oletko pettänyt

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
rita18
monta exxää oon pettäny,en tiiä erityisempää syytä,kai sitä oli niin nuori että halaus vaan vaihtelua.eikä sillon muutenkaa tienny mitä halus ja mitä ei.. nykystä en oo pettäny eikä tulis kyllä mieleenkään,en pystyis siihen.
 
äitskäläinen
en ole nykyistäni pettänyt, enkä pystyskään siihen vaikka mieli tekis. ei ole kyllä tarvettakaan, rakastan kyllä ukkooni yli kaiken.
yhtä exää petin, syynä se että meillä oli oikeestaan vaan aika fyysinen suhde ja mitään henkistä yhteyttä ei ollu..kuitenkin vaan muka seurusteltiin. tyyppi sai tietää siitä mutta mä en tänäkään päivänä ole vielä tunnustanut hairahustani. pokkana oon kieltäny kaiken. uskoo ken tahtoo.
 
sanna-cata
Oon pettänyt kaikkia entisiäni. Syitä on ollut monia, mutta tuskin mikään niistä on ollut oikeutettu. Nykyistä en ole pettänyt koko yhdessä olon aikana (2,5v.). Ja aijon olla uskollinen jatkossakin, niin hyvinä kuin huonoina aikoina.
 
En ole ikinä pettänyt nykyistäni.
Ja tämä on ensimmäinen ainut vakava seurustelusuhde.
Ei vaan ole ollut tarvetta koska saan kaiken minkä haluan tässtä suhteesta,eli mitään ei puutu..
Rakkaus toimii hyvin ja tietenkin seksi... =) =)
 
just joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 20:51 minna-85 kirjoitti:
Nykyistäni kyllä olen pari kertaa ja syytä en tiedä.Entisistä en muista.
nykyistäsi oot pettänyt pariinki otteeseen ja uus vauva tilauksessa..kannattaskohan miettiä...
 
exääni petin koko yhessä olo ajan (4kk), koska en saanut häneltä kunnollista seksiä... nykyistäni en ole pettänyt enkä petä... häntä rakastan niin paljon etten pystyisi, onhan meillä yhteinen vauvakin...
 
entisiä oon pettänyt lähes kaikkia, johtuen ihan siitä että mikään ei oo ollu niin vakavaa että niitäkään ei jaksanu mun touhut muiden kanssa kiinnostaa ja päin vastoin. ainoat "suhteet" ennen tätä joissa en oo pettäny on varmaan ollu niin lyhyitä etten oo ehtiny..... mut empä kenestäkään oo silloin välittäny, enkä tosissani seurustellut. tätä nykyistä ukkoani ei tulis mieleenkään pettää.
 
MiisuKisu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 15:01 neiti86 kirjoitti:
exääni petin koko yhessä olo ajan (4kk), koska en saanut häneltä kunnollista seksiä... nykyistäni en ole pettänyt enkä petä... häntä rakastan niin paljon etten pystyisi, onhan meillä yhteinen vauvakin...
mitä muka joku teini hyvästä seksistä tietää...hohhoijaa \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 19:05 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 15:01 neiti86 kirjoitti:
exääni petin koko yhessä olo ajan (4kk), koska en saanut häneltä kunnollista seksiä... nykyistäni en ole pettänyt enkä petä... häntä rakastan niin paljon etten pystyisi, onhan meillä yhteinen vauvakin...
mitä muka joku teini hyvästä seksistä tietää...hohhoijaa \|O
:D :D :D :D sä oot kyllä ihan uskomaton tapaus. mee nyt jo sinne omalle palstalles. mun tietääkseni ihmiset alkaa tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa jo esimurrosiässä joten kun kakskymmentä vuotta tulee melkein täyteen niin eiköhän silloin ole mahdollista tietää mikä tyydyttää ja mikä ei.
 
-laina-

Miten lie. "petän" miesystäväni vaimoa ja itseäni. . jo 4 v
Tätä miestä mielestäni en petä.

Ketä tämä mies pettää? Itseäänkö??
Vai petetäänkö me kaikki ?? Tämä mies on mun ainut enkä muita tarvitse!
Ehkä kukaan ei petä ketään!
 
-laina-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 22:00 -laina- kirjoitti:
Miten lie. "petän" miesystäväni vaimoa ja itseäni. . jo 4 v
Tätä miestä mielestäni en petä.

Ketä tämä mies pettää? Itseäänkö??
Vai petetäänkö me kaikki ?? Tämä mies on mun ainut enkä muita tarvitse!
Ehkä kukaan ei petä ketään!
lisäys: Me vain lainaamme, kuten kirjastostakin voi lainata.Lainaa pidettävä hyvin, palautettava ajallaan. .
 

Yhteistyössä