Oletteko väleissä lastenne isien kanssa?

mun lapsilla (2 lasta) on eri isät ja molempien kanssa todella hyvissä väleissä, nuorimmaisen isän kanssa ollaan oltu erossa puolisen vuotta ja välillä tuntuu että ei olla erottu ja välillä.....hän miettii haluaako olla perhettä....pitkä tarina....
 
alannah
Oon ihan hyvässä väleissä esikoiseni (4v) isän kans vaikka mua risoo koko ihminen. Hän ja nykyinen mieheni tulee ihan hyvin toimeen saman katon alla. Esikoiseni on alkanu omaa isää kutsumaan nimeltä ja mun miestä isäksi. No tietenki mieheni on paljon enempi esikoiseni elämässä mitä hänen oma isä. Mutta hyvin menee!
 
äityli80
Nykyään tullaan ihan hyvin toimeen jo, kun mies on lopettanut mun yksityiselämään puuttumisen ja neuvomisen lapsenhoidossa. Aluksi hän kielsi minua viemästä vanhempaa poikaa hoitoon että pääsin töihin ja yms. Mutta eipä häntä kovin usein meillä näykään.
 
-ninnu-
ollaan aika hyvissä väleissä...johtunee varmasti siitä ettei lapseni isä ole pahemmin yhteyttä pidellyt tyttönyt 2v8kk,erottiin tytön ollessa päälle 2kk vanha.tyttö pitää nykyistä miestäni isänään ja oikeaa isäänsä kutsuu nimeltä. :) :hug:
 

Yhteistyössä