Oletko yrittänyt itsemurhaa?

  • Viestiketjun aloittaja sinde93
  • Ensimmäinen viesti
sinde93
Minä olen yrittänyt itsemurhaa kolme kertaa. Ensimmäisellä kerralla kiipesin kerrostalon katolle ja yritin hypätä, mutta en uskaltanut viedä asiaa loppuun saakka. Toisella kerralla viilsin valtimon auki toisesta ranteesta ja pelästyin lähinnä vain sitä miksi se ei pelästyttänyt minua enää mitenkään vaikka kuolen kohta miksi en enää pelkää edes sen verran, että kauhuissani pyrkisin viimeisillä hetkilläni selviämään elossa. Todellisuudessa minulle oli ihan yhdentekevää vaikka vuotaisin kuiviin hitaasti. Sukulaiseni estivät minua kuolemasta. Kolmannella kerralla vedin ison määrän lääkkeitä ja jäin sätkimään lattialle sikiöasennossa, mutta en kuollutkaan. Olin niin ahdistunut, että en kyennyt suunnittelemaan tilannetta kovinkaan tarkasti vaan otin vaan kaikki lääkkeet mitä löysin veden kanssa.

Oikeastaan olen yrittänyt neljännen kerran, mutta en vakavasti mutta olen opetellut tekemään hirttosolmun ja sovitellut sitä kaulaani ja kokeillut miltä tuntuu kuristaa itseään hirttosolmulla ja kun taju alkaa mennä miltä se tuntuu. Omien kokeilujeni perusteella se ei ole niin paha tapa lähteä kuin pelottelijat väittävät. Kun taju alkaa mennä aika nopeasti pienelläkin hirtto solmu kuristamisella sen jälkeen tajuttomana, ei enää tunne mitään. Hirttosolmun opettelin tekemään netistä ohjeista ja köyden kanssa itsekseni taiteilemalla kunnes sain tehtyä sen.
 
vierailija
itse vedin lääkkeitä, mut äiti löys mut lattialta. edessä oliki sitten vatsahuuhteluit, terapiakäyntejä, osastolla jouduin kans käymää, mut sieltä kotiin koska ahdisti.
 

Yhteistyössä