Oletteko poistaneet turhia kavereita facebookista?

  • Viestiketjun aloittaja yyy
  • Ensimmäinen viesti
Millipidetär
poistin just tänään kun teki niin pahaa lukea tän ihmisen sepustuksia lapsensa sairastelusta vaikka itse veti viinaa raskausaikana... en halunnut alunperinkään tätä kaverikseni mutta en kehdannut kieltäytyä...säälin kerjäys ihmisiltä ärsytti niin suunnattomasti että poistin sen listalta
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
poistin just tänään kun teki niin pahaa lukea tän ihmisen sepustuksia lapsensa sairastelusta vaikka itse veti viinaa raskausaikana... en halunnut alunperinkään tätä kaverikseni mutta en kehdannut kieltäytyä...säälin kerjäys ihmisiltä ärsytti niin suunnattomasti että poistin sen listalta
oho :-O mitä sairauksia sillä sitten on?
 
Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
poistin just tänään kun teki niin pahaa lukea tän ihmisen sepustuksia lapsensa sairastelusta vaikka itse veti viinaa raskausaikana... en halunnut alunperinkään tätä kaverikseni mutta en kehdannut kieltäytyä...säälin kerjäys ihmisiltä ärsytti niin suunnattomasti että poistin sen listalta
oho :-O mitä sairauksia sillä sitten on?
jotain kouristelua....pieni taaperoparka

 
Millipidetär
tää poiston tehnyt katoaa sen tiedoista mut ei siitä mitään erillistä ilmoitusta tule
Mulle on ihan silti sama mitä naikkonen musta ajattelee, en arvosta tuollaista ihmistä tippaakaan...kaverin kaveri alunperinkin...varmaan 3 kertaa olen nähnyt mut vissiin kerää naamoja oikein olan takaa
 
no
onko jotenkin outoa jos haluaa vaan lähimmät kaverit ja sukulaiset kaveriksi? mietin että poistaisin kaikki muut, jäljelle ei kyllä jää kovin montaa sitten. en vaihda MITÄÄN kuulumisia niiden kanssa ja ne on ihan turhaan siellä
 
Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onko jotenkin outoa jos haluaa vaan lähimmät kaverit ja sukulaiset kaveriksi? mietin että poistaisin kaikki muut, jäljelle ei kyllä jää kovin montaa sitten. en vaihda MITÄÄN kuulumisia niiden kanssa ja ne on ihan turhaan siellä
minusta ihan viisasta, ei itseäni ainakaan kauheasti kiinnosta ala-asteluokkatoverien ja puolituttujen kuulumiset, varmaan vois paljon henkilökohtaisemminkin kirjoitella jos olisi suljetumpi piiri
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie oon joo poistanu muutamia ihan vaan kun ei niiden jutut kiinnosta ja mietin just tänään, et ois kätsyä jos sais osan ihmisistä "jemmaan" mut ei pois ja sit ne aktiivisemmat kaverit enempi "näkyville"
en nyt tiedä, et tajusinko mitä tarkoitit, mutta niinhän saa esim tehtyä, että siitä uutisvirrasta klikkaat, kenen kaverin uutisia haluat enemmän ja kenen vähemmän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie oon joo poistanu muutamia ihan vaan kun ei niiden jutut kiinnosta ja mietin just tänään, et ois kätsyä jos sais osan ihmisistä "jemmaan" mut ei pois ja sit ne aktiivisemmat kaverit enempi "näkyville"
Onnistuu kyllä, jos sulla on uusin versio. Pystyt ite määrittämään kenen tapahtumia sulle uutisoidaan minkäkin verran ja voit myös määritellä kaveriryhmiä, joilla on rajoitetut oikeudet. Mulla esim. on kaveriryhmä jotka näkee mun profiilin, mutta ei tilapäivityksiä... Mulla ei o syytä poistaa niitä listaltani ja mielelläni oon yhteydessä, mut en haluu ihan kaikkee jakaa niitten kanssa. Ainakaan tällä hetkellä.

Sellasen kaverilistan saa tehtyä siellä Kaverit osiossa (sivun vasemmassa reunassa lukee "Kaverilistat" ja sen alla navikka "Luo uusi lista". Listaa voi myös jälkikäteen muokata) ja uutisten painotusta säätää tuota Uutiset -navikkaa (etusivulla vasemmassa yläreunassa, siinä uutisten vasemmalla puolella) klikkaamalla. Toivottavasti sait selityksestä selvää. :)
 

Yhteistyössä