Oletteko jäseniä

Tuleva äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 16:15 taizii kirjoitti:
jossain liikuntapaikoissa?

Mä olen Caribialla. :)
Katselin noita Caribian sivuja. Aika edullista 50e/10x. Mutta pitääkö tosiaan puhelimitse varata paikka tunnille??
Olen itse Motivuksessa jäsenenä, siellä on hyvä varausjärjestelmä netin kautta.
Saako Caribiassa pysäköinnin ilmaiseksi jos käy jumpassa?
 
Olen jäsen paikallisessa klubissa! Antaa kovasti motivaatiota, kun saa käydä niin paljon kun sielu sietää, kun se sama summa lähtee tililtä joka tapauksessa joka kuukausi. Tulokset antavat lisää motivaatiota sekä miehen kommentit tiukentuneesta vartalosta! ;)
Mulle liikunta on tietynlaista terapiaa, jossa saa purkaa olonsa, jos siihen on tarvetta. Muuten voi vaan nautiskella itsensä rääkkäämisestä! :)
 
Olen ollut kohta neljävuotta jäsenenä SATSissa. Ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Hintakin on tosiedullinen. Olen myös harkinnut tammikuussa avattavaa ELIXIaa. Mutta en vaihda, kun hinta niin kokea ja vanhassa tutut jumpparit.
 
Minusta Sats oli
kallis. Kun olin jäsenyyden ostanut, niin tunnit väheni. Todella paljon Satsin omia tunteja, ei koreografisia juuri lainkaan. Steppejä aika vähän, paitsi sitä powersteppiä. Oli vaikea löytää vuorotyöläisen ajalle sopiva jumppa. Paikka oli kyllä siisti ja jotenkin kotoisa. Turussa siis kävin. Myös Motivus ja Caribia tuttuja ja Urheiluliiton Jumppala. Ei mielellään jäsenyyttä vaativaa minulle, liian sitovaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 08:38 kikka74 kirjoitti:
Olen ollut kohta neljävuotta jäsenenä SATSissa. Ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Hintakin on tosiedullinen. Olen myös harkinnut tammikuussa avattavaa ELIXIaa. Mutta en vaihda, kun hinta niin kokea ja vanhassa tutut jumpparit.
Moi! Minkä hintasta SATSissa on, jos se on edullinen? Kiitos tiedosta! :flower:
 
CMS-ketjussa asioin mäkin. Se valikoitu muutamasta vaihtoehdosta siksi, että sieltä löytyy lapsiparkki. Parkki oli yhdessä toisessakin paikassa, mutta siellä taas oli kuukausimaksu kalliimpi. 54 euroa maksan kuussa, eikä ole paha hinta kun käy 3-4 kertaa viikossa jumpissa ja salilla. :)
Mun "urheilu-ura" on kestäny vasta huhtikuusta. Minusta oli paras toi että maksaa kuukausittain köntsäsumman, sillon ei raaski jäädä kotiin makoilemaan. :D
 

Yhteistyössä