oletko pettänyt puolisoasi

mun mielestä pieni pusuttelu ei ole vielä pettämistä..itse on tullu pussailtua monen kanssa, myös naistenkin. tosin mieheni ei näistä pusutteluista tiedä ja toivottavasti ei saakaan tietää koska se ei varmasti hyväksyisi. sänky jutut onkin sitten asia ertikseen. mutta sen voin sanoa että oma mieheni ei minua pettäisi, sen verran uskollinen hän minulle on.
 
mies

Anu herää jo!! Sinulla on ongelma ja paha.

Hae apua ammattilaiselta kun et itse pidä itseäsi kurissa. Tai ota ero ja makaa kaikkin maailman miesten ja naisten kanssa. :wave:
 
anu
sivustaseuraaja!

Mä otin tuonne yhteyttä....kerroin tilanteeni mitään kaunistelematta..
Siellä ihana ammatti ihminen sanoi oman mielipteensä että hänestä minulla ei ole seksiaddiktiota koska kaikilla minun suhteillani on ollut sama juuri..se, että kaikkiin on sisältynyt paljon keskustelua..
Eli tämä on siis se puoli mitä vaille jään, ei seksi...

Hänen mielstään siis suhteet ovat olleet oikeita suhteita, ja viimeistä ja tässä tällähetkellä päällä olevasta suhteesta hän käytti jopa sanaa kaunis..
Ainut tietysti on että se tapahtuu avioiiton ulkopuolella jolloin se on tuomittavaa ja mielipahaa aiheuttavaa..
Neuvoja hän antoi ja olen niistä vähän jo ottanut jokapäiväiseen elämään..
yritän saada mieheni puhumaan...
hän neuvoi, miten kannattaa yrittää puhua etä pääsee lopuputlokseen..

Hän minusta hienosti sanoi että jos pystymme juttelemaan ja tulee itku niin onnea, olemme onnistuneet..
jos ero tulee niin olemme oppineet jotain toisiltamme ja tästä tilanteesta ja että siitä on ainoatsaan apua tulevassa elämässä, menee se sitten samaan tai eri suuntaan..

Näillä eväillä uutta kohti ja koitetaan löytää se yhteys..
 
sivustaseuraaja
Hei Anu!

kiitos että kirjoitit kuulumisiasi ja onnittelut että olet päässyt noin pitkälle asioiden selvittelyssä :flower:

olen samaa mieltä keskustelukumppanisi kanssa hyvästä itkemisestä ja asioiden purkamisesta, jos itku tulee niin se on vain merkki siitä että padot murtuvat. ja saa alkaa rakentamaan uutta, vankempaa tilalle - ei puolison ja itsensä väliin vaan vankasti koko suhteen ympärille suojaamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 09:23 mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:16 vieras kirjoitti:
Viime kesänä baari-illan jälkeen pussailin erään miehen kanssa. Syytä en todellakaan tiedä, mutta taisi olla silloin meneillään vähän sellainen flirttailukausi ja kännissä kontrolli sitten petti. Onneksi järki pysyi sen verran päässä, että sekstailuihin en sentään ruvennut.
Oli pitkään morkkis tapahtuman jälkeen. Miehelleni en todellakaan aio kertoa, sillä tiedän että se loukkaisi häntä todella paljon. Minun osaltani pussailut on pussailtu
Sama juttu, erään baari-illan jälkeen pussasin naista. :headwall: Mitään syytä tähän ei ollut. Olen itseäni tutkaillut ja miettinyt miksi noin tyhmästi tein? Promillet oli kyllä todella kovat, mutta se ei ole selitys.

En ole asiasta pystynyt kertomaan, vaikka olen halunnut. Monesti olen ollut sanomassa, mutta ei vain tule suusta. Vaikka tuosta on mennyt jo aikaa, tuntuu että kannan syyllisyyttä mukanani. Mikä on ihan oikein, koskä väärin tein.

Jos, jotakin positiivista tästä löydän. Tämä kaikki on herättänyt jotain syvempää minussa kuin aiemmin. Oma näkökenttäni parisuhteeseen on tavallaan avartunut ja arvostukseni on kasvanut. Liekö syynä kova itsetutkiskelu?

Nyt aikaa on kulunut jo vuosia. Oma naisenikin on tässä joutunut minulle kertomaan omasta viattomasta pusustaan. En vain saanut silloinkaan sanotuksi omaani... Sen kanssa joudun elämään, mutta onnellisia olemme.

Tulee varmaan vaikka mitä vastauksia ja olettamuksia. Mutten jaksa laiskana miehenä kirjoitella mitään novellia tänne omasta elämästäni... \|O
Tämä oli juuri kuin minun elämästäni. MINÄ TYPERÄ OLEN TEHNYT JUURI SAMAN TEMPUN. :ashamed:
 

Yhteistyössä