Oletko pettänyt vaimoasi hänen ollessaan

  • Viestiketjun aloittaja Hopi
  • Ensimmäinen viesti
äiti jo kerran
Mun mies on pettäny mua ´kaks kertaa tän raskauden aikana..Molemmat sattu ennen viikkoa 25.Ensimmäisestä kerrasta sain klamydian..Ja oli kuulkaas järkytys kuulla lääkäriltä se ku vielä olin monta kertaa sanonu ettei tarvi ottaa ku vasta on otettu..Se pisti eniten v..tuttaan ku riskeeraa vielä vauvan tollasilla toilailuillaan..Ja varmaaan yks syy tähän jatkuviin supisteluihin ja lääkäreissä käyntiin on just toi henkinen paine minkä sai mulle aikaiseksi..
:'(
Ja eipä oo kuulkaas sen jälkeen haluttanu samalla tavalla ku ennen..(olin jakuvasti kiinni miehen vehkeessä)Pidän itteeni jotenki rumana näin raskaana ollessa..Eli syytän itteeni siitä mitä teki mulle!
 
Aivan käsittämätöntä! Jos minun mieheni jäisi kiinni pettämisestä ja vielä silloin kun olen raskaana, niin en miettis yhtään mitä siitä seuraisi. Miten voi muka vaan jatkaa sellaisen miehen kanssa enää, saati ajatellakaan, että puuhailis vielä jotain??? Kun värkkinsä on työtänyt muihin, niin saapa sen jälkeen tehdä sillä mitä haluaa. Ja vielä niin, että tartunnna ja menee sen jälkeen raskaana olevan vaimon kanssa kotiin puuhailemaan? Kyllä minä haluan, että mieheni kunnioittaa minua naisena (varsinkin nyt raskaana ollessani) ja on kotona minua "hoitamassa". Muutenkaan en pettämistä ymmärrä tai anteeksi antaisi!
 
Kynnysmatto
Raskausaikana mies petti netti"ystävän" kanssa, eivät ole nähneet livenä muuta kuin web kameran kautta... Silti se satutti kun mies puhui olevansa ihastunut ja se nainen kaunein maailmassa ja kuinka seuraavan naisensa löytää...jne jne...

Todella huono fiilis jäi, tunsin oloni isoksi ja rumaksi... Mietin elämää yksin lapsen tai elämää miehen kanssa, halusin vain kuolla...
Mietin tosissani kuinka tappaisin itseni ja syntymättömän lapseni...
Täällä vielä olen ja niin on ihana lapsikin...
Ikuiset arvet jäi ja itsetunto romuna... Miehen kanssa vielä yhdessä.
Ei ollut tuo eka eikä vika kerta...

Kynnysmatto
 
äiti-ihminen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 09:45 äiti jo kerran kirjoitti:
Mun mies on pettäny mua ´kaks kertaa tän raskauden aikana..Molemmat sattu ennen viikkoa 25.Ensimmäisestä kerrasta sain klamydian..Ja oli kuulkaas järkytys kuulla lääkäriltä se ku vielä olin monta kertaa sanonu ettei tarvi ottaa ku vasta on otettu..Se pisti eniten v..tuttaan ku riskeeraa vielä vauvan tollasilla toilailuillaan..Ja varmaaan yks syy tähän jatkuviin supisteluihin ja lääkäreissä käyntiin on just toi henkinen paine minkä sai mulle aikaiseksi..
:'(
Ja eipä oo kuulkaas sen jälkeen haluttanu samalla tavalla ku ennen..(olin jakuvasti kiinni miehen vehkeessä)Pidän itteeni jotenki rumana näin raskaana ollessa..Eli syytän itteeni siitä mitä teki mulle!
:hug: Voimahali sulle!!
Kyl miehet on sitte sikoja!! Mut nehän ei ajattelekaan aivoillansa...
 
himalainen
toista odottaessani miehellä oli suhde toiseen naiseen. Koskaan en anna anteeksi ja kenkäähän se luikku lopulta sai...kehtaaki pelehtiä viikonloput toisen kans ku muija oottaa kotona raskaana. Kaikkea hyvää sille :kieh:
 
PEDRITO
Joka riskeeraa kodin ilmapiirin ja sitäkautta lapsen hyvän kasvuympäristön pettämällä tekee hirvittävän vahingon. Oli mies tai nainen. Siinä vaiheessa kun lapsi tulossa kannattaa muistaa että vanhempien suhde on lapsen koti. pettäminen ei ole enää vain kahden vaan kolmen asia: itsekin nuorempana hölmöilleenä onneksi tajusin asian ennen pojan(kuukauden vanha)syntymää: minua ei raskaana oleva vaimo hirveästi viehettänyt mutta ei se saanut vieraissa juoksemaan:
 
tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:
tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 08:32 kukkis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:
tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:
Taidat ite ettii omaa miestäs tältä palstalta, kun NIIN haluat päästä lukemaan miesten salaisuuksia. Älä vedä hernettä omaan reikääs, vaan mee sinne naisten puolelle jutteleen. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 23:54 Minä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 08:32 kukkis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 00:16 Minä vaan kirjoitti:
tämä pitäisi olla miesten keskustelu, mutta aina jonkun naisen pitää tulla sanomaan jotain väliin. Menkää naiset omalle osiollenne puhumaan. Itselleni ei edes tullut mieleenikään pettää avovaimoani, kun odotimme tytärtämme.
Turha vetää herneitä nenuun jos täällä sattuu joku olemaan 'väärää' sukupuolta. Miks naiset eivät voisi tuoda omaa näkemystä tänne isien palstalle, ihan samoin tuolla muualla naisten seassa pyörii muutamia isiäkin ja ihan tervetulleina kaikenlisäksi! Vai pitäiskö teille einareille perustaa ihan oma nurkkakunta, jonne ei tosiaan naiset PÄÄSIS sisään edes lukemaan teidän suuria salaisuuksia? Alapas järjestämään sellasta mahdollisuutta. :kieh:
Taidat ite ettii omaa miestäs tältä palstalta, kun NIIN haluat päästä lukemaan miesten salaisuuksia. Älä vedä hernettä omaan reikääs, vaan mee sinne naisten puolelle jutteleen. :kieh:

:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä