • Tykkää
Reactions: LisaMarie
"heh"
Jotkuthan käyttää noita ruiskuja tapetoinnissa apuna. Jos jää ilmakuplia tai alueita jotka ei ole tarttuneet seinään niin ruiskulla pikkaisen liisteriä sisään ja painellaan tasaiseksi.
 
Oon ostanut niitä isoimpia neuloja ja ruiskuja. Antiikkihuonekalujen vähän heiluviin saumoihin saa liimaa kätevästi ettei tartte aina osiin purkaa. Apteekin täti sanoi epäluuloisen näköisenä vaan että "tällä ei sitten saa suoneen pistää"
 
"tii-"
Vai onko ne huumeruiskut sitten jossain erikoispakkauksessa tms?
Ihan samanlaisessa pakkauksessa ne on :)

Oon ollu apteekissa töissä ja usein narkit tunnisti kaukaa. Steroideja käyttävät ostivat taas aina mahdollisimman paljon. Huumeiden ja steroidien käyttäjät tiesivät tarkkaan mitä olivat hakemassa (eri kokoiset neulat eri värisiä). Yleensä kaikki muut ostavat joko pelkkiä ruiskuja tai vain muutamia neuloja tai sitten kysyivät "eri tavalla" kuin muut, ikinä en miettiny sen tarkemmin käyttötarkoitusta.
 
"mamma"
ruiskuja olen ilman neuloja pari kertaa. tosin joka kerta olen ostanut nestemäistä särkylääkettä ja pyytänyt siihen samalla ruiskun, ehkä eivät aatelleet nistiksi? :D
 
"Juu"
Kissan lääkkeille ja joulukoristeiden askarteluun. Kummallakin kerralla täti sanoi että näillä ei sitten saa pistää suoneen. Sinällään hauskaa etten ostanu edes neuloja, pelkät ruiskut, joten ois pikkusen hankala ollu pistääkin :D
 

Yhteistyössä