Olin niin iloinen pitkästä aikaa ja sitten menin ja ruttasin miehen auton..

  • Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti
manna
Lähdössä kirpulle ja peruutin pihasta,naps ja auton keula osui puutolppaan ja lokasuoja kuoriutui sievästi paikaltaan ja otti tolpan maalin mukaansa.
En ole koskaan kolaroinut 15 vuoden aikana,ja nyt sitten.
Mies on matkalla ja mä en voi olla mitenkään päin,kun en tiedä mitä korjaus tulee maksmaan...voi itkun itku!!!!
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Ei koske pelttiä:
Muutama satanen maksaisi puskurin korjaus/vaihto....
no tähän sitten meneekin kivasti kluukauden khh.juu,puskuri pitäää vaihtaa ja lisäksi eturenkaan yläpuolelta otti hiukan peltiä sisään.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei koske pelttiä:
Muutama satanen maksaisi puskurin korjaus/vaihto....
no tähän sitten meneekin kivasti kluukauden khh.juu,puskuri pitäää vaihtaa ja lisäksi eturenkaan yläpuolelta otti hiukan peltiä sisään.
Niin, mulle puskurin vaihto, lokasuojan oikaisu ja uudelleen maalaus olisi ilman kaskoa maksanut 1900?, kannatti todella laittaa vakuutukseen jonka omavastuu 150?.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
miten se muka tulee kalliimmaksi? en voi ymmärtää :O
koska vakuutusmaksut nousee kun kaskoa käyttää ja omavastuukin on varmaan jo reilun satasen luokkaa et ei todellakaan ihan pientä kannata vakuutuksen kautta hoitaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei koske pelttiä:
Muutama satanen maksaisi puskurin korjaus/vaihto....
no tähän sitten meneekin kivasti kluukauden khh.juu,puskuri pitäää vaihtaa ja lisäksi eturenkaan yläpuolelta otti hiukan peltiä sisään.
Niin, mulle puskurin vaihto, lokasuojan oikaisu ja uudelleen maalaus olisi ilman kaskoa maksanut 1900?, kannatti todella laittaa vakuutukseen jonka omavastuu 150?.
Kannattaa todellakin pyytää arvio.Tietty bonus tippuu jonkun verran mutta yleensä kannattaa.
 
harmittaa!
Hei, vähän samassa veneessä minäkin..:
meillä muutto pari viikkoa sitten, remonttia tehdään ja se syö rahaa surutta. Minä pelkällä kotihoidontuella ja selkänahasta ollaan revitty jokainen penni remonttiin.
Sitten mies meni ja ruttasi muutossa vuokrapakun keulan. 840? omavastuu, kiitos..!! :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei koske pelttiä:
Muutama satanen maksaisi puskurin korjaus/vaihto....
no tähän sitten meneekin kivasti kluukauden khh.juu,puskuri pitäää vaihtaa ja lisäksi eturenkaan yläpuolelta otti hiukan peltiä sisään.
Peltikorjaus on jo vähän kalliimpaa.
Millainen auto ja vuosimallia? Autopurkkuliikeistä voisi kysyä sitä puskuria. Maksaa ehkä 100-200e plus työt.
 
.
niin joo jos heti sen uuden puskurin ostaa niin varmaan maksaa, mut romuttamot on todellakin hyvä vaihtoehto, voi jopa löytyä täysin samanlainen virheetön, joka maksaa murto-osan uuden hinnasta, mutta on täysin toimiva.
 
no
Vakuutukseen jos ilmoittaa, tippuu ne bonukset mitä olette ehtineet hankkia. Eli vakuutusmaksut tulee taas pidemmäksi aikaa kalliimmaksi. Miehesi oli ihan oikeassa että tulee kalliimmaksi. Pikkuremontti kannattaa hoitaa ihan omakustanteisesti.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei koske pelttiä:
Muutama satanen maksaisi puskurin korjaus/vaihto....
no tähän sitten meneekin kivasti kluukauden khh.juu,puskuri pitäää vaihtaa ja lisäksi eturenkaan yläpuolelta otti hiukan peltiä sisään.
Peltikorjaus on jo vähän kalliimpaa.
Millainen auto ja vuosimallia? Autopurkkuliikeistä voisi kysyä sitä puskuria. Maksaa ehkä 100-200e plus työt.
Volvo V50 -vm 2007.
Omasta pussistani tuon tietty maksan,omahan oli vikani.Ja joo,miehen vihat ja haukut saan päälleni myös.
Olin vielä tuhlannut viimeistä tiliäni tässä ihan lahjakkaasti ja nyt tämä.
En voi olla mitenkään päin kun en tiedä mitä korjaus maksaaa!mihin voisin ajaa tuon auton ja kysyä?Osaako joku suositella pk-seudulla????
 

Yhteistyössä