oletteko lukeneet leijonaemokirjan?

  • Viestiketjun aloittaja yritän taas
  • Ensimmäinen viesti
yritän taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 22:48 vieras kirjoitti:
Miksi tilata omaksi,minä ainakin juuri lainasin kirjastosta,tuota extra mania kun ei ole...
Mutta tosiaan en ole vielä aloittanut mutta mitä kirjaa silmäilin niin vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta!
Siksi aattelin omaksi että luetutan sen sitten ihan jokaisella sukulaisella.. Jos sieltä mun aatteita löytyy. Joskus kun tuntuu että eivät oikein ymmärrä!!
 
kyllä olen lukenut! Ja suosittelen! Ihan sama mikä sairaus lapsellasi on mutta tulet huomaamaan että äitien tarinoissa on paljon samoja tunteita mitä itse olet kokenut! Itsellä ainakin näin! Ja suosittelen myös antamaan sukulaisille, koska erityislapsen vanhemmat ei aina jaksa tai edes halua kertoa kaikkea ongelmia sukulaisille ja läheisille, mutta siinä kirjassa kerrotaan vaikeimmistakin asioista! SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!!
 
Serafia
Kirja kertoo kuuden perheen tarinat ja vielä muuta asiantuntijan kirjoitusta, josta tosiaan jokainen erityislapsen äiti tunnistaa itsensä.1. tarina: vaikea suolisto-oireinen ruoka-allergia 2. CP-vamma ja älyllinen kehitysvamma 3.mm. huuli- ja suulakihalkio, astma 4. mm. yksikammioinen sydän, operoitu ohutsuoli 5. mm. sydänvika, surkastunut oikea munuainen 6.tunnistamaton oireyhtymä.
 
Ostin itselleni kun luin jostain kirjaesittelyn siitä. Ja ei kaduta yhtään! Hyvä oli vaikkei just samánlaista tarinaa löytyny ku omalla kohdallamme. Kirja kiertää sukulaisilla ja tutuilla. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä lukemaansa. Olen vain sanonut et lukekaa niin ymmärrätte meitä vähän paremmin. Kaikkea #&%?$!* ei itse jaksa aina kaikille selostaa. Nehän on monesti itselle niin arkipäivää ettei niitä ees tuu kerrottua lähimmilleen. Kirja valottaa tätä elämää vähä joka suunnalta, niillekkin joilla ei itsellä ole erityislasta. Niillä joilla on, niin ymmärrätte, ettei kamppailla yksin näiden asioiden kera. Kaunista syksyä kaikille!!! Lukekaa ihmeessä Leijona emojen tarinat!
 

Yhteistyössä