Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
ai tsiisus sentäs :xmas: tulee ihan teinivuodet mieleen, kun sitä suunniteltiin jos jonkinlaista "ristiretkeä" :whistle:

pitäs kai jotain pakata, mutta aivot lyö ihan tyhjää :ashamed:
Niin lyö mullakin... :LOL:
Ei jotenkaan hajuakaan, että mitä kaikkea pitäis olla mukana...
vaikka tätäkin asiaa oon kerennyt pohtimaan jo monta viikkoa niin silti...
vitsit kun ei tällä iällä nämä reissut onnistu tyyliin "passi ja hammasharja", niin kuin joskus silloin kauan kauan sitten :whistle:
Onnistuu ne, mutta musta on tullut liian mukavuudenhaluinen, että mä enää viitsisin....


:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sorge mä en jassa mitään piirakoita paistella, käyn huomenna ostamassa suolakeksejä ja jotain tuorejuustoa.

Eiks siellä mökissä oo muka uunia???

:eek:
Ei siellä mitää uunia ole, ku itseasiassa majottaudutaan joukkuetelttaan...Mä jaan sit kipinävuorot huomeen, et pysyy kamiina lämpöseen. :xmas: Vai otetaanko riehumalla hiki ? :saint:

 
Joo kun mä en nyt tuu, niin tehän voitte pitää sellasen pikakisan, että kuka saa mun paikan! voittaja se joka järjestää parasta ohjelmaa tai on paras leipuri... Mua niin kypsyttää! |O Mutta elämä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Karussa, kookostaa.... *huhuilee*


Tuunko teitä asemalta hamekaan? Vai en? Hu en enää kerkeä koneelle päivällä, että ilmoittakaa please nyt jotain..
Joo mulle ainakin passaa!! Mut mulle on varmaan turha neuvoa minne sinne tuut... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Karussa, kookostaa.... *huhuilee*


Tuunko teitä asemalta hamekaan? Vai en? Hu en enää kerkeä koneelle päivällä, että ilmoittakaa please nyt jotain..
Toivottavasti oot vie täälä (itse vasta pääsin koneelle) että tuu vaan hakeen meidät ettei tartte bussilla lähtee sembaileen.
Josko ollaan siinä taksitolpan liki. Miula on siis musta pitkä villakangas takki, punainen pipo ja joku kassi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja online:
Joo kun mä en nyt tuu, niin tehän voitte pitää sellasen pikakisan, että kuka saa mun paikan! voittaja se joka järjestää parasta ohjelmaa tai on paras leipuri... Mua niin kypsyttää! |O Mutta elämä on..
Harmi kun et pääse. :|
Parane pian kuitenkin!!!
 
Karussa ja kookosta: mä yritän sen verran saada autoa parkkiin ett pääsen teille heilutteleen, mutt jos siellä on kova ruuhka niin mulla on musta farkkuvolvo, tummennetut lasit siinä ja yritän mahdollisimman lähelle ovia sitt tulla, jos paikkaa en saa ett teidät vaan nappaan kyytiin. Mulla on ihan lyhyt tumma poikatukka, ehkä hattu vaalea jossa on iso kukka (riippuu kuinka kylmä päivä) ja lippa ja ruskea takki, missä karvakaulus. Eiköhän me toisemme löydetä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sorge mä en jassa mitään piirakoita paistella, käyn huomenna ostamassa suolakeksejä ja jotain tuorejuustoa.

Eiks siellä mökissä oo muka uunia???

:eek:
Ei siellä mitää uunia ole, ku itseasiassa majottaudutaan joukkuetelttaan...Mä jaan sit kipinävuorot huomeen, et pysyy kamiina lämpöseen. :xmas: Vai otetaanko riehumalla hiki ? :saint:

Ai kato perkele... :LOL: Mihinköhän bileisiin mäkin olin oikein menossa? :eek:

Sulla on kyllä hyvät oltavat.... Pintsukan kanssa kuulemma samassa makuupussissa... siinä sulle oma kamiina pitämään sua lämpösenä! :LOL:

 
Just näin...

Neiti on kuumeessa.

Mä en siis tule ainakaan mökille, enkä tiedä pääsenkö tänään mihinkään muuallekaan.. Katson miten tuon tytön olo kehittyy.

Samperi. Karussa linjoilla, tai kookosta? Jollei, kuka saa niille sanaa eteenpäin että mä en ole niitä myöskään vastassa; mulla ei oo kummankaan numeroa. :|

Sanonko rumasti?? |O :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Just näin...

Neiti on kuumeessa.

Mä en siis tule ainakaan mökille, enkä tiedä pääsenkö tänään mihinkään muuallekaan.. Katson miten tuon tytön olo kehittyy.

Samperi. Karussa linjoilla, tai kookosta? Jollei, kuka saa niille sanaa eteenpäin että mä en ole niitä myöskään vastassa; mulla ei oo kummankaan numeroa. :|

Sanonko rumasti?? |O :'(
Jep, ok. Kattellaan miten muuten päästään perille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Just näin...

Neiti on kuumeessa.

Mä en siis tule ainakaan mökille, enkä tiedä pääsenkö tänään mihinkään muuallekaan.. Katson miten tuon tytön olo kehittyy.

Samperi. Karussa linjoilla, tai kookosta? Jollei, kuka saa niille sanaa eteenpäin että mä en ole niitä myöskään vastassa; mulla ei oo kummankaan numeroa. :|

Sanonko rumasti?? |O :'(
Mullon kookostan numero, voin laittaa viestiä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Just näin...

Neiti on kuumeessa.

Mä en siis tule ainakaan mökille, enkä tiedä pääsenkö tänään mihinkään muuallekaan.. Katson miten tuon tytön olo kehittyy.

Samperi. Karussa linjoilla, tai kookosta? Jollei, kuka saa niille sanaa eteenpäin että mä en ole niitä myöskään vastassa; mulla ei oo kummankaan numeroa. :|

Sanonko rumasti?? |O :'(
Jep, ok. Kattellaan miten muuten päästään perille :wave:
ai ei tartte.. :D
 

Yhteistyössä