oletteko lukeneet???

punaposki harmaana
njääh.... saattaa olla että siinä vähän ylikorostetaan asioita.... kun on kerran pitänyt kirja siitä tehdä.... äitejähän me kaikki olaan iästä riippumatta.
 
mantariini
musta tuntuu että siinä käsitellään lähinnä ääripäätapauksia...mitä mielenkiintoista on ihan normaalissa kotiäidissä joka sattuu olemaan vaikkapa 17w.... :D
 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 20:26 mantariini kirjoitti:
musta tuntuu että siinä käsitellään lähinnä ääripäätapauksia...mitä mielenkiintoista on ihan normaalissa kotiäidissä joka sattuu olemaan vaikkapa 17w.... :D
Niin että ei mua kiinostais lukea omasta elämästäni kirjana...tietenki voihan siinä olla enemmän sitä tunnepuolta ja rahaasioista jne..
 
siinä on ihan tavallisia pikku tarnoita..päätöksistä siis abortti sun muut,,,
mun elämässä ois ainakin vaik kuinka paljo kertomista jo näistä ekasta 6 kk ja raskaudesta että...saisin jo yksin kokoon hauskan ja välillä vähän tasasemman kirjan,,,
suosittelen B)
No minä olen 17 vee kotiäiti joka etäopiskelee samalla ja jonka elämä on hyvinkin rikasta...
enhän minä sille mitn voi jos teiän ei oo....
 
typy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 20:26 mantariini kirjoitti:
musta tuntuu että siinä käsitellään lähinnä ääripäätapauksia...mitä mielenkiintoista on ihan normaalissa kotiäidissä joka sattuu olemaan vaikkapa 17w.... :D
saattas siinä ollakkin mielen kiintoista, ainakin itselleni. itsekkin kun on kokenut monen moista. saapi vaikka verrata.
 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 23:30 äiti kirjoitti:
siinä on ihan tavallisia pikku tarnoita..päätöksistä siis abortti sun muut,,,
mun elämässä ois ainakin vaik kuinka paljo kertomista jo näistä ekasta 6 kk ja raskaudesta että...saisin jo yksin kokoon hauskan ja välillä vähän tasasemman kirjan,,,
suosittelen B)
No minä olen 17 vee kotiäiti joka etäopiskelee samalla ja jonka elämä on hyvinkin rikasta...
enhän minä sille mitn voi jos teiän ei oo....
En ole sanonu että mun elämä ei rikasta olisi, mutta tarkoitin vain että jos siinä on jotain nuoren kotiäidin elämää kerrottu niin kyllä mun mielestä jokaisella äidillä kotona on ihan samantapaisia juttuja ikään katsomatta...kotityöt jne...Tietenki kaikki muiden suhtautumiset ja sellaset voi ollakin ihan mielenkiintoista luettavaa...Mutta ainakaan minun arjessa ei mitään niin hienoa ja järisyttävää ole että siitä kirjaa kannattaisi tehdä, mieluummin tekisin kirjan mun pojasta jonka jutuille saa nauraa päivittäin... :heart: B)
 

Yhteistyössä