Ollaanko teillä paljain jaloin?

  • Viestiketjun aloittaja kysyy vain
  • Ensimmäinen viesti
Kuljetaan paljain jaloin. Ja samoilla jaloilla sekä sisällä että ulkona. Kun ei ole vaihtojalkojakaan... ;) Jalat täytyy käydä huuhtelemassa sisälle tultaessa tai laittaa sukat jalkaan. Yleensä muksut valitsevat suihkun. :)

Tykkään itsekin kävellä paljain jaloin kesällä. Tai hyvin kevyin sandaalein...
 
Viimeksi muokattu:
kkkjjj
Lapset ovat paljain jaloin jatkuvasti, ulkona ja sisällä. Mulla on joku outo juttu jalkapohjissa, en pysty sisällä olee ilman sukkia! En tiiä miksi mut jalkoja kihelmoi. Ulkona kävelen paljain jaloin koko ajan.
 
"Tipsu"
Sisällä olen paljain jaloin mutta ulos laitan sukat ja kengät. Partsilla/terassilla olen läpsyissä mut ulos laitan aina kunnon kengät. En osaa mennä ilman sukkia ulos enkä paljain jaloinkaan :)
 
Hmph
Ollaan, välillä pestään välillä ei.
Jos pihassa käy nurmikolla kääntymässä niin ei pestä. Jos jalat taas likaset niin pestään.
Taaperon on kiva kävellä ilman kenkiä niin hallittavuus on parempi ja lihakset kasvaa oikein.

Ei ne apinatkaan synny kengät jalassa.
 
Peyote
No en välitä mitä muut perheenjäsenet jalkoineen tekevät, mutta itse pesen jalkojani usein jos ne tuntuu likaisilta. En tykkää harmaista jalkapohjista. Saatan kävellä kyllä oman pihan nurmikolla ilman kenkiä ja myös terassikivetyksellä, kun se on aika puhdas. Jos jalkoihin tulee ulkona näkyvää likaa, pesen jalat. Sandaaleissa jalat myös usein likastuu, pesen sandaaleja aina välillä.
Ja saippualla jalkapohjat tietysti kannattaa pestä ja sitten rasvata ettei ne kuivu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kyllä me mennä hilpastetaan kesällä mahdollisimman paljon tässä kotipihassa paljain jaloin, sehän on aivan ihanaa! Ja jos ollaan erehdytty menemään peltopläntille paljainjaloin, niin kyllä ne lotrataan puhtaaksi ennen sisälle menemistä - tai jos muuten ovat hyvin näkyvästi "harakkasaappaina" - muutoin mennään samoissa jaloissa sisälläkin.

Joka ilta kuitenkin peseydytään ja kesälläkin meillä menee luuttutango paikasta toiseen :)
 

Yhteistyössä